Mitkä piirteet naisten kasvoissa aiheuttavat sen, ettei Suomesta löydy "kauniita naisia"?
Kommentit (66)
Kolme leukaa pitää huolen että ei voi kauniiksi sanoa, jenkkakahvat jokaisella, Suomessa ei juuri hoikkia naisia ole
Tunnen aina vetoa etenkin itäeurooppalaisia naisia kohtaan. <3 Suomalaiset naiset ovat ihan ok, mutteivat pärjää näille.
Onneksi kovin kauaksi suomesta ei tarvitse lähteä kun jo löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vielä kerrot, mihin muuhun maahan sinä vertaat?
Todellisuudessa suomalaisia naisia pidetään kauniina, koska vaalea kuulas iho, ovat yleensä pitkiä, hyvät sosiaaliset taidot, akateeminen koulutus jne. ja saavat paljon huomiota esim. Ranskassa.
Suomalaisia naisia toimii suhteessa paljon myös mallina.
Mutta nämähän ei suomalaiselle miehelle kelpaa, ei ainakaan näille rähjaäisille miehille
Itse olen persjalkainen, pottunenäinen, ylipainoinen suominainen ja voi sitä ylistystä ja ihoni ylistystä Ranskassa, kun käyn mieheni kotimaassa.
Ei pidet eikä ylistetä
Ylipaino on ranskalaisille järkytys. Kohteliaita tietysti ovat, vaikka Suomessa haukuttaisiin maamme tavan mukaan suoraan päin naamaa.
Vierailija kirjoitti:
Hiusten pituudella on myös merkitystä. Moni todella kaunis nainen on muuttunut ei niin kauniiksi leikattuaan hiuksensa lyhyiksi. Suomestakin löytyy näitä valitettavan paljon.
....ja itselläni pitkät hiukset näyttää vain homssuiselta ja epäsiisteiltä.
No jos on helvetin iso pää ja miehen näköinen niin hyhhyh.
Täälläpäin Suomea kyllä löytyy kauniita naisia. Lenkkireitillä niitä tulee vastaan jatkuvasti. Pitääkin lähteä lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Joo tuo lyttynenähän se. Tai joillain possunenä.
Et sitten ole ollut paljon ulkomaisten kanssa tekemisissä. On maita, joissa sellainen hyppynenä tai lyttynenä koetaan käsittämättömän eksoottisena ja söpönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset "lihaisat" kasvot, leveät ja paksut posket (en tarkoita ylipainosta johtuvaa). Possunenä.
Esim. Jenni Vartiaisella on sellainen lihaisa naama, vaikka on hoikka ja tavallaan nättikin.
Se just on kaunista.
Kukaan ei huomaa, että perunanenässä on mitään vikaa, jos on muuten sulokas suomalainen.
Mistä vain Euroopasta löytyy kauniita naisia. Pitää olla hyvä leuka ja klyyvari. Ei mitään perunanenäisiä pullanaamoja ruskeilla silmillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta naisen tekee kauniiksi se, että arvostaa omaa ukonäköään, olipa se sitten millanen hyväänsä. Aina löytyy ominaisuuksia, johon voi olla tyytymätön. Sitten kun aletaan näitä "kauneushoitoja" tehdä, niin menee yleensä vaan huonompaan suuntaan.
M49
Tuossa yksi päivä katsoin peiliin ja mietin, kuinka vihreät silmät menevätkään minussa hukkaan. Kun miten pääsisivät oikeuksiinsa, jos sellaiset olisi kauniilla naisella.
Ai että. Mulla sama, mutta hukkaan menevät hiukset. Jollekin instabeibelle mun upea leijonanharjani sopisi vallan mainiosti, mutta sen sijaan se päättikin kasvaa tällaisen taikinanaamaisen pottunokkaisen hiirulaisen päähän. Tuossa ne sitten ovat päässäni tyhjän panttina
Vierailija kirjoitti:
Pumpatut huulet ja ripsienpidennykset.
No ne kyllä on ihan kamalia! Ihan kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino, blondattu tukka, mustat vaatteet ja meikki on kaikki epäsuotuisia.
Kysyttiin kasvoista
Naama täynnä lävistyksiä. Naamassa sentin kerros pakkelia ja muita Tikkurilan kemikaaleja. Nuo kaksi asiaa ainakin omalle kohdalle aiheuttaa reaktion että seuraava kiitos. Nuo kaksi asiaa kun tulee lähes poikkeuksetta paketissa mihin kuuluu massiivinen määrä mielenterveys ongelmia. Etsin puolisoa en potilasta terapeutin tai psykologin roolissa
Eiköhän se oo se vanhentuminen. Nuoret on kaikki omalla tavallaan kauniita. Naiset ei jotenkin hyväksy vanhenemista.
Ai minä olen tajunnut että suomalaisethan ovatkin kauniita asuttuani Italiassa ja Espanjassa.
Suomalaisilla on paljon vähemmän meikkiä kuin ulkomaalaisilla naisilla, siksi ulkomaalaiset ovat "kauniimpia" kuin meikittömät suomalaiset.
Suomalaisissa naisissa on paljon kaunista piirrettä mutta se luulo että pitää vanhempanakin naisena pitää pitkää tukkaa ollakseen kaunis, on täyttä harhaa. Se näyttää epätoivoiselta takertumiselta nuoruuteen. Monella pitkä tukka näyttää hirveältä. Joskus nökee ekonomeja tv ssä joilla pitkä liimaletti ja jakaus keskellä päätä....heillä luulis olevan varaa kampaajiin.
En puhu lyhyen lyhyestä, miesmäisestä tukasta vaan siitä yliiiiiipitkästä mitä pidit joskus 70 luvulla kun olit nuori hippi. Ja sitä ei olla leikattu kun se sentti nykypäivään kun ollaan oikeasti se 60 v.
Kampaamo käynti tekisi uskomattoman paljon mo ella vanhemmalla naisella.
Hiusten pituudella on myös merkitystä. Moni todella kaunis nainen on muuttunut ei niin kauniiksi leikattuaan hiuksensa lyhyiksi. Suomestakin löytyy näitä valitettavan paljon.