Naisena odotan jo kun SDP:n vaalivoitto tuo meidän kylälle oman terveyskeskuksen ja erikoislääkärit takaisin! Olenko ainoa?
Kommentit (262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten näihin ap:n utopistisiin toiveisiin liittyy se, mitkä sukupuolielimet hänen haaruissaan on?
No kun tää meidän incel-pentti vihaa naisia ja muukalaisia. Itseasiassa ihan kaikkia.
Toivottavasti saa riittävän avun. Vaikuttaa, ettei saa, mutta ainahan hän voi ripustaa itsensä kaulasta johonkin.
Ap saa avun lääkäriltä jonne hän pääsee kesäkuussa ilman jonotusta koska SDP hoitaa asian lupauksensa mukaisesti. Sinäkin pääset.
Vierailija kirjoitti:
Olen soittanut terkkarin ajanvaraukseen tänään kolme kertaa, tuuttaa varattua. Osaako joku demari kertoa miksi, tarvitsisin ajan viikon päähän?
Oletko oikeasti noin tyhmä? Eikö hävetä täällä vielä näyttää se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sinä yrität taas kiemurrella kuin mato ongenkoukussa. Käytit sanaa maanpetos ja tuo on maanpetoksellista toimintaa. Väitit että sitä harrastavat vain persut mutta nyt kun kuvailin vasemmistoliiton maanpetoksellisen linjan niin sinä myönnät heti että se on heidän linjansa. Tämä tuli nyt kerralla selväksi joten voit jättää kommentoinnin tähän välttääksesi lisävahinkoja puolueellesi mutta ethän sinä kykene."
Sinä taidat määritellä maanpetoksen aika villisti eri tavalla kuin minä.
Minulle se on sitä kun petetään oman maan ja kansan intressit.
Sinulle ilmeisesti se tarkoittaa eri mieltä olemista.
Minä määrittelen sen sillä tavalla, että Suomen naapurimaa venäjä on hyökännyt jo Ukrainaan ja uhkaa Suomea hyökkäyksellä. Kun tässä tilanteessa tekee kaikkensa Suomen puolustuskyvyn heikentämiseksi mitä poliittisesti pystyy niin se on maan
Sinun määritelmän mukaan nykyinen hallitus on maanpettureita.
He ovat tuhonneet meidän puolustuskyvyn ja taloudellisen itsenäisyyden tehokaammin kuin itse putler ois koskaan kyenny.
: ]
Ei ihme että kokoomus noinkin hyvin pärjäsi kun tämä on vajaaälyisten maa!!! Lukemisen ymmärtäminen monella varmaan nolla.
Keskusta kannattaa sitä että jokaikiseen tuppykylään tulee tk!!
Ei sdp tai yleensäkään vasemmisto. Äänestän vasemmistoa,en äänestäisi maalaisten puoluetta keskustaa kun itse asun melkein kaupungin keskustassa, minulla kaikki on lähellä! Mitä väliä minulle on onko maalla jonkun vieressä joku tk!
Siksi en koskaan äänestäisi keskustaa. He ovat myös yrittäjien puolella. Olisiko tuo ollut sinulle oikea puolue?
Minulle lähes ison kaupungin keskustassa asuvalle pienituloiselle sosiaalitukia saavalle oli vasemmisto paras. Muutenkin vihaan purra ja orpona pirullista ilkeää puhetyyliä ja he kannattavat superrikkaita joten ei minun puolueita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen soittanut terkkarin ajanvaraukseen tänään kolme kertaa, tuuttaa varattua. Osaako joku demari kertoa miksi, tarvitsisin ajan viikon päähän?
SDP:n puoluetoimistolla voivat ehkä auttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sinä yrität taas kiemurrella kuin mato ongenkoukussa. Käytit sanaa maanpetos ja tuo on maanpetoksellista toimintaa. Väitit että sitä harrastavat vain persut mutta nyt kun kuvailin vasemmistoliiton maanpetoksellisen linjan niin sinä myönnät heti että se on heidän linjansa. Tämä tuli nyt kerralla selväksi joten voit jättää kommentoinnin tähän välttääksesi lisävahinkoja puolueellesi mutta ethän sinä kykene."
Minä määrittelen sen sillä tavalla, että Suomen naapurimaa venäjä on hyökännyt jo Ukrainaan ja uhkaa Suomea hyökkäyksellä. Kun tässä tilanteessa tekee kaikkensa Suomen puolustuskyvyn heikent
Miksi tuo määritelmä koskee vain vasemmistoa?
