Ei me jääty kotiin nukkumaan Riikka ja Sebastian, me vaan äänestettiin muita kuin persuja
Turhaan itkette, teoilla on seurauksensa. Sitä saa mitä tilaa.
Luuletteko että persuista tuli iso puolue varakkaan eliitin äänillä, jota te nyt hallituksessa ylpeästi lällätellen edustatte? Teitä äänestettiin koska ajateltiin että olisitte uusi työväenpuolue joka vastustaa holtitonta mmm uuttoa. Siinä se. Te ette edusta tavallista pulliaista millään tavalla, olette niin oikeistolaisia ja kokkareita kuin olla voi, ja näköjään oikein vielä ylpeilette sillä. Mikä voisikaan mennä pieleen? Siinä teille Sebu ja Riikka pähkinä purtavaksi.
En tule enää koskaan antamaan teille ääntäni. Pitäkää kiillotettu tunkkinne ja työntäkää se eliittipyllyynne.
Kommentit (2)
Minä olen yhä persu mielipiteiltäni vaikka äänestinkin aluevaaleissa yhtä keskustan kaappipersua ja kuntavaaleissa puolituttua kokkaria. Ei vaan ollut persujen listoilla ketään jota olisin halunnut äänestää, haluan äänestää fiksua yhteistyökykyistä ehdokasta, jolla on akateeminen tai yrittäjätausta. En ketään potentiaalista kännisekoilijaa.
Minä jäin. Äänestän sitten taas eduskuntavaaleissa persuja. Vasureilla on kaksi vuotta aikaa näyttää kuinka kunnat ja terveydenhoito saadaa kuntoon. Jos se onnistuu niin sitten harkitsen ketä äänestän.