Kuka/mikä on Ariel?
Ps-miehet ja pienpuolueitten miehet linkittää ihan onnessaan nyt naista. Mitä muuta hän on kuin blondi, en jaksa avata videoita. En kä tiedä mistään yhteydestä häntä.
Kommentit (28)
Juha Mäenpään face täynnä Ariellia. Setämies on nyt innostunut.
Esra:
8:16 Silloin minä lähetin päämiehet Elieserin, Arielin, Semajan, Elnatanin, Jaaribin, Elnatanin, Naatanin, Sakarjan ja Mesullamin sekä opettajat Joojaribin ja Elnatanin
Jesaja:
29:1 Voi Arielia, Arielia, kaupunkia, jonne Daavid asetti leirinsä! Liittäkää vuosi vuoteen, kiertäkööt juhlat kiertonsa,
29:2 niin minä ahdistan Arielia, ja se on oleva täynnä valitusta ja vaikerrusta, oleva minulle kuin Jumalan uhriliesi.
29:7 Niinkuin yöllinen uninäky on oleva kansain lauma, joka sotii Arielia vastaan, kaikki, jotka sotivat sitä ja sen varustuksia vastaan ja sitä ahdistavat.
MIKSI IHMEESSÄ JOKU MUU KUIN KRISTITTY NÄYTTELEE KRISTITTYÄ . Sitä joko tunnustaa pojan JEESUKSEN tai kieltää hänet .
Tuska ja ahdistus sille joka PAHAA TEKEE - RAAMATTU-
Ariela Waisman teki muuton lähi itään . Ettei tarvi VEISATA virsiä vieraalla maalla.
Vierailija kirjoitti:
MIKSI IHMEESSÄ JOKU MUU KUIN KRISTITTY NÄYTTELEE KRISTITTYÄ . Sitä joko tunnustaa pojan JEESUKSEN tai kieltää hänet .
Kuka tahansa voi tulla /olla kristitty.
Silloin oli nimeltään Tarkkinen.