Onko puolison pettamista, jos viestittelee vieraan miehen/naisen kanssa tavallisella keskustelupalstalla seksuaalisesti vihjaavia tai avoimiakin viesteja?
Kommentit (8)
niin kuin peleissä yleensä, tais siis seurustelussa, avoliitossa ja avioliitossa. Mitä itse luulet? Hyväksyisitkö sinä sen jos se vasta peluri tekisi samoin? Meillä kaikilla on omat sääntömme, toisilla on jopa niin että vieraissa silloin tällällöin on ihan OK, kunhan kertoo, toisille taas pelkästään... Se että katselee sivusilmällä jotain muuta on Väärin.
Minä kannatan tasa-arvoa... jos sinä saat tekstailla vieraille??? Miksen minäkin... Tai jos...
Mutta HUOM! Niistä kaikista säännöistä pitää sopia etukäteen, ettei tule yllätyksiä...
Minä en tykkäisi enkä tee siksi moista itsekään.
Mies lähetteli tekstiviestejä yhden naikkosen kanssa ja se melkein tuhos meidän avioliiton. Vieläkin joskus sattuu, vaikka siitä on aikaa jo vuosi.
En ymmärtänyt, että siinä voisi olla kenenkään mielestä mitään väärää. Vasta tältä palstalta ensimmäistä kertaa luin, että sitä voitaisiin pitää myös pettämisenä.
Kun menin sairaalaan syöpähoitoon[3päivää sairaalassa], mies soitti ilmeisestikin jollekin entiselle heilalleeen.. Soitellut senkin jälkeen, puolin ja toisin. Nyttemmin, viikko takaperin tuli viesti[joka vahingossa lähetettiin mulle], tyyliin " ....kerro mitä sulle kuuluu?? Mulla on sua kova ikävä!!! Ja nimi oli perässä" . Mitähän mun pitäis tehdä?
Ollaan miehen kanssa tunnettu nyt jotakuinkin 1½vuotta, ja meillä on pieni vauva. sanoo, ettei mun tarvii olla mustis, et se on vaan mun ja vauvan mies/rakas. mut ku tiedän tän, vaikkei mun pitäis niin tuntuu jotenkin pahalta.
haluaisin uskoa, mutten tiedä pystynkö. tekis mieli soittaa sille viestin lähettäneelle naiselle ja sanoo suorat sanat tai sit ihan nätisti selvittää tilanne.. vinkkejä, neuvoja, kohtalo tovereita, onko teitä täällä?
Nainen, jonka kanssa se tapahtui, EI ole tilintekovelvollinen sulle! Miehesi yksin vastaa siitä pysyykö hänellä housut jalassaan vai eikö pysy! Nainen eli se kolmas pyörä vastaa vain puolisolleen, jos hänellä sellainen sattuisi olemaan!
Viestiti oli kyllä ihan kilttejä. Teko oli väärin ja jätti mieheeni tosi syvän haavan. Itse kyllä sallisin sellaisen tekstaamisen joka itsellänikin oli myös miehelleni, mikäli viestit aina luettaisiin ja lähetettäisiin yhdessä, siis että tietäisin/hän tietäisi mitä kirjoitellaan (itse haluaisin elää suhteessa, jossa sitä ei tarvitsisi salailla, kuten tein).
Meillä siis aiheesta keskustelua ja rajanvetoa edelleen. Selvittäkään tosiaan riittävän ajoissa mikä on kummallekin ok ja mikä ei....
Pettämiseltä se tuntui, kun sain tietää.