Onko kärsiminen tai kuolema ainoat vaihtoehdot
Mä en jaksa tätä rahattomuutta..vaikka joskus päätyisin työelämään velkaa niin paljon ettei se edes maksettaessa lyhenis.. mitä järkeä tässä kaikessa on? En jaksa tätä rahattomuutta
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä jotain keksit. Zemppiä!
Kun ei ole mtn. Mun kädet on täysin sidotut. Mä en saatana mihinkään kuntouttavaan 9€ haista paska korvauksella mene
No ei hätää. Nykyään noissa kuntouttavissa ei makseta edes tuota 9 euroa
Oon ymmärtänyt että maksetaan , se korutusosa on poistettu.. minkä olis voinu saada hetken aikaa..
Vierailija kirjoitti:
Mitä voisit tehdä auttaaksesi muita?
Mua ei sais vapaaehtoistyöhön enää ikinä. Mä vihaan ihmisiä. Mulla ei ole minkäänlaista kiinnostusta auttaa
Vierailija kirjoitti:
Joskus kun on pulaa materiasta, henkinen pääoma kompensoi puutetta. Sitä voi kerryttää monin tavoin ihan ilmaiseksi. Vaikka auttamalla muita tms.
niin ilmaiseksi. Jippii.. auttakoon he joita tuollainen on oikeesti miellyttävää.
Kun monesti puhutaan joidenkin asioiden kokeneista heillä pitäis olla joku sisäinen halu aivan ilmaiseksi kertoa elämästään yms.. eli repiä itseään ja pelkästä siitä ilosta että joku saa jtn.. ja oletetaan että tämä kyseinenkin henkilö saa .. ja elää pelkällä henkisillä almuilla. Julkisesti jatkuvasti puhutaan kuinka vähän vähävarainen mitään tarvii.. niukin naukin.. kyllä sitä AINA jotenkin.. aina poljetaan vaan ja sitten pitäis olla loputtomiin keksiläitä ja kiitollisia aivan mistä tahansa. Meille nauretaan kun me otetaan paskaa iloiten vastaan.niin paljon kun on juttuja näistä ei me mtn tarvitaan se on suoraa bensaa tuleviin leikkauksiin.. ihminen haluaisi useimmiten olla hyödyllinen itselleen mielekkäällä tavalla, mutta ei kun siitä hyödystäkin päättää joku muu.. hyvinvointi ei koskaan ole heidän pääpaino vaan silmät kiiluen huudetaan töööihin eikä järkipuheita edes asiantuntijoilta uskota. Ihmisillä pitää olla realistisia mahdollisuuksia hyvinvointiin , olisi aika jo purkaa pakko ajatusta että ihminen on aivan tuotantoeläin ja ilman työtä pelkkä hyödytön roska
Yllätys mun kommentti miinustettiin
Tämä. Velat kannattaa maksaa pois vähitellen ja sen jälkeen elää niin, ettei velkaa tule. Raha ei tee onnelliseksi, omaisuus ei tee onnelliseksi, tavara ei tee onnelliseksi. Mielekäs työ tekee. Sen verran kun olisi, että pystyy kattamaan perustarpeet. Kaupunkien ulkopuolella elämä on halvempaa ja Lapissa ilmakin on puhtaampaa ja siellä on muitakin kausityöntekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kun on pulaa materiasta, henkinen pääoma kompensoi puutetta. Sitä voi kerryttää monin tavoin ihan ilmaiseksi. Vaikka auttamalla muita tms.
Muita auttamalla tulee itselle hyvä mieli. Arkipäiväistä apua, sellaista missä osaa auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun monesti puhutaan joidenkin asioiden kokeneista heillä pitäis olla joku sisäinen halu aivan ilmaiseksi kertoa elämästään yms.. eli repiä itseään ja pelkästä siitä ilosta että joku saa jtn.. ja oletetaan että tämä kyseinenkin henkilö saa .. ja elää pelkällä henkisillä almuilla. Julkisesti jatkuvasti puhutaan kuinka vähän vähävarainen mitään tarvii.. niukin naukin.. kyllä sitä AINA jotenkin.. aina poljetaan vaan ja sitten pitäis olla loputtomiin keksiläitä ja kiitollisia aivan mistä tahansa. Meille nauretaan kun me otetaan paskaa iloiten vastaan.niin paljon kun on juttuja näistä ei me mtn tarvitaan se on suoraa bensaa tuleviin leikkauksiin.. ihminen haluaisi useimmiten olla hyödyllinen itselleen mielekkäällä tavalla, mutta ei kun siitä hyödystäkin päättää joku muu.. hyvinvointi ei koskaan ole heidän pääpaino vaan silmät kiiluen huudetaan töööihin eikä järkipuheita edes asiantuntijoilta uskota. Ihmisillä pitää olla realisti
Ei tarkoita hyödytöntä itselleen jos ei ole saanut töitä, vaan sitten kun saa töitä, niin sitten ei tarvitse enää ajatella, että poljetaan vaan ja joku muu päättää hyödystä ja että pitäisi elää henkisillä almuilla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Velat kannattaa maksaa pois vähitellen ja sen jälkeen elää niin, ettei velkaa tule. Raha ei tee onnelliseksi, omaisuus ei tee onnelliseksi, tavara ei tee onnelliseksi. Mielekäs työ tekee. Sen verran kun olisi, että pystyy kattamaan perustarpeet. Kaupunkien ulkopuolella elämä on halvempaa ja Lapissa ilmakin on puhtaampaa ja siellä on muitakin kausityöntekijöitä.
Okei, otappa selvää kuinka hitaasti / tai ei ollenkaan lyhene 70 000€ ulosottovelka jos palkka olis vaikka alle 2000 e .. ja sitten kaikenlaiset taulukkomaksut , korot on korkeat.. että joo enpä sano enempää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita auttamalla tulee itselle hyvä mieli. Arkipäiväistä apua, sellaista missä osaa auttaa.
Ehkä joillekin tulee et voi yleistää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun monesti puhutaan joidenkin asioiden kokeneista heillä pitäis olla joku sisäinen halu aivan ilmaiseksi kertoa elämästään yms.. eli repiä itseään ja pelkästä siitä ilosta että joku saa jtn.. ja oletetaan että tämä kyseinenkin henkilö saa .. ja elää pelkällä henkisillä almuilla. Julkisesti jatkuvasti puhutaan kuinka vähän vähävarainen mitään tarvii.. niukin naukin.. kyllä sitä AINA jotenkin.. aina poljetaan vaan ja sitten pitäis olla loputtomiin keksiläitä ja kiitollisia aivan mistä tahansa. Meille nauretaan kun me otetaan paskaa iloiten vastaan.niin paljon kun on juttuja näistä ei me mtn tarvitaan se on suoraa bensaa tuleviin leikkauksiin.. ihminen haluaisi useimmiten olla hyödyllinen itselleen mielekkäällä tavalla, mutta ei kun siitä hyödystäkin päättää joku muu.. hyvinvointi ei koskaan ole heidän pääpaino vaan silmät kiiluen huudetaan töööihin eikä järkipuheita edes asian
Ai että oikein KUN saa.. hohhoijaa.. ei mulla muuta..