Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroppa oudoin pariskunta mitä tiedät?

Vierailija
15.03.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella lihava ja iso mies. Siis oikein huomiota herättävä, ainakin 200 kiloinen ja lähelle 2m pitkä, ja pieni ja hento thai-tyttö, pituutta joku 145cm. Heillä on käsittääkseni lapsikin.

Vierailija
2/8 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen asuu käytännön syistä ex-miehensä kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysi naisen, joka on häntä 15 vuotta vanhempi. Asuvat yhdessä, mutta nainen on edelleen naimisissa exänsä kanssa. Erittäin dominoiva nainen ja hänen vuokseen ystäväni on muuttunut täysin, esim. pannut ystävyytemme poikki jostain aivan naurettavan pienestä syystä (nainen tietysti painosti).

Tästä on jo viitisen vuotta aikaa ja mietin joskus, mitä heillle kuuluu ja ovatko enää yhdessä, ja jos niin minkälainen ihmisen varjo vanha ystäväni nykyisin on.

Vierailija
4/8 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina miehet olleet minulla n. 170-185cm ja 60-80kiloisia. Itse olen kokoa xxxl mutta vain 165cm! Nyt minulla on 174cm ja 65kg, itseäni paljon nuorempi hoppari mies...

Kyllähän nuo ihmiset, varsinkin nuoret tytöt tuijottaa pitkään että miten tollainen iso täti seurustelee heidän kaltaisensa nuorenmiehen kanssa, mut siinäpähän ihmettelevät.. =)

Vierailija
5/8 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellainen, missä...

mies opiskelee lääkäriksi ja on muutenkin sellaisissa asioissa tosi älykäs. (eli koulu menestyksessä ym) On muutenkin kova keskustelemaan syvällisiä ja lukee kirjoja päivät pitkät.

nainen on tyhmä kun saapas. Siis ihan oikeasti tyhmä. Sen kanssa ei pysty edes keskustelemaan jostain normaalista aiheesta (vaikkapa äänestäminen) saatika mistään vielä normaalimmasta. Tyttö on vaan iloinen ja reipas, mutta mitään järkevää ei hänen suustaan koskaan kuule. On töissä vaatekaupassa ja haluaa vähentää työtuntejaan kesäksi jotta ruskettuisi paremmin :) itki monta päivää pilalle menneen hiusleikkauksen takia :)

molemmat ovat todella hyvän näköisiä ja sosiaalisia tapauksia, mutta en ymmärrä mistä he kotona puhuvat? Ehkä seksi on sitten niin hyvää, että yhdessäolo on pelkkää seksiä :)

Vierailija
6/8 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmäparit seuraavat minne tahansa menemmekin. Siis täällä kotoSuomessa..

Vierailija
7/8 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 190cm ja minä hukkapätkä 150cm.

Vierailija
8/8 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee loistavasti ja ollaan oltu kauan yhdessä. Kumpikaan ei haluta lapsia, se on varmaan joidenkin mielestä outoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan