Mitä teet pääsiäisen pyhinä?
Kommentit (69)
Mökillä 2 koiran ja 1 kissan kanssa. Paistelen notskilla makkaraa, saunon, teen pieniä pihahommia, lämmitän mökkiä, laitoin pari katiskaa kun rantaviiva alkanut sulaa, olen ulkona, pongaan lintuja, nautin hiljaisuudesta, olen onnellinen kun on kevät. Kännykkää en tuijottele kuin vain silloin kun perheenjäsen soittaa. Telkkarikin on auki vain myöhään illalla. Oli muuten pettymys tuo Napapiirin sankarit 4. Ei edes maisemia näkynyt.
Juopottelen,ja nussin naapurin muijaa..
Vierailija kirjoitti:
Rakastele, älä nussi.
Kotona lepäillessä, saunoessa, syödessä, telkkaria/Netflixiä katsoen. Mietittiin josko kävisi yhden ruokaravintolan ns korkkaamassa, mutta enpä tiedä. Ainiin, aion katsella netin ihmeellisestä maailmasta löytyviä videon pätkiä ym esittelyitä kaukokohteesta johon syksyllä reiluksi pariksi viikoksi lähdetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastele, älä nussi.
Tunnelukkoiset apinat eivät tiedä mitä se on, saati osaa sitä. Siis rakastelua. Eivät hallitse myöskään oikeinkirjoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Syön, juon ja nukun
Lisään että paskoon
Pääsiäinen menee hoidellessa hevosia, nautoja, koiria, kissoja ja pupuja jotta ne omistava perheenjäsen voi lomailla oman perheensä kanssa. Mukana menossa tietysti myös omat eläimeni. Työn touhussa siis, mutta ah niin ihanaa. Taivas, pellot, rannat ja metsät täynnä lintuja ja niiden ääniä. Aivan ihanaa!
Lomailen mökillä ja käyn Tallinnan risteilyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastele, älä nussi.
Tunnelukkoiset apinat eivät tiedä mitä se on, saati osaa sitä. Siis rakastelua. Eivät hallitse myöskään oikeinkirjoitusta.
Tämä 👍
Pääsiäisen suunnitelmat ovat mökkeilyä, ulkoilua, shoppailua ja pääsiäistapahtumassa käynti museossa. Kiinnostaisi käydä kerran elämässä myös Pääsiäisyön messussa. Vanhemmat tulossa pääsiäiskahville, perheen kanssa muuten.
Vierailija kirjoitti:
Pääsiäisen suunnitelmat ovat mökkeilyä, ulkoilua, shoppailua ja pääsiäistapahtumassa käynti museossa. Kiinnostaisi käydä kerran elämässä myös Pääsiäisyön messussa. Vanhemmat tulossa pääsiäiskahville, perheen kanssa muuten.
Suosittelen ainakin ortodoksista messua. Se on hieno.
Teen vähän töitä (olen yrittäjä), haravoin pihalla ja levitän kevätlannoitteen, vaihdan kesärenkaat, syön hyvin ja katson elokuvia herkkujen kera.
N50
Mulle luonnon herääminen, linnut ja muut eläimet on ihan parasta, myös Pääsiäisenä. Joka päivä otan kiikarit ja eväät mukaan kun fillaroin luontopaikois joita tääl pääkaupunkiseudulki on paljon. Pois kaupungin pölyisilt kaduilt ja luontoon, vaikka vain puistoon.
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaina meen messuun ev.lut.kirkkoon ja sen jälkeen kaverini kanssa hellareiden gospel konserttiin. Aivan ihanaa, tuskin maltan odottaa.
Ev.luterilainen messu ja Helluntalaisten gospel-konsertti? Jokin siinä ei mätsää.
Ohis. Mul on suvussa lestoja ja helluntalaisii, enkä ihan helposti heidän tapahtumiin lähtis. Ahdistavaa Raamatulla päähän meininkii ja synnil, paholaisel ja helvetil pelotteluu. Oon perus luterilaine, enkä ns. uskos, mut ortodoksikirkos joskus käyn, enkä vain siks kun nää turhat julkkikset on ny siihen kääntyny vaan ihan kakarasta asti. Vm-64
Raadan kämppää ja pihaa järjestykseen. Samaan aikaan kun rouva röhnöttää soffalla somettaen ja kiukuttelee kun hän kävisi edes parin huoneen re-organisaation läpi (ts kaapeista turhat ikivarastoidut kamat hävitykseen).
Vierailija kirjoitti:
Pääsiäinen menee hoidellessa hevosia, nautoja, koiria, kissoja ja pupuja jotta ne omistava perheenjäsen voi lomailla oman perheensä kanssa. Mukana menossa tietysti myös omat eläimeni. Työn touhussa siis, mutta ah niin ihanaa. Taivas, pellot, rannat ja metsät täynnä lintuja ja niiden ääniä. Aivan ihanaa!
Ei pashan vaan paskan lappausta koko Pääsiäinen 🤮
46 unohti, teen kunnon juustokakun tänään, on sitten su-ma parhaimmillaan😋
-46-
Töitä, klo 6-20 joka päivä. Kuten olen tehnyt viimeiset 18 pääsiäistä.