Tunnistavatko aseksuaalit hyvän vartalon?
Ja vaikuttaako vartalon hyvyys kumppanin valintaan?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan kyllä ja siitä tiedän, että olen aseksuaali. Koska edes ihastukseni täyden kympin perse ei saanut minua haluamaan seksiä. Ihailen tietynlaisia ulkoisia ominaisuuksia, mutta en silti halua seksiä. Ihailen tiettyjä piirteitä kuin taideteosta tai patsasta, en seksuaalisesti.
Tuliko mielihalut puristella sitä persettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan kyllä ja siitä tiedän, että olen aseksuaali. Koska edes ihastukseni täyden kympin perse ei saanut minua haluamaan seksiä. Ihailen tietynlaisia ulkoisia ominaisuuksia, mutta en silti halua seksiä. Ihailen tiettyjä piirteitä kuin taideteosta tai patsasta, en seksuaalisesti.
Joo. Joskus olen liikennevaloissa nähnyt hyvännäköisen äijän kivan auton ratissa ja vinkannut, saako tulla kyytiin. Hätä on.
Itse ainakin miehenä tunnistan naisia houkuttelevan miesvartalon, vaikka 100% hetero olenkin.
Tottakai, mutta sen fyysisen vetovoiman merkitys on vähäisempi. En ihan aseksuaaliksi itseäni miellä, mutta en pysty ymmärtämään tiettyjen miesten suosiota kun ovat luonteeltaan ääliöitä, tai hyväkroppaisten sinkkujen hinkua hakeutua toistensa seuraan esim. nyt alkaneessa Love islandissa. Kaikkihan noista on tylsiä?
ymmärrän miten oma kroppa nähdään seksuaalien silmin, muttei sekään saa kunnolla motivoitua treenaamaan.
eli tavallaan miellyttää silmää, muttei salpaa henkeä. Ei mitään sydämentykytystä saa siitä, jos joku on lihaksikas könsikäs tai laatikkoleuka.
Toimiva mulkku on kiva. Muu on plussaa.
Monta aseksuaalia kommentoinut lyhyessä ajassa! Missä teitä voi tavata muualla kuin täällä? Vai haetteko kaltaistanne seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imeä kyrsää, puristella pakaroita ja läiskiä persettä.
Vierailija kirjoitti:
Monta aseksuaalia kommentoinut lyhyessä ajassa! Missä teitä voi tavata muualla kuin täällä? Vai haetteko kaltaistanne seuraa?
Seksibileissä esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Näin voisi kuvitella jos seksiä ei ole tarkoitus harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Lepuutin kyllä käsiä persauksen päällä kun hän makasi päälläni (meillä oli vaatteet päällä). Mutta vaikka tykkäsin hänestä tosi paljon, niin en halunnut esim. nähdä häntä alasti, tuntea häntä alasti, suudella häntä tai mitään tuollaista. Hän pussaili kaulaani ja imeskeli korvaani ja olin vaan, että mitähän ikkunasta näkis. Ei silleen sytyttänyt, eikä innostanut mihinkään. Ihan kiva, kivempi kun hammaslääkärillä käynti, mut ei mun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä haluaisit tavata aseksuaalin? Suurin osa aseksuaaleista haluaa seksittömän suhteen.
Dodagai, mutta a- ja demiseksuaaleille on tärkeäintä olla samalla aallonpituudella. Demeillä toki voi olla tiuccaacin tiucempia ulkkisvaatimuxia.
t. Raimo 69
Kyllä, eli tunnistan kuka on pitkä, itsevarma ja tummatukkainen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä haluaisit tavata aseksuaalin? Suurin osa aseksuaaleista haluaa seksittömän suhteen.
Koska mäkin oon aseksuaali joka haluaa seksittömän suhteeen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eheyttääkseni hänet
Ei se pelkkää estetiikkaa ole. Esim. tässä ketjussa mainittu miehen hyvä perse on ihan selviytymisbiologiaa. Jos miehellä on hyvä perse, on hänellä muutenkin hyvä terveys ja pitkä eliniänodote. Ei se mikään pelkkä ulkonäkökysymys ole.