Naisena odotan jo kun SDP:n vaalivoitto tuo meidän kylälle oman terveyskeskuksen ja erikoislääkärit takaisin! Olenko ainoa?
Kommentit (262)
KÖYHILTÄ EI LEIKATA
KÖYHILTÄ EI LEIKATA
KÖYHILTÄ EI LEIKATA
KÖYHILTÄ EI LEIKATA
KÖYHILTÄ EI LEIKATA
Hoitotakuu 2 vk ainakin palautuu kesään mennessä, Lindtman pyysi koska sdp voitti. Kyllä se varmaan tulee.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ootan että rahaa pursuaa ovista ja ikkunoista.
Mees nina-jari sinne kouluun, ehkä opit siellä jotakin, sinulla on kouluterveydenhoito, joten sieltä mahdollisesti lähetteen tutkituttamaan tyhmän pääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että te persut valehtelette sdpstä, ei saa meitä kääntään kriittistä katsettamme sinne suuntaan, koska se on EDELLEEN äärioikeisto joka valehtelee ja maanpetostelee eikä kukaan muu.
Ähäkutti!
: ]
Eli Jussi Saramo on äärioikestolainen? Ok.
Sun tarvi palata 20 vuotta ajassa taaksepäin tätä sun nokkelaa muka vastausta varten?
: ]
Sama meno jatkuu tälläkin hetkellä. Minja Koskela sanoi tuossa 2 viikkoa sitten että puolustusmäärärahoja pitää leikata tässäkin tilanteessa että eriarvoisuus ei pääse kasvamaan. Vastusti myös miinakiellon perumista jostain syystä jul
Sinä yrität taas kiemurrella kuin mato ongenkoukussa. Käytit sanaa maanpetos ja tuo on maanpetoksellista toimintaa. Väitit että sitä harrastavat vain persut mutta nyt kun kuvailin vasemmistoliiton maanpetoksellisen linjan niin sinä myönnät heti että se on heidän linjansa. Tämä tuli nyt kerralla selväksi joten voit jättää kommentoinnin tähän välttääksesi lisävahinkoja puolueellesi mutta ethän sinä kykene.
Minä olen aika apoliittinen mutta tämä äärioikeiston temppuilu ja epärehellisyys alkaa oleen niin kuvottavaa että ei sitä voi oikein sivuutta enää. : (
Vierailija kirjoitti:
Persujen kiljukännit jatkuu.
Joo, sillä erolla että nyt pääsee viikossa lääkäriin
Vierailija kirjoitti:
Persujen kiljukännit jatkuu.
Onneksi pääsevät sitten lääkäriin kun on kännit ohi ja kipeä olo.
Hyväuskoinen hölmökin saa tietysti olla, mutta sokeus erottaa yliampuvat valheet totuudesta on aika paha juttu. Muistakaa pitää hyvää huolta kissoistanne.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aika apoliittinen mutta tämä äärioikeiston temppuilu ja epärehellisyys alkaa oleen niin kuvottavaa että ei sitä voi oikein sivuutta enää. : (
No sittenhän sinä voit äänestää seuraavissa vaaleissa SDP:tä niin saadaan sekin asia hoidettua toveri.
"Sinä yrität taas kiemurrella kuin mato ongenkoukussa. Käytit sanaa maanpetos ja tuo on maanpetoksellista toimintaa. Väitit että sitä harrastavat vain persut mutta nyt kun kuvailin vasemmistoliiton maanpetoksellisen linjan niin sinä myönnät heti että se on heidän linjansa. Tämä tuli nyt kerralla selväksi joten voit jättää kommentoinnin tähän välttääksesi lisävahinkoja puolueellesi mutta ethän sinä kykene."
Sinä taidat määritellä maanpetoksen aika villisti eri tavalla kuin minä.
Minulle se on sitä kun petetään oman maan ja kansan intressit.
