Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se niin että hoikat pitävät kesästä, ja ei niin hoikat talvesta?

Vierailija
13.04.2025 |

Mitä mieltä sinä olet?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka ja kevät ja syksy on suosikkivuodenajat. Mutta ei talvi ja kesäkään mitenkään häiritse, niissäkin puolensa. Mihin perustit teoriasi? 

Ap varmaan hihittelee että hihihih hoikat tykkää kesästä koska silloin on lämmintä eikä palellu ja inhoavat talvea koska silloin palelevat. Ja pulskat inhoavat kesää koska läkähtyvät painonsa takia ja rakastavat talvea koska ei palellu kun on vararasvaa.

Hekoheko hyvin vistikästä siis....

Eikä, vaan kun hoikat tykkää (ihan kaikki siis) käyttää biksuja ja muuta paljastavaa kesällä mutta ei niin hoikat ei kehtaa, hihhii, ja siksi ne tykkää talvesta kun voivat piiloutua vaatteisiin.

Vierailija
42/50 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteeksi sanotaan tilannetta, kun ilman lämpötila saavuttaa kahden metrin korkeudella 25,1 astetta. Hellemääritelmä on käytössä myös muissa Pohjoismaissa, mutta esimerkiksi Välimerellä helteestä tai kuumasta päivästä puhutaan, kun lämpötila ylittää 30 astetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka enkä pidä kesästä. Lempivuodenaikani on syksy. 

Oletko kalpea? Olen huomannut, että usein ne hoikat, jotka eivät ole kesäihmisiä, ovat kalpeita ja sellaisia iholtaan, että palavat helposti auringossa. 

Oikeastaan tuon olen huomannut enemmän kuin painon vaikuttavan asiaan, eli olen vähän eri linjoilla kuin AP. Helposti ruskettuvan ihon omaava pullukka nauttii helteistä, ja helposti palava hoikka pysyttelee sisällä/varjossa ja nauttii kun helteet on ohi ja syksy tulee. 

En todellakaan nauti helteistä, vaikka halutessani ruskettuisin helposti. 

t. pullukka

Okei eli olet AP:n havaitsemaa porukkaa. 

Sunko mielestä vain helleaikaan on kesä? Eli Suomessa on sun ääliömäisen logiikan vuoksi harvoin kesä. 

Vierailija
44/50 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ylipainoinen vihaan hellettä. Vihasin sitä kyllä jo ihan lapsena enkä ollut ylipainoinen lapsena. Sitten taas tiedän ylipainoisia jotka rakastaa hellettä. Eli ap voi lopettaa idioottimaisen viisastelunsa ja vittuilunsa ylipainoisista.

Kesää en vihaa. Joku 20 astetta on oikein mukava lämpötilö. Helle on täyttä paskaa. 

Vierailija
45/50 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka enkä pidä kesästä. Lempivuodenaikani on syksy. 

Oletko kalpea? Olen huomannut, että usein ne hoikat, jotka eivät ole kesäihmisiä, ovat kalpeita ja sellaisia iholtaan, että palavat helposti auringossa. 

Oikeastaan tuon olen huomannut enemmän kuin painon vaikuttavan asiaan, eli olen vähän eri linjoilla kuin AP. Helposti ruskettuvan ihon omaava pullukka nauttii helteistä, ja helposti palava hoikka pysyttelee sisällä/varjossa ja nauttii kun helteet on ohi ja syksy tulee. 

En todellakaan nauti helteistä, vaikka halutessani ruskettuisin helposti. 

t. pullukka

Okei eli olet AP:n havaitsemaa porukk

Oletko ihan ääliö? Suomen kesä ilman helteitä ei todellakaan tarkoita sitä, että on kylmä. Vai onko esim. +20 kylmä? 

Vit tu mä vihaan tuollaisia ääliöitä kuin sä. Ota pää pois perseestä ja katso ympärillesi niin ehkä tajuat todellista elämää.

Vierailija
46/50 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap kusipää.

Vierailija
47/50 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka ja kevät ja syksy on suosikkivuodenajat. Mutta ei talvi ja kesäkään mitenkään häiritse, niissäkin puolensa. Mihin perustit teoriasi? 

Läskivihaan

T:AP

Vierailija
48/50 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt kesäkuussa ja rakastan kesää ja lämpöä. Tv. Rouva 53v. 

Vierailija
49/50 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Rakastan kesää, kun ei tarvitse tunkea läskejä paksujen vaatteiden sisään. 

Vierailija
50/50 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa kumpi vaan kunhan ei ole liian kylmä eikä kuuma, eli minulle se tarkoittaa jotain -10 ja +20 välillä. Pitkäkestoiset lumituiskut ja vesisateet ei isommin miellytä, mutta hyvä kuitenkin jos talvella on jonkin verran lunta ja kesällä sataa sen verran että nurmikot ym. kasvit pärjää eikä tule niin herkästi metsäpaloja.

-einiinhoikka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi