Mitä kertoo ihmisestä,jos päivän paras hetki on nukkumaanmeno?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
No tulee sellainen olo että ei hirveästi nauti elämästään
Mun elämä on sellaista että vain nukkuessa ei vi tuta. Koitin hakea apua mutta mielenterveys hoito on suomessa niin huonoa ettei sieltä saanut apua. Lääkäri olisi halunnut hoitaa masennusta kuin vaivana on ahdistuksen puolelle mennyt stressi. Omasta mielestä minulla ei ole elämää. En tee mitään enkä käy missään. En halua edes puhua muille etten masenna niitäkin omilla ongelmillani.
En ole masentunut ja nautin muistakin asioista elämässäni, mutta onhan nukkuminen ja nukkumaan pääseminen ihanaa.
Mä olen niin väsynyt että nukkumaanmeno on päivän paras hetki. Vielä pitäisi pari tuntia jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Se hetki valveilla olon ja unen välimaastossa on mahtava.
Niin on ja jo sitä edeltävä virkeämpikin vaihe sängyssä lojuen. Menen sänkyyn lojumaan noin klo 12 keskiyöllä ja sitten kuuntelen radiota ja luen kahteen asti. Maailma nukkuu ympärillä.
Jos sitä nukkumaan menoa odottaa koko hereilläoloajan, ei se välttämättä hyvää kerro. Kannattaa hoitaa elämä kuntoon: työ, ruoka, liikunta ja lepo tasapainoon. Se voi riittää jos on perusterve eikä piileviä sairauksia. Jos ei itse onnistu, lääkäriltä neuvoja.
Moni nukkuu liian vähän, ei ymmärrä että se on oleellinen osa hyvinvointia. Siitä ei voi loputtomiin nipistää.
Vierailija kirjoitti:
mitä se sulle kuuluu!
No kuuluupa hyvinkin,koska puhun itsestäni! T.ap
Vierailija kirjoitti:
No tulee sellainen olo että ei hirveästi nauti elämästään
Nautin runsailla vapaapäivilläni oikeinkin paljon. Sillon ei ole kiire nukkumaan.
- se yökkö
Puhdas omatunto