Elon Musk, 14 lasta, ei perhettä. Kaikki vihaavat häntä.
Kommentit (40)
Elon Musk on juutalainen häirikkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elon Musk on INTJ; ÄO=155.
Jos Elon Musk on introvertti, minä olen banaani.
No todellakin on introvertti, koska omaa lievän autismin diagnoosin. INTJ usein sekoitetaan ENTJ:n kanssa; molemmat ovat hyvin samanoloisia vanhemmalla iällä. Elon Musk oli nuorena nörtti: luki tietosanakirjoja, koodasi ja pelasi tietokonepelejä. Tyypillinen introvertti pohjimmiltaan siis.
Ei ole introvertti vaan narsisti ja sosiopaatti
Valehtelija ja maailman paskin pelaaja
Vierailija kirjoitti:
Aika moni nainen on reitensä kuitenkin levittänyt.
Ps. Sinäkin tekisit niin jos vain kelpaisit.
Noup. Joskus joku kysyi tuota minulta, kun musk oli vielä ykkösvaimonsa kanssa, sanoin etten koskisi koska ei varmasti ole lojaali. Eikä ollutkaan. Sen näkee kyllä persoonasta ovatko arvot kohdallaan, se että on hyvä puoliso ja isä vaatii nöyryyttä vähintäänkin jumalan edessä, mieluummin aitoa rakkautta kumppaniaan kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todellakin on introvertti, koska omaa lievän autismin diagnoosin. INTJ usein sekoitetaan ENTJ:n kanssa; molemmat ovat hyvin samanoloisia vanhemmalla iällä. Elon Musk oli nuorena nörtti: luki tietosanakirjoja, koodasi ja pelasi tietokonepelejä. Tyypillinen introvertti pohjimmiltaan siis.
Eivät kaikki autistit ole introverttejä. Mitä nyt taas sekoilet.
Opettele edes lukemaan ennen kuin säntäät vastaamaan.
Minä osasin lukea oikein hyvin, sinä väitit että hänen on pakko olla introvertti koska on
Lievästi autistinen ihminen on tyypillisesti aistiyliherkkä ja asiakeskeinen ihminen. Esimerkkinä vaikka Albert Einstein. Ja mitä tulee Elon Muskiin, niin hän on lähes kaikissa luokituksissa kuvailtu INTJ-persoonallisuustyyppinä.
Eihän sellaista pelleä voi kukaan pitää isänä. Lasten isyys vaihtoon, niin lapset kiittää.
No eivät ne Muskin lasten äidit ainakaan ole vihanneet. Höveleitä ovat olleet.
Vierailija kirjoitti:
Pelaaja? Lol, ihan kuin tuon peliharrastuksella olisi mitään merkitystä yhtään missään suhteessa. Suurin osa pelejä pelaavista on keskiverron tienoilla, ja pelistä riippuen joko kohtalaisia tai umpisurkeita.
Kaverilla on maailman johtavia avaruusfirmoja jota nasakin käyttää, satelliittikommunikaatiofirma, johtavia sähköautofirmoja joita isotkaan autonvalmistajat ei ole saaneet teknisesti kiinni vaikka yritystä taatusti on. Yksikin noista olisi mahtava saavutus. Kolme yhdessä on sellaista johon ei näytä muut pystyneen.
Se mitä tuo somessa sählää ei ole merkittävää vaan lähinnä taustameteliä noihin muihin saavutuksiin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole introvertti vaan narsisti ja sosiopaatti
Ei tässä sinusta ja sinun palstaspämmi-kavereistasi ollut puhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelaaja? Lol, ihan kuin tuon peliharrastuksella olisi mitään merkitystä yhtään missään suhteessa. Suurin osa pelejä pelaavista on keskiverron tienoilla, ja pelistä riippuen joko kohtalaisia tai umpisurkeita.
Kaverilla on maailman johtavia avaruusfirmoja jota nasakin käyttää, satelliittikommunikaatiofirma, johtavia sähköautofirmoja joita isotkaan autonvalmistajat ei ole saaneet teknisesti kiinni vaikka yritystä taatusti on. Yksikin noista olisi mahtava saavutus. Kolme yhdessä on sellaista johon ei näytä muut pystyneen.
Se mitä tuo somessa sählää ei ole merkittävää vaan lähinnä taustameteliä noihin muihin saavutuksiin verrattuna.
Enpä näe kenenkään täällä ylistävän Gatesia neroksi, vaikka perusti aika ison firman. Lisäksi on lahjoittanut suuren osan omaisuudestaan hyväntekeväisyyteen, joten on parempi tyyppi kuin Trumpin oligarkit yhteensä.
Kai se vaatii avaruusjuttuja, että muuttuu nörttien silmissä joksikin ihmemieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni nainen on reitensä kuitenkin levittänyt.
Ps. Sinäkin tekisit niin jos vain kelpaisit.
Eivät olw edes levittäneet, kaikki Muskin lapset on saatu keinohedelmöityksellä, ja lisäksi sukupuolivalikoimalla vain poikasikiöt jatkoon. Tyttösikiöt odottavat pakastimen perukoilla pakkasenpuremaa aikojen loppuun saakka.
On tainnut päihteiden käyttö lähteä lapasesta...
Ilman rahojaan yksikään nainen ei vilkaisikaan häneen päin.
Kasarilla tällaisille oli oma nimi: kusipää.
Kusipääksi ei voi opetella, vaan se on syntymälahja.
Ja tätä magalaiset hehkuttivat vaalien aikaan perheenisän esikuvana :D Pakko olla psykoottista porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten huomionkipeä narsisti kuten Musk on introvertti? Miksi nörtti ei muka voi olla ekstrovertti? :D
Voit viedä miehen pois Afrikasta, mutta et afrikkaa miehestä.
Mikä teidän anti ihmiskunnalle on?
Ällöttävä.