Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä on kadonnut kirjastonkirja!

Vierailija
15.03.2007 |

Lapset ei ole ikinä hukanneet lainakirjojaan, nyt sitten itse olen... Ehdotuksia, mistä voisin etsiä. Omilla jäljilläni on, ei voi syyttää lapsia. Mies joskus korjailee mun kamoja, mutta nyt kieltää tietävänsä asiasta mitään.

Onko kellään mitään tunnetta, missä se vois olla? Mistä teidän kadonneet kirjat löytyvät?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekin :-)

Jossainhan se on, ei pitäis hätäillä. Alitajunta ehkä kertoo unessa sijainnin, lähden siis nukkumaan. Kiitos auttaneille, lisävinkkejäkin saa antaa...

Vierailija
22/26 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä karhuttiin lasten videokasettia, jonka tiesin 100% varmasti palauttaneeni, sillä ilmoitin samalla että kasetissa on vikaa, se ei toimi. Muutaman puhelun jälkeen kasetti löytyikin tarkastettavien pinosta, jostain takahuoneesta.

Jos et löydä kirjaa mistään, soita siis kirjastoon ja pyydä varmistamaan, ettei kirja ole joutunut systeemin ohin hyllyyn tai muualle. Mikään järjestelmä kun ei ole aukoton, ei edes kirjaston täti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istu miettimään, missä varmasti näit sen viimeksi. Ympäriinsä juoksemisesta ei ole mitään hyötyä. Voiko se olla mustassa kassissa vuoren alla?

Vierailija
24/26 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautat sitten seuraavan kerran, jos se on löytynyt siihen mennessä.

Vierailija
25/26 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Istu miettimään, missä varmasti näit sen viimeksi. Ympäriinsä juoksemisesta ei ole mitään hyötyä. Voiko se olla mustassa kassissa vuoren alla?

Tää vaatii vähän zen-asennetta, mutta kyllä, todennäköisesti se on mustassa kassissa vuoren alla.

Keskityn nyt vaan paikallistamaan sen mun mustan kassini ja mun vuoreni.

Vierailija
26/26 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko voinut mennä vahingossa lastenhuoneeseen muiden kirjojen sekaan?!