Mitä kertoo ihmisestä,jos päivän paras hetki on nukkumaanmeno?
Kommentit (28)
Voi myös kertoa kanssaihmisistä jotain.
Ei se nyt paras hetki ole mutta puolelta öin menen sänkyyn tunnikksi lukemaan ennenkuin rupean nukkumaan. Kyllä siitä nauttii, muttei sitä ny sentään koko päivää odottele.
Se hetki valveilla olon ja unen välimaastossa on mahtava.
Se olen minä. Pääsen jälleen häröjen unien sekamelskaan.
No tulee sellainen olo että ei hirveästi nauti elämästään
Valveilla oleminen on yliarvostettua. Unessa on paljon mukavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Se hetki valveilla olon ja unen välimaastossa on mahtava.
Monesti kun herään ja tiedän olevani hereillä, laitan silmät kiinni ja näen edelleen hetken aikaa saman unen ohuen putken läpi ja voi muokata sitä.
Että pitäisi tehdä joku elämänmuutos, jos hereillä olo on noin ankeaa. Toki ymmärrän, jos on vaikka jatkuvia kipuja, että haluaa niistä edes nukkumisen ajaksi eroon.
Väsynyt äiti. Kun mulla oli 3 pientä lasta ja yötyötä tekevä puoliso, niin odotin nukkumaanmenoa kuin kuuta nousevaa 😁
Jos olet koko päivän touhunnut ja siivonnut jne. Minulle paras hetki on kun on käynyt suihkussa ja pääset puhtaiden lakanoiden väliin. Ai miten ihanaa, ei tarvi siivota enää :-)
Migreenipotilas,
pienten lasten äiti
Vierailija kirjoitti:
No tulee sellainen olo että ei hirveästi nauti elämästään
Ei nukkumisesta nauttiminen estä elämästä nauttimista. Ainakin itselleni nukkumaanmeno on päivän paras hetki, jos olen todella väsynyt. Mutta pystyn silti nauttimaan elämästä silloin, kun en ole todella väsynyt.
Sisustanut makuuhuoneen kauniiksi. Ei krääsää, mutta yksinkertaisesti tyylikäs. Panostanut itselle sopiviin tyynyihin, peittoon ja laadukkaisiin lakanoihin. Ennen nukkumaanmenoa käy suihkussa, kylvyssä, saunassa. Hoitaa itseään, käyttää esim. ihorasvaa. Sängyssäolista nautiskelee. Lukee hyvää kirjaa, kirjoittaa päiväkirjaan asioita, jotka ilahduttivat päivällä. Nukahtaa onnellinen ja kiitollisena päivästään.
Toki voi olla tuhottoman uupunut ja väsynyt. Auta häntä silloin.
Ei taida olla kovin onnellinen elämä.