Mitä teet pääsiäisen pyhinä?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Olen yksin kotona kuten aina ja yritän saada ajan kulumaan.
Taidan tehdä samoin, tällä verotuksella oikein muutakaan voi.
Vierailija kirjoitti:
Makoilen kotona koska en voi tuhlata rahaa koska pitää säästää rahaa 50 vuotias juhliani varten. En siis voi juhlia pääsiäistä enkä ostaa mitään ylimääräistä.
Miten kusiset bileet on tulossa, jos ei ole muutamaa kymppiä irrottaa pääsiäisen viettoon?
Mämmi ja munat ja pashaa ei ole mainittu.
Istun kotona kun ukko pyörii hoitojensa kanssa. Ai miksen lähde? Mulla on born out.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makoilen kotona koska en voi tuhlata rahaa koska pitää säästää rahaa 50 vuotias juhliani varten. En siis voi juhlia pääsiäistä enkä ostaa mitään ylimääräistä.
Miten kusiset bileet on tulossa, jos ei ole muutamaa kymppiä irrottaa pääsiäisen viettoon?
Ainoa kusi tässä on sun päässä.
Käyn lähikirkossa jokaisessa jumalanpalveluksessa alkaen kiirastorstaina. Kirkko on pääsiäisen ajan aivan täynnä ja mukava nähdä, että vaikeastikin liikkuvat vanhukset tuodaan kirkkoon. He myös osallistuvat jokaiseen messuun.
Kiirastorstaina on gospelkonsertti ja mukana mm. Pekka Simojoki. Pitkäperjantaina on sanajumalanpalveluksen lisäksi iltapäivällä konsertti ristin juurella.
Vierailija kirjoitti:
Käyn lähikirkossa jokaisessa jumalanpalveluksessa alkaen kiirastorstaina. Kirkko on pääsiäisen ajan aivan täynnä ja mukava nähdä, että vaikeastikin liikkuvat vanhukset tuodaan kirkkoon. He myös osallistuvat jokaiseen messuun.
Kiirastorstaina on gospelkonsertti ja mukana mm. Pekka Simojoki. Pitkäperjantaina on sanajumalanpalveluksen lisäksi iltapäivällä konsertti ristin juurella.
Lisään vielä, että Kiirastorstaina on iltakirkko.
Niin että pääsiäisen sanomaa vietän.
Vierailija kirjoitti:
Simojoki on niin täynnä itseään että en jaksaisi
Syön suklaamunia, käyn vanhempien luona syömässä, ja muuten vaan oleilen ja teen mitä milloinkin huvittaa.
Olen yksin. Kukaan ei halua nähdä, ei edes sukulaiset, vaikka asuvat lähellä.
Kai olisi pitänyt uskoa, että pitää hommata oma perhe, jos ei halua jäädä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Töissä menee koko pääsiäinen. Iltavuoro to-ma, en taida olla vuorolistan tekijän bestis, olen ainoa jolle napsahti tällainen nakki.
Perheetön.? Joutaa nauttimaan iltalisistä.
Töitä tietenkin. Hyvät pyhälisät tiedossa.
Sunnuntaina meen messuun ev.lut.kirkkoon ja sen jälkeen kaverini kanssa hellareiden gospel konserttiin. Aivan ihanaa, tuskin maltan odottaa.
Syön hyvin ja mietiskelen Jeesusta.
Mökillä osa ajasta. Muutamana päivänä tavataan lähisukua.,tervetullut tauko työputkeen.,
Syön itse tehtyä paistia, herkuttelen suklaamunilla, piirrän, katson jotakin kivaa sarjaa, ulkoilen ja pelaan pleikkaa. Tänään ehkä kierrän vähän kauppoja ja tietysti saunon. 😀
Kuka aikuinen syö pikkulasten suklaamunia ja leikkii jollain lasten pääsiäispupuilla ja tipuilla. 🤭