Oikeisto on tuhonnut puolustustahdon, talouden ja tehnyt kaikkensa venäjän etujen suojelemiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Lisää velkaa,velkaa ja sitten onkin konkurssi.
Joo, hallitus on tosiaan ottanut lisää velkaa oikein kunnolla ja on niitä konkurssejakin, olisko koskaan aikaisemmin ollut yhtä montaa?
SDP:llä ei ole rahahanoja. Purra syöksee maata yhä syvemmälle suohon vielä pari vuotta ellei ymmärrä nyt hajottaa hallituksen, Ikävä kyllä nämä näytön paikat on persulle aina hankalia, jos heiluttelee saksia vielä pari vuotta niin suosio tuskin paranee, ja toisaalta jos hajottaa hallituksen niin tuskinpa eduskuntavaaleissa saataisiin yhtään parempaa kannatusta kuin kuntavaaleissakaan. Hmm, valintoja valintoja, olisiko sittenkin pitänyt jäädä sinne hampurilaisbaariin töihin?
"Sinun määritelmän mukaan nykyinen hallitus on maanpettureita.
He ovat tuhonneet meidän puolustuskyvyn ja taloudellisen itsenäisyyden tehokaammin kuin itse putler ois koskaan kyenny.
: ]"
Puhumattakaan huoltovarmuudesta, oikeisto on myynyt kaiken missä luki päällä notta "tää ois tärkeetä sodassa"
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti avataan kesään mennessä, lupaus on lupaus
Toinen luottopuolue KEPU kun komppasi niin terkkari kyllä avautuu näihin puolueisiin tunnetusti voi luottaa on suomen parhaat kyvyt hoitamassa asioita kuten 2019-2023 totesimme,kyllä raha liikkui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä määrittelen sen sillä tavalla, että Suomen naapurimaa venäjä on hyökännyt jo Ukrainaan ja uhkaa Suomea hyökkäyksellä. Kun tässä tilan
Kyllä feministit tuhosivat puolustustahdon. Saatte naiset ihan itse puolustaa itseänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuuttaa varattua? Luvattiin reilu meininki ja viikossa lekuriin
Ei ne tuo. Sellattiisi sotku siellä on korjattavana. Et menee neljä vuotta siivota se.
Oispa uus Kekkonen tai Lipponen tai.
Komeat on kokoomuspääministereiden velkatolpat.
Jonot lyhenee heti kun perskokkare hallitus palauttaa terveydenhoidosta leikatut miljardit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on sellainen oikeistoa äänestävä transnainen.
Se on ihan mahdollista mutta hänkin pääsee lääkärille ilman jonotusta kesäkuun puolivälissä.
Kaikki pääsee heti
Antti Lindtman vakuutti että hoitoon on päästävä heti silloin kun tarve on jos tämä ei toteudu niin Antti Lindtman on valehtelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuuttaa varattua? Luvattiin reilu meininki ja viikossa lekuriin
En voi uskoa että SDP pettäisi lupauksensa
"Kyllä feministit tuhosivat puolustustahdon. Saatte naiset ihan itse puolustaa itseänne."
Mahtaa tehdä hyvää sun itsetunnolle vajota taasen noin alas, kaikista päättömimpään epärehellisyyteen.
Meet naisten helmoihin piiloon kun et pärjää, niiden samojen naisten joita syytät kaikesta.
Sinun suonissa virtaa pyccan kurainen veri.
Kyllä mummojen ja paappojen kannatti äänestää demareita. Ensi viikolla paljon lääkäriaikoja vapaana
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä feministit tuhosivat puolustustahdon. Saatte naiset ihan itse puolustaa itseänne."
Mahtaa tehdä hyvää sun itsetunnolle vajota taasen noin alas, kaikista päättömimpään epärehellisyyteen.
Meet naisten helmoihin piiloon kun et pärjää, niiden samojen naisten joita syytät kaikesta.
Sinun suonissa virtaa pyccan kurainen veri.
Ei stna näitä juttuja täälä vauvalla, nauran vedet silmissä. :' D
En kyllä ikimaailmassa enää äänestä oikeistoa, kaikki on edelleen lapsellista temppuilua ja ihan silkkaa valetta, mä en ymmärrä miten mä jossain kohtaa uskoin niiden saastaiset valheet vasemmistosta.
No kun tää meidän incel-pentti vihaa naisia ja muukalaisia. Itseasiassa ihan kaikkia.
Toivottavasti saa riittävän avun. Vaikuttaa, ettei saa, mutta ainahan hän voi ripustaa itsensä kaulasta johonkin.