Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Tinder-treffit koskaan johtaneet pidemmälle?

Vierailija
15.04.2025 |

Onko syntynyt oikeita yhteyksiä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin Tinderistä elämäni rakkauden. Oikeastaan tiesin sen jo ennen ensimmäisiä treffejä mutta ekojen treffien jälkeen ei ollut enää mitään tarvetta tinderille. 

Vierailija
22/37 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin elämäni ihmisen Tinderistä vajaa 10 vuotta sitten. 

Olihan siellä kaikenlaista hiihtäjää mutta löytyi se oikeakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei. Olen kokematon 40-vuotias mies ja en todellakaan tiedä mitä tekisin, jos näyttäisi, että treffikumppani haluaisi muutakin kuin suudelman treffien päätteeksi. Varmaan panikoisin ja keksisin tekosyyn, jonka jälkeen poistuisin.

Otatte vaatteet pois ja hötsynsötsyn. Se pippeli laitetaan pimppiin.

Vierailija
24/37 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran syntyi 3kk tapailu naisen kanssa ja se sai alkunsa täysin vahingossa lähetetyn supertykkäyksen myötä.

Hauska tarina

Vierailija
25/37 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei. Olen kokematon 40-vuotias mies ja en todellakaan tiedä mitä tekisin, jos näyttäisi, että treffikumppani haluaisi muutakin kuin suudelman treffien päätteeksi. Varmaan panikoisin ja keksisin tekosyyn, jonka jälkeen poistuisin.

Se tuskin naisille riittää.

Vierailija
26/37 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tässä tullut tehtyä lapsikin niillä treffeillä heti alkuun. Ja eri juttu näyttää nyt siltä että päättyy avioeroon

Vierailija
27/37 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin Tinderistä elämäni rakkauden. Oikeastaan tiesin sen jo ennen ensimmäisiä treffejä mutta ekojen treffien jälkeen ei ollut enää mitään tarvetta tinderille. 

Mistä tiesit tämän? Minulla sama fiilis yhdestä miehestä, emme ole tavanneet vielä.

Vierailija
28/37 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/37 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin sitä työnnellään myös siellä sisällä.

Vierailija
30/37 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämääräisiä säätöjä, lähinnä seksisuhteita löytynyt. Keneenkään ei viitsitä tutustua kunnolla ja heti pitäisi hypätä sänkyyn. Ja jatkossa ne treffit ovatkin sitten kovin sänkypainotteisia. Ei kauheasti kiinnosta tuollainen.

Vierailija
31/37 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiesit tämän? Minulla sama fiilis yhdestä miehestä, emme ole tavanneet vielä.

Mä vaan tiesin, en osaa sitä sen paremmin selittää. Me ehdittiin tutustua parin viikon ajan ennen ekoja treffejä ja jotenkin oltiin niin samoilla aalloilla alusta asti. Jo ekana päivänä kun mätsättiin tinderissä puhuttiin ekan kerran puhelimessa puolitoista tuntia. Me vaan ns. puhuttiin samaa kieltä. 

Tietysti mä vähän yritin himmailla omia fiiliksiä ennen kasvokkain tapaamista ihan jos olisinkin ollut ihastunut vain johonkin omaan mielikuvaan jota ei ollutkaan. Mutta kun me sitten tavattiin niin ei siitä ollut mitään epäilystä. Kummallekaan. 

Toki elämässä ja parisuhteissa on erilaisia vaiheita ja on meilläkin omat ongelmamme ollut. Mutta koko ajan on kuitenkin ollut selvää että tää on loppuelämän ihminen ja suhde ja kaikesta selvitään. 

Onnea matkaan, toivon sulle samanlaista tarinaa :)

Vierailija
32/37 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi reilu 3 vuoden suhde löytyi Tinderistä. Lisäksi tapasin yhden miehen 9 vuotta sitten Tinderissä ja ollaan ystäviä edelleen.

Sanoisin että 95% ihmisistä on siellä etsimässä jotakin kevyttä sutinaa, heidän elämäntilanteensa on ihan sekaisin tai heillä on mt ja talous ongelmia. Tasapainoisen ja järkevän ihmisen löytäminen, joka etsii elämän kumppania eikä jotain fwb tai seksilelua on todella vaikeaa ja muodostuu mahdottomaksi jos etsit esim miestä, joka on 30-40v ja jolla ei ole lapsia tai eksiä nurkissa. Aika harva järkevä ihminen jaksaa siellä roikkua kovin pitkään.

Vierailija
33/37 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder naiset haluaa vain seksisuhteita. Tapailin 8 kk naista ja se oli vaan seksiä. Ei käyty edes ravintolassa syömässä 

Vierailija
34/37 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa Tinder-matchin kanssa ja meille syntyi juuri toinen lapsi. Enpä edes tunne lähipiiristä sellaista nuorta paria, joka ei olisi tavannut Tinderissä.

Vierailija
35/37 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi muutaman vuoden parisuhdetta olen sieltä löytänyt ja useampia muutaman kuukauden/puolen vuoden tapailuja. Nykyäänkin tapailen yhden miehen kanssa, tätä jatkunut nyt yli vuoden, mutta edelleen ollaan molemmat tinderissä (mies ei siis tykkää minusta mutta paremman puutteessa panee ja seksi on hyvää). En kyllä enää nykyään jaksa tinderöidä. Olen tullut siihen lopputulokseen että se oikea tulee sitten vastaan oikeassa elämässä jos tulee.

36/37 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Suurin osa jäänyt 1-3 treffien mittaisiksi, mutta on myös syntynyt 4kpl 2-4kk tapailusuhteita. Yksi niistä päättyi siihen, kun kummallekaan ei ollut muodostunut romanttisia tunteita ja kolme siihen, kun miehelle ei ole syntynyt romanttisia tunteita minua kohtaan.

Up

Vierailija
37/37 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tosimies mieti mitä naiset haluaa tai ajattelee. Tässä on selvästi ongelmasi.