Onko saksalaiset miehet hyviä rakastajia?
Kommentit (51)
Saksalainen äitikin vielä sotkeutuu pojan toimiin ja vaimon kasvatukseen, varsinkin suomalaisen vaimon.
joo,on ne..saksalaisen maahanmuuttajan musta "kuuskanttinen"vie naisen taivaalliseen hurmioon..
Vierailija kirjoitti:
Siellä on kymmeniä miljoonia miehiä. En usko kenelläkään olevan kokemuksia kaikkien heidän kanssaan panemisesta.
Ihan perus suominarttuyhlortto on varmasti läpikäynyt ainakin puolet noista.
Eikö kellään ole kokemusta? Minkälaiset varusteet?
Aikanaan asuin Saksassa. Moni mies haluaa peppuun, kun ovat ilotaloissa tottuneet, että sitäkin saa.
Vierailija kirjoitti:
Aikanaan asuin Saksassa. Moni mies haluaa peppuun, kun ovat ilotaloissa tottuneet, että sitäkin saa.
Hyi, käyvätkö yleisesti bordelleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulle sattui ihana tielle. tosin se on vain 50% saku.
.
Ei mun, mutta germaaninen
kokemukseni oli erittäin hyvä.
Vielä mikä ritarillinen G.man, wow.
No se on mun, 100%.
Vierailija kirjoitti:
On ylimielistä arvostella ketään "seksitaidoista". Ihan kuin nostaisi siinä itsensä arvostelun yläpuolelle.
Kaikki lemmiskely on hyvää, ihan kaikki. Sitä ei millään asteikolla mitata vaan läheisyyden toteutumisella. Oma heittäytyminen on avainasemassa. (Itselläni on tanskalainen kumppani, ihana on hän.)
mullakin oli. mutta vaihto saksalaiseen kannatti.
Vierailija kirjoitti:
Saksalainen äitikin vielä sotkeutuu pojan toimiin ja vaimon kasvatukseen, varsinkin suomalaisen vaimon.
Omituinen väite. Näissä SUOMALAISISSA keskusteluissa on Anoppi-sanalla alkavia kirjoituksia niin paljon, että väkisinkin tulee paha mieli kaikkien miniöiden puolesta.
Saksalaisiin miehiin on helppo tutustua. Ne uskaltaa katsoa silmiin. Suomalainen mies on ujompi. Tosin hyvää suomalaisessa on se pahmeys. Saksalaiset miehet ovat kauhetita suuttuessaan ja huutavat.
Kaiken pitää mennä niiden ajatusten mukaan.