Päästäisitkö Touko Tarkin vapaaksi?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011161620.html
Mä päästäisin vain yhdellä ehdolla: sen pitäisi ruveta harventamaan muita rikollisia, päänkatkojia ja huumekauppiaita. Sellainen poliisin salainen agentti.
Kommentit (202)
Vapauttaisin sähkötuolin kautta.
Touko-Pouko Ällitälli pitäisi singota Siperian aroille tai venäläisen rangaistuslaitoksen piha-alueelle asap
Oman lapsensa tappava ihminen ei ole edes eläimen tasolla. On joku alkulima.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laamaseen tutustuttuani olen tullut siihen tulokseen että kyse on ollut enimmäkseen siitä että näiden kahden välille on vain syntynyt todella sairas dynamiikka. Että on ollut todella huonoa onnea että juuri he kaksi ovat tutustuneet. En usko että Laamanen olisi pystynyt vaikuttamaan läheskään kaikkiin ihmisiin koska hän ei ole mikään karismaattinen henkilö, ja myös että jonkun toisen vaikutuspiirissä Tarkki olisi ollut vain hyödyllinen hölmö. Mahdollisesti heikkoitsetuntoinen ja kaivannut sitten hyväksyntää ja jonkinlaista johtajuutta. Sitä mietin miksi Laamanen on niin kovasti vihannut pientä tyttöä. Varmaan joku oma käsittelemätön asia. Joka tapauksessa onnettomien sattumusten summa koko juttu ja viaton lapsi menehtyi. En ole varma tulevatko koskaan ymmärtämään tekoaan.
Ota pois noi ruusunpunaiset lasit. Siinä on kuul
Niinpä. Ja oikeastaan aivan sama mikä tekojen taustalla on. Se ei muuta miksikään sitä mitä tekivät. Tehty mikä tehty, ja teoilla on seuraukset! Toivon noille molemmille pelkkää pahaa!
Eli et ole yhtään heitä parempi ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Touko-Pouko Ällitälli pitäisi singota Siperian aroille tai venäläisen rangaistuslaitoksen piha-alueelle asap
Onkohan sen uus nimi Ällitälli? Ainakin sopisi hyvin.
Toukon kuuluisi olla loppuelämä telkien takana. Tekonsa on erityisen julma, kun siihen on liittynyt pitkäaikaista pienen lapsen kaltoinkohtelua ja pahoi npitelyä sekä lapsen kuol intapa oli kauhistuttava. Ei tuommoista hirviötä saa vapauttaa.
Toukon kannattaa olla hyvin varovainen vapaudessa. Jalka saattaa jollakuilla lasten kaltoinkohtelua halveksuvilla lukittua kaasupolkimille, kun tulee suojatiellä vastaan
Vierailija kirjoitti:
Venäläisen ydinSukellusveneen ankkuriksi.
Vierailija kirjoitti:
Toukon kannattaa olla hyvin varovainen vapaudessa. Jalka saattaa jollakuilla lasten kaltoinkohtelua halveksuvilla lukittua kaasupolkimille, kun tulee suojatiellä vastaan
Niin ihan vaan vahingossa.
Ei kannata vapauttaa. Siitä saa hyvän harjoitusnuken poliisikoirien koulutustreeneihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laamaseen tutustuttuani olen tullut siihen tulokseen että kyse on ollut enimmäkseen siitä että näiden kahden välille on vain syntynyt todella sairas dynamiikka. Että on ollut todella huonoa onnea että juuri he kaksi ovat tutustuneet. En usko että Laamanen olisi pystynyt vaikuttamaan läheskään kaikkiin ihmisiin koska hän ei ole mikään karismaattinen henkilö, ja myös että jonkun toisen vaikutuspiirissä Tarkki olisi ollut vain hyödyllinen hölmö. Mahdollisesti heikkoitsetuntoinen ja kaivannut sitten hyväksyntää ja jonkinlaista johtajuutta. Sitä mietin miksi Laamanen on niin kovasti vihannut pientä tyttöä. Varmaan joku oma käsittelemätön asia. Joka tapauksessa onnettomien sattumusten summa koko juttu ja viaton lapsi menehtyi. En ole varma tulevatko koskaan ymmärtämään tekoaan.
Ota pois noi ruusunpunaiset lasit. Siinä on kuul
Niinpä. Ja oikeastaan aivan sama mikä tekojen taustalla on. Se ei muuta miksikään sitä mitä tekivät. Tehty mikä tehty, ja teoilla on seuraukset! Toivon noille molemmille pelkkää pahaa!
Toiveesi on lähtöisin vihasta, joka voi alunperin, mielen syvyyksissä, kohdistua johonkin aivan muuhun kuin ajatuksissa oleviin henkilöihin tai kohteisiin. Voi olla myös, että oma osa tuntuu vähemmän kovalta, jos muutkin kärsivät. Käytät lapsen tragediaa nostattamaan omaa egoasi, katsokaa miten hyvä ihminen minä olen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata vapauttaa. Siitä saa hyvän harjoitusnuken poliisikoirien koulutustreeneihin.
Tai haikalojen harhautusmaaliksi. Pari reikää kun puhkoisi, että hait haistaisivat.
Suoraan sanottuna en. Kyse oli hänen omasta lapsestaan, jota hänen piti suojella. Vaan hän antoi naisystävänsä kiduttaa lapsen kuoliaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Toukon voisin päästää, kun se on vain manipuloitavissa oleva retardi. Tosin sillä ehdolla, että jokin taho katsois päältä.
Laamasta en vapauttais. Se on vaarallinen psyko.
Samaa mieltä. Ja Tarkille lisäehtona sterilisaatio. Ettei tule enää lapsia hänelle.
🇺🇦🇮🇱
Se on vaihtanut vain etunimensä. Eli kaikki Tarkit tutkan alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiveesi on lähtöisin vihasta, joka voi alunperin, mielen syvyyksissä, kohdistua johonkin aivan muuhun kuin ajatuksissa oleviin henkilöihin tai kohteisiin. Voi olla myös, että oma osa tuntuu vähemmän kovalta, jos muutkin kärsivät. Käytät lapsen tragediaa nostattamaan omaa egoasi, katsokaa miten hyvä ihminen minä olen.
#tuomitsen#moraaliposeeraan#sometanomistafiiliksistäni#olenhyväihminen
Samaan aikaan huudetaan apuun välittäviä aikuisia jotka antaisi lapsille ja nuorille aikaansa.
Lapsen oikeus isään ja äitiin!
Sirpa ja Touko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän olen huolissani siitä, millaisia tyyppejä kulkee vapaana ilman yhtäkään tuomiota.
Sen jälkeen kun hain vanhemmalleni pahoinpitelytuomion useampi ihminen lähestyi ja kertoi vuosikymmenten taakse ulottuvista tapauksista, joista yhtäkään ei ole ilmoitettu ikinä mihinkään.
Siis oliko sun äiti/isä pahoinpidellyt sut?
Ei pitäisi olla mikään yllätys tässä lähisuhdeväkivaltaa vilisevässä maassa.
Ehkä Laamanen muistutti jollain tavalla sen äireetä, ja tuntui siksi niin omalta...