Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä piirteet naisten kasvoissa aiheuttavat sen, ettei Suomesta löydy "kauniita naisia"?

Vierailija
13.04.2025 |

Selittäkää miehet se nyt tänne.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saatiinhan se Vartiais-jankkuri tähänkin ketjuun. Menisi jo hoitoon.

Vierailija
22/66 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta naisen tekee kauniiksi se, että arvostaa omaa ukonäköään, olipa se sitten millanen hyväänsä. Aina löytyy ominaisuuksia, johon voi olla tyytymätön. Sitten kun aletaan näitä "kauneushoitoja" tehdä, niin menee yleensä vaan huonompaan suuntaan.

M49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkamiehen hymy. Sekä miehillä että naisilla.

Vierailija
24/66 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen naisen sisäinen rumuus näkyy muun muassa siinä, että tämä ketju poistetaan ja vastaava miesvihaketju säilytetään.

Vierailija
25/66 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisen naisen sisäinen rumuus näkyy muun muassa siinä, että tämä ketju poistetaan ja vastaava miesvihaketju säilytetään.

Ok proffa.

Vierailija
26/66 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikillä koitetaan peittää rumaa naamaa. Vaaleaverikkö varsinkin on tosi valjun näköinen ilman mitään meikkiä

Vierailija
27/66 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino, blondattu tukka, mustat vaatteet ja meikki on kaikki epäsuotuisia.

Kenellä on vaatteet naamassa? 

Eihän tuo naamasta sanonut yhtään mitään missään vaiheessa

Vierailija
28/66 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaikki suomalaiset naiset eivät ole sometyrkkyjä. 

Vierailija
29/66 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä kerrot, mihin muuhun maahan sinä vertaat?

Todellisuudessa suomalaisia naisia pidetään kauniina, koska vaalea kuulas iho, ovat yleensä pitkiä, hyvät sosiaaliset taidot, akateeminen koulutus jne. ja saavat paljon huomiota esim. Ranskassa. 

Suomalaisia naisia toimii suhteessa paljon myös mallina. 

Mutta nämähän ei suomalaiselle miehelle kelpaa, ei ainakaan näille rähjaäisille miehille

Itse olen persjalkainen, pottunenäinen, ylipainoinen suominainen  ja voi sitä ylistystä ja ihoni ylistystä Ranskassa, kun käyn mieheni kotimaassa. 

Vierailija
30/66 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa suomalaisia naisia pidetään kauniina, koska vaalea kuulas iho, ovat yleensä pitkiä, hyvät sosiaaliset taidot, akateeminen koulutus jne. ja saavat paljon huomiota esim. Ranskassa. 

Mutta nämähän ei suomalaiselle miehelle kelpaa, ei ainakaan näille rähjaäisille miehille

Itse olen persjalkainen, pottunenäinen, ylipainoinen suominainen  ja voi sitä ylistystä ja ihoni ylistystä Ranskassa, kun käyn mieheni kotimaassa. 

Ei pidet eikä ylistetä

Vierailija
31/66 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidet eikä ylistetä

Useat ulkomaalaiset ovat kehuneet myös minua, sekä miehet että naiset. Että kyllä se asenne on muualla eri <3

-eri

Vierailija
32/66 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mit vit toi edes tarkoittaa?

Vierailija
33/66 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kaikki suomalaiset naiset eivät ole sometyrkkyjä. 

Vaikeata olla jos kukaan ei mielellään katso sitä naamaa.

Vierailija
34/66 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#naisviha

Vierailija
35/66 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa? Tuntemani ulkkarit kyllä haukkuu että suomalaiset naiset ovat kylmiä ja heillä on surkeat sosiaaliset taidot. Mutta ei hätää, kyllä se pilu kuitenkin kelpaa.

Vierailija
36/66 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nainen ei nyt saisi huomiota ranskassa. Hoh hoijaa...

Vierailija
37/66 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on se karsea omahyväinen hymy. Hampaat ei myöskään luksusluokkaa.

Vierailija
38/66 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia erityispiirteitä ovat huomattavan isokokoinen pää ja ohuet, liukkaat, hiirenharmaat hiukset. Tuskin nämä jutut ketään sen enempää kaunistavat kuin komistavatkaan, tai riippuu toki katsojan silmästä.

Vierailija
39/66 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että peppuvako näkyy liian pienistä ja matalista housuista!😍

Vierailija
40/66 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta naisen tekee kauniiksi se, että arvostaa omaa ukonäköään, olipa se sitten millanen hyväänsä. Aina löytyy ominaisuuksia, johon voi olla tyytymätön. Sitten kun aletaan näitä "kauneushoitoja" tehdä, niin menee yleensä vaan huonompaan suuntaan.

M49

Omaa ulkonäköään toki on todella helppoa arvostaa, kun sitä kehutaan jatkuvasti, ja jatkuvasti on puolisoehdokkaita jonoksi asti treffeille pyytämässä.

Sen jälkeen onkin helppoa perustella,  että kauniin naisen tekee kauniiksi se, että tämä arvostaa omaa ulkonäköään :D

Kun itse taas en kehuja pahemmin elämäni aikana ole saanut, ja olen ollut seinäruusu jo nuoresta pitäen. Tuossa yksi päivä katsoin peiliin ja mietin, kuinka vihreät silmät menevätkään minussa hukkaan. Kun miten pääsisivät oikeuksiinsa, jos sellaiset olisi kauniilla naisella.