Syökö joku noita karmeita Billy's "pizzapaloja"?
Oksettaa ajatuskin. Mitähän lie "ruoan kaltaista valmistetta" niihin on prässätty.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin 3 kk työharjoittelussa Tukholmassa, ja kaikki ruotsalaiset työkaverit söi noita Billyn kinkkupizzoja lounaalla, tai Gorbys pakaste lihapiirakoita, joita saa myös monista suomalaisista kaupoista ja jotka näyttää isoilta jauhelihatäytteisiltä karjalanpiirakoilta :D
Samoin mun ruotsalaiset työkaverit söi noiden pizzojen lisäksi lounaalla valkoisia vehnäpatonkeja joiden välissä paksusti katkarapuja majoneesikastikkeessa. Sellaisia ison patongin puolikkaita mitä myydään siellä joka kioskilla, kojussa ja marketissa. Silti eivät olleet lihavia eikä edes turvonneen näköisiä. Eivät pahemmin liikkuneet kuntoillen.
Mun italialaiset entiset opiskelukaverit syö joka päivä isot lautaselliset pastaa eri kastikkeilla, joskus jopa 2-3 kertaa, ja ranskalaiset entiset opiskelukaverit välipaloina vehnäpatonkia ja väliin paksusti brie-juustoa, ja päivällisellä esim. ulkofileepihv
Meinaatko nyt, että Billys ei ole prosessoitua ja siinä ei ole lisäaineita tai aromivahventeita? Ok ;)
'Kerro mikä on samanhintaista ostettavaa marketin pakastealtaasta, jonka hyväksyt ruoaksi. Kiitos!'
Tuohon kysymykseeni ei ole tullut vastausta. Eli odotan sitä edelleen.
Jos ei tuo, jolta kysyin, millään keksi vastausta, voi siihen muutkin vastata. Eli: mikä on samanhintaista ostettavaa marketin pakastealtaasta, joka on nirppanokkien mukaan hyväksyttävää ruokaa?
Jos joku teistä useista kommentoijista nyt voisi vihdoin vastata. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
'Kerro mikä on samanhintaista ostettavaa marketin pakastealtaasta, jonka hyväksyt ruoaksi. Kiitos!'
Jos ei tuo, jolta kysyin, millään keksi vastausta, voi siihen muutkin vastata. Eli: mikä on samanhintaista ostettavaa marketin pakastealtaasta, joka on nirppanokkien mukaan hyväksyttävää ruokaa?
Jos tähän nyt pitää jotain vastata, niin itse ostan esim. pussin tai pari pakastevihanneksia (parsakaali tai kukkakaali-porkkana-parsakaali -sekoitus) ja paistan pannulla. Paljon parempaa, freesimpää ja terveellisempää kuin vehnähöttö-esanssi-kumipulla.
Jos haluat mädättää aivosi, niin syö Billys pizzaa.
Jos olisi viimeinen ruoka maailmassa niin söisin, muuten en.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on sen verran rahaa, ettei tarvitse mitään einespaskaa syödä.
Ja Saarioiset roiskeläpät on niin maukkaita ja terveellisiä vai? :D
Vierailija kirjoitti:
Joo. Välillä pitkin päivän jälkeen tarvitsee jotain nopeaa ja helppoa. Esim jos tulet kokouksesta kotiin ja laitat lapset nukkumaan niin kuka jaksaa alkaa kokkaamaan jotain ruokaa klo 21 jälkeen. Tuollainen nopea mättö on joskus ihan paikallaan.
No miten ois vaikka ihan ruisleipä ja kylkeen vaikka jugurtti? Paljon terveellisempää, mut ennen kaikkea paremman makusta. Itse en jaksa klo 21 jälkeen enää mitään rasvamättöjä.
Pillus pitsa on hieno työeväs, koska säilyy pakastettuna hyvin koko päivän. Lapsilleni en syöttäisi enkä söisi kotonakaan.
Vierailija kirjoitti:
Pinaattikeitto? Pinaattiletut? Falafelit? Pelmenit, erilaisia täytteitä? Lisääkin olisi tarjota, eiköhän nämä näin alkuun uppoa kenelle vaan.
Ohoh, ilmeisesti vauvalaiset ovat Billy's -väkeä. En olisi ikinä uskonut, että ketjuun tulee näin paljon kommentteja.
Ostan niitä silloin kun tekee mieli jotain herkkuruokaa, mutta täyskokoinen pizza on liikaa. Suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Oikein maukkaita
Tuunattuna ovat 10 + krapularuokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi tärkeä aloitus!
On, on. Pientä herättelyä taas siihen minkälaisia muovin palasia ihmiset mättävät kitusiinsa. Jos yksikin havahtuu, niin keskustelu on ollut arvokas.
Ei sitä kuoripaperia syödäkään. Ainoastaan se sisällä oleva ihan tavallinen pizza.
Miten eroavat muista pakastepizzoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tähän nyt pitää jotain vastata, niin itse ostan esim. pussin tai pari pakastevihanneksia (parsakaali tai kukkakaali-porkkana-parsakaali -sekoitus) ja paistan pannulla. Paljon parempaa, freesimpää ja terveellisempää kuin vehnähöttö-esanssi-kumipulla.
Muista tarkistaa peilistä että sädekehä on suorassa!
Ryhtiliikeläisyys vaikuttaa yksinkertaisten hommalta.
Samoin mun ruotsalaiset työkaverit söi noiden pizzojen lisäksi lounaalla valkoisia vehnäpatonkeja joiden välissä paksusti katkarapuja majoneesikastikkeessa. Sellaisia ison patongin puolikkaita mitä myydään siellä joka kioskilla, kojussa ja marketissa. Silti eivät olleet lihavia eikä edes turvonneen näköisiä. Eivät pahemmin liikkuneet kuntoillen.
Mun italialaiset entiset opiskelukaverit syö joka päivä isot lautaselliset pastaa eri kastikkeilla, joskus jopa 2-3 kertaa, ja ranskalaiset entiset opiskelukaverit välipaloina vehnäpatonkia ja väliin paksusti brie-juustoa, ja päivällisellä esim. ulkofileepihvi ja ranskanperunat bearnaisekastikkeella joka tyypillinen bistrotyylinen ateria. Kaikki edellä mainitut kaverit on paljon hoikempia kuin minun suomalaiset kaverit jotka ovat olevinaan niin kasvissyöjää tai välttelevät lihaa, juustoa, valkoisia jauhoja ym. mutta silti vetävät prosessoitua kasvismoskaa jossa kaikki mahdolliset lisäaineet ja aromivahventeet. Väittäisin että suomalainen ruoka on enemmän moskaa, kuin ruotsalainen pikkupizzapala.