Onko saksalaiset miehet hyviä rakastajia?
Kommentit (51)
Niin huonoja, että kun eräs nainen onnistui löytämään yhden vähän paremman, asiasta tehtiin oikein euroviisubiisi.
Monessa postimyynnistä tilatussa vhs-dokumenttielokuvassa 80-luvulta asia on näytetty kiistattomasti toteen.
Bimbos müssen hart gefickt werden!/alfa!
Vierailija kirjoitti:
Hirvee kansa, aivan tolkuton määrä perverssejä.
Mikä nyt kenenkin mielestå sitä on.
Esim persujen mielestä raiskaus on normaalia avioelämää ja pedoilu ministerisalkun arvoinen meriitti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta siellä on paljon limaisia miehiä.
Tarkoititko: ilmaisia miehiä
Varmaan ne on myös ilmaisia, mutta komeammat ja/tai rikkaamman oloiset tekee panoilmeitä ja vähemmän komeat ja ressukan oloiset puhuu mitä sattuu
Joku kehui saksalaisia romanttisiksi. Minä aina rinnastan saksalaiset suomalaisiin enkä siksi oikein kiinnostu koskaan.
mulle sattui ihana tielle. tosin se on vain 50% saku.
On ylimielistä arvostella ketään "seksitaidoista". Ihan kuin nostaisi siinä itsensä arvostelun yläpuolelle.
Kaikki lemmiskely on hyvää, ihan kaikki. Sitä ei millään asteikolla mitata vaan läheisyyden toteutumisella. Oma heittäytyminen on avainasemassa. (Itselläni on tanskalainen kumppani, ihana on hän.)
Sveitsiläiset ja itävaltalaiset ovat myös aivan ihania.
Kyllä. Olen käynyt läpi jokaisen saksalaisen miehen ja yksikään ei ollut huono rakastaja.
Mulla on saksankielinen sukunimi. Olen nainen ja tosi hyvä panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on saksankielinen sukunimi. Olen nainen ja tosi hyvä panemaan.
Sträppärillä?
Vierailija kirjoitti:
.
Ei mun, mutta germaaninen
kokemukseni oli erittäin hyvä.
Vielä mikä ritarillinen G.man, wow.
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Ei mun, mutta germaaninen
kokemukseni oli erittäin hyvä.
Vielä mikä ritarillinen G.man, wow.
.
Vielä ulkonäkö rating:
6/5
hyvännäköinen!👋
Saksassa on jotain 40 miljoonaa miestä. Kyllä kannattaa yleistää kaikkiin jonkun yksittäisen kokemuksen perusteella!
Ei muuta valittamista kuin, että mieheni laulaa suureen ääneen DEUTSCHLAND, DEUTSCHLAND UBER ALLES... myöhentääkseen siemensyöksyä rakastelun aikana.