Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kun työnhakua taas kiristetään, tässä ilmainen työnhakuteksti

Vierailija
15.04.2025 |

Vähintään yhtä hyvä kuin Satosella. Saa käyttää.

Toivon tulevani huomioiduksi avoimeen tehtäväänne. 

Minulla ei ole vaadittavaa koulutusta, työkokemusta tai lupia, mutta olen älykäs, sosiaalisesti rento ja suoranainen lottovoitto silmälle.

Nykyinen työttömyyteni johtuu tuotannollistaloudellisista syistä ja osaamattomasta työllisyyspolitiikasta. 

Työnantajaltani odotan palkanmaksukyvykkyyttä, joustavuutta, loistavaa johtajuutta sekä ylenemismahdollisuuksia silmänkantamattomiin. 

Ps. Tässä äitini puhelinnumero. Hän on luojani, suosittelijani ja yksi hemmetin upea nainen.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne kiristykset on? Ja koska tulee voimaan? Onko tietoa, minä olen kuullut vaan pari kertaa ukaasin," on tulossa uusia rangaistuksia työttömille" ?

Onneksi olen jo päässyt eläkkeelle 61v. Se Satosen hakemus oli naurettava. Tuolla kokemuksella ...

Osa-aikatyökään ei kelpaa enää. Eiku hakemusta vetämään https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011168263.html

Kolme vuotta olin osa-aikatöissä kahdella eri paikkakunnalla.  Nyt sain siirron kokopäiväiseen.  Palkanmaksaja sama, mutta toimipiste eri.  Kannatti muuttaa.

Vierailija
22/33 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne kiristykset on? Ja koska tulee voimaan? Onko tietoa, minä olen kuullut vaan pari kertaa ukaasin," on tulossa uusia rangaistuksia työttömille" ?

Onneksi olen jo päässyt eläkkeelle 61v. Se Satosen hakemus oli naurettava. Tuolla kokemuksella ...

Osa-aikatyökään ei kelpaa enää. Eiku hakemusta vetämään https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011168263.html

Kolme vuotta olin osa-aikatöissä kahdella eri paikkakunnalla.  Nyt sain siirron kokopäiväiseen.  Palkanmaksaja sama, mutta toimipiste eri.  Kannatti muuttaa.

Kaikki ei voi muuttaa, jos vaikka kumppanilla on jo työ nykyisessä kaupungissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tässä enää töitä tarvitse hakea, kun demarit voittivat vaalit.

Riittää että "menkää boomerit töihin" huusi se  sannukkakin. Muiden ei tietenkään tarvii töitä tehdä jos työnteko ei kiinnosta eikä jaksa.  T:DVV = Demarit, Vasemmisto, Vihreät.

Vierailija
24/33 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25/33 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi toimittajat eivät kysy työ- ja pääministeriltä suoraan, missä ne työpaikat on? Konkreettisesti! Ei osata kysyä kysymyksiä, lätistään vaan turhaa. Kysymys pitää esittää niin kauan, että avautuu porvarin ajatusmaailma muillekin! Ja sitten perään vielä, että olettaako hallitus, että työttömät perustaa yrityksiä asunnottomina?!

Oletko sinä asunnoton?

Vierailija
26/33 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet naimisissa tai yhteinen lapsi niin voit saada työasuntovähennystä 450 euroa kuukaudessa + viiikonloppumatkat, jos menet toiseen kaupunkiin töihin.

Vierailija
27/33 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla se estää muuttamisen? Jos et halua muuttaa, niin sitten kumppanisi elättää sinut, jatkossa se ei ole enää yhteiskunnan tehtävä. Saat asua missä haluat ja vaikka syljeksiä kattoon päivät, mutta jatkossa teet sen omalla kustannuksellasi.

Vierailija
28/33 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, menet töihi ? Eikö siihen hommaan pidä ensin päästä?

Vierailija
29/33 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maanmittauslaitokselle haki 3000 ja vain yksi valitaan.

Potkulaki tulee voimaan 1.1.2026 ja pääset kilpailemaan työpaikoista.

Vierailija
30/33 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa irtisanomiseen riittää huolimattomuus eli virhe tai alisuoriutuminen eli et myy tarpeeksi tuotteita asiakkaille.

Jos sairastut syöpään niin älä alisuoriudu vaan pidä työteho samana ettei tule potkuja.

Vierailija
31/33 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pysty tekemään nykyistä työtä niin jatkossa työnantajan EI TARVITSE hommata sulle toista työtä eli olet siivooja eikä sinua siirretä toimistotöihin.

Vierailija
32/33 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa myöskään yt-neuvotteluissa EI tarvitse enää katsoa olisiko sinulle jotain muuta työtä.

Se on potkut.

Alle 50 hengen työpaikoilla poistuu takaisinottovelvollisuus.

Että ei kun uutta työntekijää sun tilalle jolla ei ole kokemuslisiä sun muuta hömppää kertynyt.

Vierailija
33/33 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noista tarvii ottaa paineita. Sen kun hakee! Ei työnantajat halua ottaa sellaista työntekijää jota ko. työ ei kiinnosta ja se on helppo vihjaista työhaastattelussa, etenkin jos todellakaan ei kiinnosta.