Hallitus haluaa osa-aikaiset kokopäivätöihin
Ja työttömät pakotetaan töihin. Työpaikkoihin joita ei ole olemassa. Hallituksen mielestä esim opiskelijan on parempi olla ilman työtä kuin työskennellä osa-aikaisesti. Itse olen työkyvytön ja käytännössä ainoa keino kivuta takaisin työntekijäksi olisi osa-aikaisena. No, hoidatan itseni kuntoon omalla rahalla kalliisti ja muutan ulkomaille. Adjöö Suomi joka et minua auta.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ole kieltämässä osa-aikaisuutta vaan jos haluaa lisäksi työttömyystukea niin joutuu hakemaan enemmän kokoaikatöitä nykyisen "yksi kolmessa kuussa" -sijasta.
No sitten hän enemmän jos on niin paljon työpaikkoja mihin hakea. Sen haettavan paikan pitää olla sellainen johon on realistiset mahikset päästä. Jos ei ole neljää uutta paikkaa kuussa mihin hakea niin sitten ei ole tai sitten on vaan haettava samoihin paikkoihin uudestaan kuin edellisenä kuukautena. Itse en asiasta ota yhtään stressiä.
En mä kyllä ymmärrä miksi pitäisi koko loppuelämä hakea vain ja ainoastaan samalle työnantajalle ja saman esimiehen alaisuuteen.
No silloin pitää jos ei ole uusia työnantajia keille hakea. Toinen vaihtoehto
Kai niitä muitakin työnantajia on olemassa tässä maassa kuin vain yksi? Vai pitääkö työnantajan kanssa mennä naimisiinkin koko loppuelämäksi?
Vierailija kirjoitti:
Osa-aikaduunit ovat yleensä palvelusektorilla jossa työntunnit voivat sijoittua aivan mihin vuorokauden tunteihin tahansa. On aika mahdotonta lähteä hakemaan siihen rinnalle osa-aikaduunia sen lisäksi.
Joo, mutta opiskelijalle ne ovat elinehto ainakin pk-seudulla mikäli ei halua asua kommuunissa ja suurin osa ei halua eikä edes kykene.
Mihin töhin MENEN ? Valmistauduin jo ottamalla itseltäni lujan niskaotteen. Sohvalta en voinut koska vaihdoin nälissäni 4.3. sohvani makkaralenkkiin ( Uunimakkara ) ja Annabel-perunpussiin.
Osa-aikaduunit ovat yleensä palvelusektorilla jossa työntunnit voivat sijoittua aivan mihin vuorokauden tunteihin tahansa. On aika mahdotonta lähteä hakemaan siihen rinnalle osa-aikaduunia sen lisäksi.