Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies kertoi, ettei ole väleissään isänsä eikä poikansa kanssa. Puhumattakaan exänsä kanssa. Juoksenko?

Vierailija
16.04.2025 |

Eli välit menneet omaan isäänsä. Samoin poikaansa ja myös ex vaimoon. Multa löytyy myös nämä kaikki ja olen väleissä. Myös omien sisaruksien kanssa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt välttämättä juokse.

Minullakaan ei ole elämässäni enää ketään mutta en ole paha ihminen enkä tee pahaa.

Sama täällä. Lapsien kanssa olen väleissä vaikka ex juoksi vieraissa ja äitini ei kertonut mitä tiesi jonka sain myöhemmin selville.

Tosin se on se syy miksi en deittaile enkä kuvittele itselleni enää mitään.

En luota enää ihmisiin mutta kykenen seurustelemaan ihmisten kanssa eikä minusta päällepäin näe mitä olen kokenut.

Vierailija
22/24 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole nähnyt isäänsä 40 vuoteen. Ollaan oltu yhdessä 20 vuotta mieheni kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juokse jos haluat. Poikaan luulisi olevan hyvät välit, se on usein isästä kiinni onko. Mutta taas isäsuhde on monilla hankala, ellei isä ole kiva. Ehkä voisi olla soitteluväleissä isäänsä, muttei ehkä mahdollista, juoko isä? Exään muillakaan ei aina ole välejä, riippuu oliko minkälainen ero. 

Vierailija
24/24 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla ihmisen kanssa, joka on hylännyt oman lapsensa. Vanhempien tehtävä on rakastaa lapsiaan tuli mitä tuli. Jos lapsi katkaisee välit niin se on sitten toinen asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi