onko kukaan koskaan esittänyt kaveriasi ja kuiteki kertonut kaikki asiat eteepäi?
Kommentit (24)
Kaikki naiset kenen kanssa olen seurustellut tai ollut tekemisissa on ensin valehdellut olevasna luotettava ja kun näille on kertonut jotain luottamuksellisia asioit niin ne on aina juoruttu eteenpäin. Ainoa nainen keneen mies voi luottaa on oma äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on ja tätä kesti vuosia enneku tajusin
Mulla sama, eksäni yksi pahimpia
olitteko vielä yhessä
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina kertonut kaikkien kaverieni asiat eteenpäin edes miettimättä, elleivät ole erikseen sanoneet että ei saa kertoa, tai jos asia ei ole ollut selkeän intiimi. Ei ollut tullut edes mieleen, etteikö niin voisi tehdä, varsinkin kun omat kuulumiseni olivat samalla tavalla kaikkien tiedossa; "Marja kertoi että sulla on uus työ" tms.
Sittemmin yksi kaveri on alkanut sanomaan aina, että älä kerro mitään mitä me puhutaan muille koskaan. Enkä olekaan enää hänen juttuja kertonut, mutta se on kyllä tosi outoa, jos vaikka yhteiset tutut kyselee hänen kuulumisia ja mun pitää vain sanoa että kysy siltä. En saa siis edes sanoa jos se on tavannut jonkun uuden miehen tai muuta positiivista.
Älä viitsi valehdella johan itsekin sanoit että "olet aina keronut kaikkien kaverien asiat eteenpäin" ei oikein mene läpi tuo loppu osaa että pitäisit jotain tietoja vain itselläsi.
Kummassa valehtelit joko siinä kun sanoit että kerrot kaiken eteenpäin tai siinä että pidät asiat omana tietonasi. Viestin alku kumoaa lopun ja viestin loppu kumoaa alun mutta valehtelija olet joka tapauksess
Näistä hankalista "to secret" -tason ihmisistä kavereina pääsee helposti eroon, kun naureskelee olemaan huono pitämään toisten salaisuuksia.