Miksi syrjäytyneet ja muut ei äänestä, vaan itketään että
leikkauksia, jotka hallituksen Kokoomus määrää,
Kun voittivat ? ?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Koska se on kannanotto siitä, että tämä poliittinen järjestelmämme ei toimi.
Tämä: Syrjäytyneiden ja muiden poliittinen muisti on paljon pidempi kuin aloittajalla.
Mikä muka muuttuisi paremmaksi seuraavan hallituspuolueen aikana?
Tai sitä seuraavan?
Aivan. Näiden tarkoitus on pelkästään provosoida kansaa vihaiseksi.
Hyviä päätöksiä tulee pelkästään rahapyramidin terävimpään kärkeen sen alapään kustannuksella.
Äänestämällä voi aina, siis aina vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ei jaksanut, vali vali ?
Lapin läänissä yksi kaupunki, alle puolet vain äänesti :(
Äänestämällä voit vaikuttaa
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätköhän ap mitä sana "syrjäytynyt" tarkoittaa. Se, että meillä yhteiskunnassa on tälläisiä ihmisiä, joista ap:n kaltainen ei edes tiedä mitä se tarkoittaa, on suuri ongelma.
joopa se joo, saa apua punaiselta ristiltä ystävän, niin siellä sivuil lukee(voisitte vaik äänestääkin)
Mä en äänestänyt, kun mulla ei ole voimassaolevaa henkilöllisyystodistusta eikä rahaa hankkia sellaista.
T. Köyhä ja syrjäytynyt
Taas ihmeellistä yleistämistä.En äänestä enkä itke. Olen syrjäytynyt omasta halustani ja elän sellaista elämää kuin haluankin elää 👍
Mitä kommentoimista tässä on? Äänioikeus on oikeus, ei pakko eikä velvollisuus.
En äänestä koska en luota yhdenkään ehdokkaan lupauksiin. Mua ei leikkaukset haittaa. Sopeudun hyvin eri tilanteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne ei äänestä koska poliittiset päätökset tehdään eduskunnassa ja nää oli kuntavaalit. En tiedä, tää vain arvaus.
Kuntatasolla tehdään erittäin monia arkeen liittyviä päätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Koska heillä on asiat edelleen liian hyvin. Yhteiskunta hyysää vaalituloksesta riippumatta niin miksi vaivautua?
Oli aihe mikä vain niin silti tulee ainakin yksi tällainen rytsän trollin suomivihaviesti jossa halutaan suomalaisille köyhille vieläkin kurjempaa. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Taas ihmeellistä yleistämistä.En äänestä enkä itke. Olen syrjäytynyt omasta halustani ja elän sellaista elämää kuin haluankin elää 👍
Valitat "leikkauksista köyhiltä" ?
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus se määrää hallituksessa = köyhiltä pois kaikki
Niillä on tämä ajatus, että yksi ääni ei muuta mitään. Silti nukkuvat on suurin puolue Suomessa, joten jos jokainen nukkuva antaisi sen äänensä niin sillä olisi mullistava vaikutus. Oletan, että nämä ihmiset on muutenkin luonteeltaan itsekkäitä, mutta eri tavalla kuin esimerkiksi kokoomuslaiset. Heidän toimintaa ajaa sama ajatusmaailma, mutta toteutus on eri. He ei halua antaa sitä yhtä ääntä, koska se heidän yksi ääni ei muuta aivan kaikkea, joten he ei sitä anna. Siinä on haluttomuutta yhteisesti osallistua mihinkään toimintaan osana sitä.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on kannanotto siitä, että tämä poliittinen järjestelmämme ei toimi.
Vain äänestäminen on kannanotto. Äänestämättä jättäminen on ainoastaan tuen antamista nykyiselle politiikalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksettu äänestää missään, kiva vaan haukkua
?
Koska äänestämällä ei tee mitään muuta kun antaa hyväksyntänsä järjestelmällä missä kukaan ei edusta meitä, minä jätän äänestämättä viestinä siitä että demokratia on epäonnistunut.
Kokoomuksella on yksinvaltiaan asema koska pyrkyri-mummo sukupolvi, siihen ei äänestäminen vaikuta mitenkään.
Kokevat, ettei mikään puolue aja heidän asioitaan?
Vierailija kirjoitti:
Niillä on tämä ajatus, että yksi ääni ei muuta mitään. Silti nukkuvat on suurin puolue Suomessa, joten jos jokainen nukkuva antaisi sen äänensä niin sillä olisi mullistava vaikutus. Oletan, että nämä ihmiset on muutenkin luonteeltaan itsekkäitä, mutta eri tavalla kuin esimerkiksi kokoomuslaiset. Heidän toimintaa ajaa sama ajatusmaailma, mutta toteutus on eri. He ei halua antaa sitä yhtä ääntä, koska se heidän yksi ääni ei muuta aivan kaikkea, joten he ei sitä anna. Siinä on haluttomuutta yhteisesti osallistua mihinkään toimintaan osana sitä.
Tämä !
Itseä ihmetyttää miksi jotkut käyvät äänestämässä porukkaa niihin kovapalkkaisiin suojatyöpaikkoihin kumileima virkoihin kun kunnilla ei ole enää pitkään aikaan ollut mitään valtaa kun kaikki käskytetään eduskunnasta ei hyvinvointialueilla ei koskaan sitä valtaa ole edes ollut kun eduskunta määrää sielläkin. Ainoa valta mitä kunnilla on jäljellä on se että ne päättää niistä vaihtoehdoista mitä eduskunta niille antaa.
Et varmasti itsekään kokisi sitä valtaa kun tulisin sanomaan että joko hakkaan sinut tai potkin sinut ja sinä ylpeänä huutaisi että minä päätin että minut hakataan kun vaihtoehtona olisi ollut vielä julmempaa menoa.