Sinulle ilmeisesti se tarkoittaa eri mieltä olemista.
Vierailija kirjoitti:
KÖYHILTÄ EI LEIKATA
KÖYHILTÄ EI LEIKATA
KÖYHILTÄ EI LEIKATA
KÖYHILTÄ EI LEIKATA
KÖYHILTÄ EI LEIKATA
Mutta eihän köyhiltä voikaan leikata, koska niillä ei ole mitään. Niille annetaan vähemmän, koska rahat on vähissä. Itsenäisesti toimeentulevilta ei voi leikata, koska niille ei ole annettu mitään. Ne maksaa maailman korkeimpiin kuuluvia veroja joka kuukausi. Tehkää sama perässä.
Vierailija kirjoitti:
Jos kovasti kuvottaa, niin varaa lääkäriaika viikon päähän
Miksi et ikinä aloita, "näin tyhmänä trollina"?
Vierailija kirjoitti:
Entäs miehenä?
Miehenä ap:tä vituttaa kun persujen jytky on enää 7% limainen tuhnu
Reilu meininki tuli ! Ikioma lekuri ! Kaiken voi tehdä reilusti !
Naisena odottaminen on raskasta kaikkine vaihtuvine mielenliikkeineen. Mikset korjaisi sukupuoltasi tai edes puoluekantaasi pois kokoomuksesta? Sekin jo auttaisi.
Vierailija kirjoitti:
"Sinä yrität taas kiemurrella kuin mato ongenkoukussa. Käytit sanaa maanpetos ja tuo on maanpetoksellista toimintaa. Väitit että sitä harrastavat vain persut mutta nyt kun kuvailin vasemmistoliiton maanpetoksellisen linjan niin sinä myönnät heti että se on heidän linjansa. Tämä tuli nyt kerralla selväksi joten voit jättää kommentoinnin tähän välttääksesi lisävahinkoja puolueellesi mutta ethän sinä kykene."
Sinä taidat määritellä maanpetoksen aika villisti eri tavalla kuin minä.
Minulle se on sitä kun petetään oman maan ja kansan intressit.
Sinulle ilmeisesti se tarkoittaa eri mieltä olemista.
Minä määrittelen sen sillä tavalla, että Suomen naapurimaa venäjä on hyökännyt jo Ukrainaan ja uhkaa Suomea hyökkäyksellä. Kun tässä tilanteessa tekee kaikkensa Suomen puolustuskyvyn heikentämiseksi mitä poliittisesti pystyy niin se on maanpetoksellista toimintaa. Meillä on tästä käytännönesimerkki talvisotaa edeltäviltä vuosilta kun armeijan johto pyysi rahaa ja vasemmistohallituksen eivät sitä myöntäneet niin meillä oli malli Cajander varustuksena Neuvostoliiton hyökätessä sillä kertaa. Tämä ei voi siis tulla uutena asiana vaan on tarkoituksellista toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KÖYHILTÄ EI LEIKATA
KÖYHILTÄ EI LEIKATA
KÖYHILTÄ EI LEIKATA
KÖYHILTÄ EI LEIKATA
KÖYHILTÄ EI LEIKATA
Mutta eihän köyhiltä voikaan leikata, koska niillä ei ole mitään. Niille annetaan vähemmän, koska rahat on vähissä. Itsenäisesti toimeentulevilta ei voi leikata, koska niille ei ole annettu mitään. Ne maksaa maailman korkeimpiin kuuluvia veroja joka kuukausi. Tehkää sama perässä.
Öhö öhö öhö, kylläpä on nokkelaa olla ymmärtämättä mitä sulle sanotaan taas.
Minä olen maksanut koko ikäni veroja noita turvaverkkoja varten, ne ei ole poliittisen broilerin omaa jota sopii ottaa.
Miten näihin ap:n utopistisiin toiveisiin liittyy se, mitkä sukupuolielimet hänen haaruissaan on?