Jos ostaa maaseututaajamasta 70-lukulaisen okt:n, onko luultava homepommi?
Jälleenmyyntiarvo ainakin on pakkasella. Halvalla tosin sais
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ampuisin itseäni jalkaan ennemmin kuin ostaisin moisen rytöläjän.
Minä ampuisin varmuudeksi itseäni päähän etten saa samaa ideaa toiste.
Ihan yhtä luultavasti kuin kaupungin lähiön vastaava. Eli voi olla tai sitten ei, riippuu miten siitä on pidetty huolta.
Jos on alkuperäisessä kunnossa, ilman remontteja. Jättäisin itse suosiolla väliin.
No mikäs hätä siinä kun ostajana kaupat saa peruttua ja rahat takasin nykyään jos taloa ei myydä purkukuntoisena ja siitä löytyy jotain vikaa eikä ole uuden veroinen.
Ei välttämättä, mutta jos tasakatto ja valesokkeli, niin aika riski on. Tarkasta ensin pitääkö katto vai vuotaako. Rakennuspaikkakin vaikuttaa, onko kuivalle kumpareelle vai kostealle vesijättömaalle tai suopohjalle rakennettu, ja miten salaojat on hoidettu, onko niitä ja ovatko kuinka tukossa. Sillä ei ole merkitystä, onko maaseututaajama vai kaupunki. Jos on pahasti homeessa, niin purkaahan se pitää kuitenkin. Pienet paikalliset kylpyhuoneen pintahomeet voi remontoida, niitä ei kannata säikähtää.
En ainakaan kovin paljoa siitä maksaisi. Alle 50 000 korkeintaan.
Luin otsikon ja hetken ihmettelin, miksi kukaan luulisi noin uuden talon olevan huonossa kunnossa. Sitten muistin, että 70-luku oli 50 v sitten, ei 20 v sitten. Ääh.
MAX 5000 Euroa. Voihan sitä kesämökkinä käyttää ja sitten polttaa pois.
Onko talossa asbestia ? Homekoira tutkimaan ?
Vierailija kirjoitti:
Onko talossa asbestia ? Homekoira tutkimaan ?
Kyllä tuon ikäisissä hyvin todennäköisesti on asbestia, mutta ei siitä enää mitään erity, jos ei avaa rakenteita. Purkutöissä pitää kyllä olla tarkkana.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo auttaisi yhtään sinun lainan saantiin ja aseita ei mt potilaille anneta.
Paljonko on nyt uusissa tai uudehkoissa noussut jälleenmyyntiarvo?
Kummassa on enempi hävinnyt euroja, uudessa mersussa vai pikku pösössä?
Ei kannata.
osta ennemmin kalliosta narkki/lude/rotta-luukku
No ei mutta seinissä voi olla hiiren kusta kuin märkiä villoja. Putket pitää vaihtaa jos ruostetta ja usein katto on se remontti ykkönen . Välikatto vesikatto. Saattaa olla hyväkin talo jos asuttuna ollut. Edullista se kuitenkin on lopulta. Pikkuhiljaa remontoi. Nuohooja tutkii toimiiko ja sitten vaan aloittaa asumisen.
Vierailija kirjoitti:
Jos on alkuperäisessä kunnossa, ilman remontteja. Jättäisin itse suosiolla väliin.
Jos on täysin rempattu, alla voi olla homeiset levyt ja rakenteet. Itse tulen tällaisen 70-luvun talon perimään.
Homopommi se on! Kaamea homorummutus kuuluu naapurista aamusta iltaan, ja homoseksuaalit vaanivat puskissa
Kuntotarkastuksella voi selvittää kunnon. Talon ikä ei automaattisesti kerro yhtään mitään sen kunnosta.