SDP ja Vasemmistoliitto voitti vaalit pääseeköhän ensi kuussa jo heti lääkärille ja saa netistä tilata erikoislääkärin ilmatteeks? Tietoa??
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Lääkärien rekrytointi voi viedä vähän pidempään mutta näinhän meille luvattiin että lääkäriin pääsee samantien
SDP on nopea, ei mene kauvaa
Ilman muuta, tilaa vain aika. Saat jo huomiseksi.
tälle massapostitukselle tulee normipoisto.
Viikossa saa ajan. Näin sossut kertoivat
Vierailija kirjoitti:
Viikossa saa ajan. Näin sossut kertoivat
Ja omalla kylällä vastaanotto?
16.6. pääset ilman jonotusta ja lmaiseksi.
Saat odottaa rauhassa, palvelut eivät muutu jos rahaa ei saada lisää, ja kunnallisveron nostosta päätetään myöhemmin, jos edes menee läpi.
Pitää odottaa kesäkuulle, kun aluevaltuustot aloittavat 1.6.
Ei tästä tule fiksua viestiä toistamallakaan.
Muita jotka lauleskelee lääkäriin mennessä kun asiat järjestyy nyt niin hienosti
Jotenkin rasittaa koska ihmiset ei joko kuuntele tai vääristelee asiat vitsiksi. Minun on vaikea uskoa, ettei hmiset ymmärrä rakenteita ja systeemiä. Esittävät vai ymmärtämättömiä, vai olenko väärässä?
Vielä ei ole avautunut, odotellaan rauhassa
Vaaleista on jo viikko, asioiden olisi jo pitänyt muuttua, mikä mättää?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin rasittaa koska ihmiset ei joko kuuntele tai vääristelee asiat vitsiksi. Minun on vaikea uskoa, ettei hmiset ymmärrä rakenteita ja systeemiä. Esittävät vai ymmärtämättömiä, vai olenko väärässä?
Nykyään yhteiskunnalliseen keskusteluun osallistuu aika monta trollaajaa, jotka hokevat tasan yhtä asiaa ilman mitään halua _keskusteluun_.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun Antti lupasi ja Minja myös. Lupaukset täytyy pitää!
Kestää varmaan yhtä kauan kuin oikeistohallitukselta työllisyystilanteen parantaminen, talouden kääntäminen voimakkaaseen kasvuun ja maahanmuuton torppaaminen. .
Vierailija kirjoitti:
Niin että persujen sanomisia saa vääristellä, mutta ei vassareiden ja sosialistien?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun Antti lupasi ja Minja myös. Lupaukset täytyy pitää!
Kuten edellinen kirjoittaja totesi, rasittaa ihmiset jotka vääristelevät asiat vitsiksi.
Ap:n pitää nyt vain sopeutua siihen, että perussuomalaisten kannatus laski oikealle tasolleen. Elämä jatkuu silti. Tsemppiä!
Lääkärien rekrytointi voi viedä vähän pidempään mutta näinhän meille luvattiin että lääkäriin pääsee samantien