Brad Pitt vai Tom Cruise?
Kommentit (61)
Molemmat elähtäneitä vanhoja ukkoja, joten ei kumpikaan.
Austin Butler on mun makuun.
N34
Miksi pitäsi olla yhtään kiinnostunut jostain yli 60 vuotta vanhasta starasta? - Kun kummallakaan ei ole ilmennyt toistaiseksi samaa karismaa kuin vaikka Sean Connerylla oli. - Vaikka en minä häntäkään olisi kumppanikseni halunnut.
Cruise on scientologi, vielä korkeassa asemassa. Joten ei se ikinä. Pitt on ihan jees, komistunut vanhetessaan, nuorena oli vähän sellainen pullaposki.
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpikaan vaan Jeremy Renner
Joo, diggasin häntä jonkun yhden leffan ajan, mutta tulee mieleen joku kukasta kukkaan hyppijä. Ei kiitos.
Paula Koivuniemi vai Meiju Suvas?
Brad ehkä vähän enempi, olihan se hieno siinä Once upon a time in Hollywood elokuvassa, harmitti ettei pannut sitä hippityttöä.
Brad harrastaa enemmän itseironiaa.
Tom on hörhö avaruususkontoineen.
Nykyisellään ei toki kumpikaan mutta jos puhutaan heidän nuorista versioistaan niin Pitt.
Tomppaan ihastuin jo pikkutyttönä
Cruise näyttää nykyään ihan mummelilta ja on hurahtanut ihme uskontoon joten hyi. Että Pitt se on valittava. Tosin pidän Pittiä typeränä. Joten voi sitä katsella, mutta pysyköön hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat elähtäneitä vanhoja ukkoja, joten ei kumpikaan.
Austin Butler on mun makuun.
N34
Se Elvis-rooli on upee.
Jostain syystä Tomppa ei ole ikinä kiinnostanut pätkääkään, Brad ei juuri sekään, mutta kuitenkin vähän enemmän.
Ei kumpikaan, ikinä. Jos on ihan pakko valita niin T.