Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se niin että hoikat pitävät kesästä, ja ei niin hoikat talvesta?

Vierailija
13.04.2025 |

Mitä mieltä sinä olet?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän kesästä. En ole hoikka tosiaankaan. Antaa tulla vaan infernaaliset helteet minun puolesta. Talvi on täysin hanurista.

Vierailija
22/50 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen läski ja rakastan kesää, talvea vihaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt kesästä alipainoisena enkä lihavana. Aina on joko liian kuuma tai saataa vettä. +22, puolipilvistä, kevyt tuuli. Siinä kun pysytään, niin kelpaa kesä mullekin. Nykyään vaan tuollaisesta säästä voi vain haaveilla. Nyt olen normaalipainoinen, enkä odota kesää innolla. Syksy on parasta aikaa. Kevätkin olisi ihana, jos siitä saisi nauttia ilman katupölyä.

Vierailija
24/50 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka enkä pidä kesästä. Lempivuodenaikani on syksy. 

Mielenterveytesi???

Vierailija
25/50 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika normaalipainonen, mutta en tykkää enää vanhana helteestä.

Vierailija
26/50 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja kevät on suosikkini vuodenajoista, kesäkin on kiva. Talvesta en pidä laisinkaaan.

Vierailija
27/50 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava ja vihaan talvea. Nyt alkaa helpottamaan, kun aurinko jo lämmittää mukavasti. Nautin myös helteistä.

Vierailija
28/50 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kalpea? Olen huomannut, että usein ne hoikat, jotka eivät ole kesäihmisiä, ovat kalpeita ja sellaisia iholtaan, että palavat helposti auringossa. 

Oikeastaan tuon olen huomannut enemmän kuin painon vaikuttavan asiaan, eli olen vähän eri linjoilla kuin AP. Helposti ruskettuvan ihon omaava pullukka nauttii helteistä, ja helposti palava hoikka pysyttelee sisällä/varjossa ja nauttii kun helteet on ohi ja syksy tulee. 

En todellakaan nauti helteistä, vaikka halutessani ruskettuisin helposti. 

t. pullukka

Okei eli olet AP:n havaitsemaa porukkaa. 

En ole. Pidän kesästä, vaikka en nauti helteistä. Suomen kesä on siitä ihana, että helteitä on hyvin harvoin. Ainakin täällä pohjoisessa. 

t. sama

Vierailija
29/50 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen läski, ja rakastan kesää. Olkoonkin, että hikiset reiteni hankaavat kesämekon alla toisiaan vasten. Kesällä on paljon enemmän energiaa ja tekemistä! 

Vierailija
30/50 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman ylipainoinen, tykkään kesästä, auringosta ja lämmöstä. Voisin liikkua ulkona koko ajan, on energinen olo. Talvesta, pimeästä ja kylmästä en pidä, olen sitten kotona sisällä vaan töiden jälkeen niinkuin karhu jossain luolassa. Ihanaa että pian on kesä taas.

Vierailija
31/50 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta kaljut ja puolikaljut miehet tykkäävät talvesta, ja varsinkin laskettelusta, kun skimbabaarissa voi pitää pipoa päässä.

Vierailija
32/50 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan talvea ja olen hoikka. Kesällä on liian kuuma minun makuuni. Eikä pysty hiihtämään (rullasukset eivät ole sama asia kuin oikea hiihto). 

Vierailija
33/50 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta kaljut ja puolikaljut miehet tykkäävät talvesta, ja varsinkin laskettelusta, kun skimbabaarissa voi pitää pipoa päässä.

Lol. Onneksi kesällä voi pitää lippistä. 😄

Vierailija
34/50 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen normaalipainossa ja pitäisin siitä vanhasta Suomen kesästä, missä oli parinkympin puolipilvistä ja välillä satoi. Niinpä vietän nykyään kesäni Norjassa, kotipaikkakunnalla on ihan liian usein kolmenkympin helleputkia. Liika on liikaa.

Vierailija
35/50 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut elämäni aikana alipainoinen, ylipainoinen sekä normaalipainoinen ja aina vihannut kesää. Kesä on mulle liian kirkas, julma, kuuma, hikinen, haiseva, meluisa, allergisoiva ja ötökkäinen.

Olen talvi-ihminen. Puhkun energiaa kun pakkanen alkaa nousta. Voisin tehdä tuntikausia lumitöitä pimeässä kelkkahaalarit ylläni. Nautin tarpoa hangessa kun silmäripset jäätyvät yhteen. Ihan sama paljonko olen milloinkin painanut, talvi, jää ja lumi ovat mun juttu. 

Vierailija
36/50 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka ja kevät ja syksy on suosikkivuodenajat. Mutta ei talvi ja kesäkään mitenkään häiritse, niissäkin puolensa. Mihin perustit teoriasi? 

Ap varmaan hihittelee että hihihih hoikat tykkää kesästä koska silloin on lämmintä eikä palellu ja inhoavat talvea koska silloin palelevat. Ja pulskat inhoavat kesää koska läkähtyvät painonsa takia ja rakastavat talvea koska ei palellu kun on vararasvaa.

Hekoheko hyvin vistikästä siis....

Itselläni on onneksi varaa ostaa tarpeeksi lämpimiä vaatteita, ei tarvitse palella talvellakaan. 

Vierailija
37/50 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä!

Vierailija
38/50 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kalpea? Olen huomannut, että usein ne hoikat, jotka eivät ole kesäihmisiä, ovat kalpeita ja sellaisia iholtaan, että palavat helposti auringossa. 

Oikeastaan tuon olen huomannut enemmän kuin painon vaikuttavan asiaan, eli olen vähän eri linjoilla kuin AP. Helposti ruskettuvan ihon omaava pullukka nauttii helteistä, ja helposti palava hoikka pysyttelee sisällä/varjossa ja nauttii kun helteet on ohi ja syksy tulee. 

t. pullukka

Okei eli olet AP:n havaitsemaa porukkaa. 

En ole. Pidän ke

Eli pidät kylmästä. Suomen kesä ilman helteitä = kylmä 

Vierailija
39/50 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poissa on nuoren parikymppisen hoikkuus. Vyötäröllä on se kymmenen kiloa ylimääräistä ja pallomaha, muuten ei läskiä kehossa. Samalla lailla saa talvisin palella kuin nuorena 50 kiloisena ja nykyään kesän lämpö on liikaa. Yli 30 vuotta sitten ei ollut niin kuumat kesät kuin nykyään, eikä niin lauhat talvet kuin nykyään.

Vierailija
40/50 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. pullukka

Okei eli olet AP:n havaitsemaa porukk

Helteeksi sanotaan tilannetta, kun ilman lämpötila saavuttaa kahden metrin korkeudella 25,1 astetta. Hellemääritelmä on käytössä myös muissa Pohjoismaissa, mutta esimerkiksi Välimerellä helteestä tai kuumasta päivästä puhutaan, kun lämpötila ylittää 30 astetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi