Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Galluppia naisille!

Vierailija
15.03.2007 |

Kuinka moni haluaa miehen työntävän sormen/sormia/dildoa jotain emättimeen sisälle samalla kun nuolee sinua?

Itsellä tuntuu paljon paremmalta suuseksi jos samalla emättimessä on sormia. Orgasmia ei edes tule ilman sormia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sanonut/ihmetellyt miksei pelkkä suuseksi riitä. Hänen entisilleenkin on kuulemma riittänyt pelkkä suuseksi ilman sormeilua. Hänellä on kaksi suhdetta ollut ennen minua. Toinen kuulemma makasi kuin jäykkä paska selällään koko seksin ajan eikä päästänyt pienintäkään inahdusta. Itse olettaisin, että tämä tapaus ei ole vain saanut suutaan auki kertoakseen mitä haluaa :) Ja toinen tapaus oli kuulemma melko " villi" joten hänen kohdallaan voikin pitää paikkansa ettei ole halunnut sormia sisälle.

Vierailija
2/7 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä ensin nautin ihan vaan siitä kielityöskentelystä, mutta usein orkun lähestyessä vaadin jotain sisälleni... saan kyllä orgasmin helposti ilman sormeilua, dildoa tai kaluakin.

N30+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi on sellainen alue, josta olen nauttinut vasta muutaman viime vuoden.

Suuseksissä tärkeintä on hidas tahti. Tätä en voi kyllin korostaa.. Märällä leveällä kielellä koko pillun nuolemista, pillunhuulia ylös ja alas mahdollisimman hitaasti ja vain silloin tällöin käynti klitalla, aaaaaa... :-)

Tykkään siitä kun mies jossain vaiheessa (muttei heti alussa!) " panee" kielellään sisääni ja samalla kiihottaa klittaa hellästi nenällään! Mutta en kaipaa sormia tai mitään muutakaan sisääni oikeastaan yhtään. Vain kielen.

Vierailija
4/7 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on todella pitkä ja paksu kieli, en ole ikinä nähnyt vastaavaa, olisiko n. 15 cm pitkä ja 5 cm paksu. Tuntuu todella ihanalta kun hän pyörittelee kieltä syvällä pillussa.

Vierailija:

Tykkään siitä kun mies jossain vaiheessa (muttei heti alussa!) " panee" kielellään sisääni ja samalla kiihottaa klittaa hellästi nenällään! Mutta en kaipaa sormia tai mitään muutakaan sisääni oikeastaan yhtään. Vain kielen.

Vierailija
5/7 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orkun lähestyessä haluan myös sormen peppuuni :)

Saan toki pelkällä nuolemisellakin, mutta paremmalta tuntuu kun saa jotain sisäänsä.

Nainen 29v

Vierailija
6/7 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan aika paljon eroa naisilla, että mistä kukakin tykkää.

Luulenpa kuitenkin, näin " kielimiehenä" , että joka mimmi tykkää nuolemisesta, kunhan ukkeli sen taitaa.

Mulle oli uutta tuo yhden kirjoittajan tykkäys nuolemisen hitaudesta. Siis kauanko pitääkään olla hidas?

Itsellä tulee sellanen olo jos kauan hidastelee, että muija alkaa haukottelemaan. Taitaa haluta vaan heti kunnon tahdin.

Vierailija
7/7 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos emättimeen jotain tungetaan niin luksusta, mut jos anaaliin laitetaan yksi sormi, niin se saa minut ainakin seitsemänteen taivaaseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi