Ostatteko vitamiineja puhelinmyyjältä?
Kommentit (38)
En tietenkään. Jos haluan vitskuja, ostan niitä tuosta kadun toisella puolella olevasta apteekista tai 200 metrin päässä olevasta ruokakaupasta.
Mulle ei herää äkkiä puhelun aikana huutava vitamiinipula tai tarve tilata uudet kattopellit joltain v*tun puhelinmyyjältä.
Puhelimeni näyttöön ilmestyy teksti " mahdollisesti huijari" jos on tuntematon numero. Kerron tämän soittajalle, usein se loppuu siihen. En osta mitään puhelimitse, vaadin kirjallisen tarjouksen.
En osta koskaan yhtään mitään puhelinmyyjiltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä vitamiinilisillä mitään tee jos syö suurinpiirtein kunnolla.
D-vitamiini on tärkeä jokaiselle Suomessa asuvalle. Sitä ei voi saada tarpeeksi ruoasta.
Ei sitä tarvitse saada tarpeeksi ruuasta. Riittää, että altistaa itsensä noin 10min päivässä auringolle.
Tuo auttaa kesällä kun aurinko paistaa. Suomessa on ison osan aikaa vuodesta niin kylmä, että täytyy olla vaatteita päällä. Eikä aurinko talvella paista riittävästi muutenkaan.
https://www.terveyskirjasto.fi/dlk01044
Tämä D-vitamiini asia on ihan tutkittua tietoa.
Luotan enemmän verikokeiden tuloksiin kuin terveyskirjaston juttuihin.
En osta puhelinmyyjiltä koskaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut aikaisemmin, mutta en enää. Kaikki toimi, kuten luvattu.
Olen kyllä lukenut, että joillain myyjillä ei ole toiminut peruutukset tai irtisanoutumiset.
Joskus ostin ja irtisanominen ei toiminut kun uhkailun kautta.
Nykyään otan vain Dna puhelimitse. Sanon etten tilaa enkä tee mitään kauppaa puhelimitse. Katkaisen puhelun jos ei usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, ovat ylihintaisia vs marketin
Markettien vitamiineissa on yleensä kymmenesosa siitä vitamiinista, mitä apteekissa myydään. Ainoa, mitä marketista oikeasti kannattaa ostaa on magnesium ja D-vitamiini. B-vitamiinien markettikaman määrän saa kaiken ruoasta.
Nykyään tilanne eri. Saa apteekkikamaa ainakin Prismasta ja Cittarista.
Vierailija kirjoitti:
Ettei kai te nyt hyvänen aika apteekista osta vitamiineja? Nehän on yleensä aina ihan ylihintaisia siellä.
Kyllä ostan. Ainoita luotettavia. Mitä purkin kyljessä luvataan, sitä ne sisältää. Toisin kuin marketti tai puhelinmyynti vitskut. Monet testit luettu.
Mulla on varaa niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, ovat ylihintaisia vs marketin
Markettien vitamiineissa on yleensä kymmenesosa siitä vitamiinista, mitä apteekissa myydään. Ainoa, mitä marketista oikeasti kannattaa ostaa on magnesium ja D-vitamiini. B-vitamiinien markettikaman määrän saa kaiken ruoasta.
Etkö osaa lukea purkin kyljestä tuotesisältöä? Kyllä niitä on ihan yleisesti saatavilla jokaisen tarpeisiin. Jopa laajampi valikoima kuin mitä apteekit tarjoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei kai te nyt hyvänen aika apteekista osta vitamiineja? Nehän on yleensä aina ihan ylihintaisia siellä.
Kyllä ostan. Ainoita luotettavia. Mitä purkin kyljessä luvataan, sitä ne sisältää. Toisin kuin marketti tai puhelinmyynti vitskut. Monet testit luettu.
Mulla on varaa niihin.
Meinaatko, että joku iso Prisma kusettaa sinua myymällä väärennettyjä vitamiineja!?
Nehän myy ihan samojen valmistajien samoja tuotteita kuin apteekit. Millä logiikalla se apteekin tuote on yhtään se parempi? Eri asia sitten toki jos tilaa jostain epämääräisestä nettikaupasta ulkomailta. Sieltä voi tulla mitä tahansa sontaa.
Ostan D3 horminin Apteekista.
Puhelin myyntiä en voi enää käyttää, koska en vastaa heidän puheluihinsa, eikä minulla ole heille päin numeroa mihin soittaa.
Verkkokauppoja en käytä, jos evästeet tai jokin muu pitää klikata Englannin tai Kiinan kielisenä. Tai jos pitää antaa kortin numero tai muita asiattomia tietoja.
Ravinteet pyrin saamaan ruuasta, maksaa ja munuaisia, säästäen.
Tokmannilta saa halvemmalla, apteekissa kalliita
En osta ja viimeksi puhelimessa pommitti joku pillerin myyjä. Löin heti luurin korvaan mitä ne kauppaavat puhelimessa.
En osta mitään sellaisia vitamiineja joita ei apteekkikaan ota valikoimiinsa. Möller omega on ainoa mitä ostan kaupasta.
Muistuu mieleen Jussilan huuhaa maitohappopillerit millä rahastettiin tyhmiltä ihmisiltä jätti omaisuus ja kaupan altaasta sai jotain samaa tuotetta paljon halvemmalla. Tämä samainen jälkeen jäänyt rouva on toki keksinyt mitenkä helposti ongelmilla rahastetaan ihmisiltä vaikka kuinka paljon ja löysi samanlaisen rikasta naista hakevan jooga pellen joka opiskeli heti jooga opettajaksi.Koitti rikkaiden jotain lomakylää ja kuinka tuollainen ihmisten huijaamis Meniköhän se turhike yritys sai 100 000 koronatuet.
Hänellä on jopa äänite kuinka rauhallisella äänellä hän osaa meditoida ja maksaa 70e/ äänen kuuntelu. 😂 Ei voisi enää helpommalla tienata rahaa rakentaa kalliita palatseja kalleimmille paikoille. Meniköhän 100 000 koronatuki tehden ihan luonnottoman näköisen ja jätti suuren ranta maiseman pilaamiseen kun rakennuksetkin oli jo ihan luonnottoman näköisiä.
En osta puhelinmyyjiltä edes puhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Puhelimeni näyttöön ilmestyy teksti " mahdollisesti huijari" jos on tuntematon numero. Kerron tämän soittajalle, usein se loppuu siihen. En osta mitään puhelimitse, vaadin kirjallisen tarjouksen.
Minä kerron puhelinmyyjälle olevani myös mahdollisesti huijari.
En. Ostan ruokaa kaupasta. Turhien purkkien hinnalla saa kalaa ja kasviksia.
Mä en kuuntele puhelinmyyjien löpinää. Puhelimessa on sellainen punainen luuri, jolla puhelun voi hylätä tai lopettaa.