Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen koulukiusaajastasi tuli aikuisena?

Vierailija
16.04.2025 |

, ei henkilöllisyyden paljastavia tietoja. yleistä keskustelua

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeassa kunnossa olevia narkkareita. Osa jo kuollut. 

Vierailija
42/109 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmasta kiusaajastani tuli opettaja 😀 Toisesta sosiaalityöntekijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaajani elämä ei kiinnosta millään tasolla joten ei mitään aavistustakaan. 

Vierailija
44/109 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs kiusaaja fanittaa julkisella Facebook-sivullaan kampanjoita, joissa vastustetaan kiusaamista...

Olen silti sitä mieltä että kyllä karma kostaa hänelle, tavalla tai toisella.

Monet kiusaajat kokevat (ihan aidosti) itse olleensa kiusattuja. Ja että todellinen kiusaaja olikin se, joka myös koki tulleensa heidän kiusaamakseen. Tästä on tutkimuksia, ja kokemukset ovat kokijoilleen todellisia (joskaan eivät välttämättä kovin luotettavia). 

Siksi voi hyvin olla, että tämä sinun kiusaajasi ihan oikeasti fanittaakin niitä kampanjoita, ja ajattelee, että joskus vielä karma kostaa sinulle. 

Minun kiusaajistani tuli yhdestä kampaaja, toisesta kotiäiti, joka kuoli nuorena, kolmannesta tuli museotutkija ja todennäköisesti on tulossa museonjohtaja. Toivon heille uusia tilaisuuksia saada onnellisempi elämä, sillä vaikka mi

Tuo on totta. Narsistit ainakin uskovat noin. Toki tietävät tehneensä muiden mielestä väärin tai rikkoneensa lakia, mutta se on ollut heidän mielestään oikeutettua (koska kiusattu on niin ärsyttävä tai muu yhtä "hyvä" syy). Heissä ei ole koskaan mitään vikaa. Uhrista tehdään syyllinen. Minulle kävi noin kuukausien rankan kiusaamisen jälkeen, enkä ollut hänen ensimmäinen uhrinsa. Luultavasti vieläkin, vuosia myöhemmin, kiroaa ja juoruilee miten kauhea ihminen olen.

Vierailija
45/109 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebookissa ainakin jakaa kiusaamisenvastaista sisältöä ja muutenkin kampanjoi asian puolesta ja sanoo kiusaamisen olevan raukkamaista. Mistään ei voisi vähänkään arvata, että oli koko peruskoulun ajan se koulun pahin ja ilkein kiusaaja.

Joo nykyään on niin paljon muka kiusattuja että ihan ihmetyttää ketkä niitä kiusaajia sitten oli. Näitä jos muistuttaa menneistä miten ne asiat oikeasti meni niin heittäytyvät uhriksi ja alkaa vollotus miten heillä oli niin vaikea lapsuus ja heille tehtiin sitä ja tätä joten siksi olivat niin hyökkääviä. Ja pah! Kusipäitä on osa jo syntyessään ja joka kerta ottaa päähän tuo väite että kiusaaja kiusaa koska hänellä on joku hätä. Jos aikuisena haluaa edes vähän yrittää ottaa vastuuta teoistaan niin myöntää olleensa perseestä eikä tarinoi omiaan. Eihän se enää toki mitään auta mutta tekopyhyys on vielä turhempaa.

Vierailija
46/109 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en joutunut kiusatuksi, mutta koulun pahin kiusaajatyttö kuoli parikymppisenä huumeisiin. Rikkonaisesta kodistahan tuo oli, mutta kohteli monia muita tosi huonosti.

Vierailija
47/109 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kouluaikana ei oikeastaan mitään nykyiseen verrattavaa kiusausta ollut.  Jos joku kiusasi luokassa, niin opettaja laittoi nurkkaan seisomaan ja häpeämään.

Vierailija
48/109 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntakaveri, personal trainer, sairaanhoitaja. 

Vierailija
49/109 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri tuli. Kiusasi muitakin kuin minua. Kaverinsa pyysi anteeksi myöhemmin, kun oli kiusaamiseen osallistunut. 

Joku kysyi, että miten niitä kiusattuja on niin paljon yhtäkkiä. No, me olemme sellaisia epäihmisiä, että ei meitä ja meidän kiusaamistamme oikein kukaan huomannut kouluaikana. Eikä kiusaaja niin tyhmä ole, että kaikkien kuullen/nähden kiusaisi. Kävin jopa nuokkarilla discossa, mutta siellä kiusaajat eivät mua kiusanneet, ei ollut oikein tilaisuutta, siinä oli ihmisiä ympärillä koko ajan. 

Vierailija
50/109 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin niillä menee kuin minulla. Kiusaaminen jättää jälkensä.

Vierailija
51/109 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimintaterapeutti

Vierailija
52/109 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi oli joskus autokauppiaana ruotsissa.

Toinen havaittiin joskus raksalla töissä.

Kolmas joutui linnaan.

Neljäs hirtti itsensä putkassa.

Viides oli kiinteistövälittäjänä

Vierailija
53/109 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naantalissa liikuntakaverina.

Vierailija
54/109 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kuoli alle kolmikymppisenä hämärissä olosuhteissa. Toinen on työtön alkoholisti.

Vierailija
55/109 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitään tietoa. Ja ihan sama. Lapset on lapsia.

Vierailija
56/109 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen tasavallan Presidentti

Vierailija
57/109 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos arvata saa, ap, niin kiusaajastasi tuli menestyjä. Pressammekin on sellainen, ja hienosti on elämä mennyt hänellä!

Vierailija
58/109 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma tantta, joka vielä kehtaa puhua lähimmäisenrakkaudesta jossain lähetystyössä. 

Vierailija
59/109 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hajua, eikä kiinnostakaan.

Vierailija
60/109 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden kiusaajat, vanhemmat insinöörejä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi