Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies kertoi, ettei ole väleissään isänsä eikä poikansa kanssa. Puhumattakaan exänsä kanssa. Juoksenko?

Vierailija
16.04.2025 |

Eli välit menneet omaan isäänsä. Samoin poikaansa ja myös ex vaimoon. Multa löytyy myös nämä kaikki ja olen väleissä. Myös omien sisaruksien kanssa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy miksi. Voi olla että kohta suakin vaaditaan, ettet ole tekemisissä sukusi kanssa.

Vierailija
2/24 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt välttämättä juokse.

Minullakaan ei ole elämässäni enää ketään mutta en ole paha ihminen enkä tee pahaa.

Vierailija
4/24 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakaan ei ole elämässäni enää ketään mutta en ole paha ihminen enkä tee pahaa.

Miksi menetit välit omaan lapseen?

Vierailija
5/24 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tartte juosta. Eiköhän hän laita itse välit poikki kohta 😁

Vierailija
6/24 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ole? Syyttäkö tästä kaikkia muita?

Vierailija
7/24 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menetit välit omaan lapseen?

Oli kuten isänsä eikä kestänyt kuulla totuutta omasta käytöksestänsä. Käänsi takkinsa, puukotti selkään ja vei kaiken mennessään. Siinähän se.

Vierailija
8/24 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntyisin toiseen suuntaan.

Vierailija
9/24 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

50/60. En ole itsekään, koska osa teki rikoksia ja loput victim bleimasivat ja häpäisivät minua. Joskus se on ihan perusteltua, toisinaan ei.

Mutta en myöskään kanna näitä ihmisiä ja ongelmia mukanani, vaan he ovat ihan aidosti historiaa, niinkuin tuollaisissa keisseissä kuuluukin. Se jos mies aktiivisesti hautoo jotain kostoja tai katkeruutta, niin se on red flag ainakin.

Vierailija
10/24 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osannut kysyä lisäkysymystä "Miksi?" ilman av-käräjiä?

Vierailija
11/24 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50/60. En ole itsekään, koska osa teki rikoksia ja loput victim bleimasivat ja häpäisivät minua. Joskus se on ihan perusteltua, toisinaan ei.

Mutta en myöskään kanna näitä ihmisiä ja ongelmia mukanani, vaan he ovat ihan aidosti historiaa, niinkuin tuollaisissa keisseissä kuuluukin. Se jos mies aktiivisesti hautoo jotain kostoja tai katkeruutta, niin se on red flag ainakin.

Victim bleimasivat. Häpeä tollo.

Vierailija
12/24 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisään vielä että mitä enemmän näihin ihmisiin etäisyyttä saan, sitä selvempi arvomaailma- ja käytösero välillämme on. Emme ole samasta puusta veistetty, olemme asuneetkin hyvin erilaisissa ympäristöissä ja kulkeneet erilaisia elämänpolkuja, vaikka minun elämäni lähtöpiste (lapsuus) on ollut yhteinen. 

Tiedän, että tuota oudoksutaan, mutta en todellakaan ole palaamassa siihen helvettiin, mitä he edustavat. 

Vierailija
13/24 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sie juostakin.  Tekee hyvää ropalle.

Vierailija
14/24 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos henkilö kokee kaikissa lähisuhteissa olevansa uhri, pakene.

Vierailija
15/24 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin räikeästä red flägistä pitää tulla tosiaan tänne kysymään kannattaako juosta. Juoksemisen lisäksi estot ja hyvät loppuelämän toivotukset. Paitsi jos haluat huonoa kohtelua, mahdollista väkivaltaa ja seuraavalle naiselle tittelin hullu ex johon ei voi olla väleissä kun pilannut kaiken.

Vierailija
16/24 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos henkilö kokee kaikissa lähisuhteissa olevansa uhri, pakene.

Kyllä. Uhriutuvan ihmisen erottaa kyllä aidosta ihmisestä.

Vierailija
17/24 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Lapsien kanssa olen väleissä vaikka ex juoksi vieraissa ja äitini ei kertonut mitä tiesi jonka sain myöhemmin selville.

Tosin se on se syy miksi en deittaile enkä kuvittele itselleni enää mitään.

Vierailija
18/24 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poikaan mennyt välit niin se on hälytysmerkki, joten juokse!

Vierailija
19/24 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko maksamattomia velkoja ? Ole varovainen. Syy pitää saada tietää, ehkä kuitenkin juokset jo.

Vierailija
20/24 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollinen ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme