Inhoan jo nyt tulevaa kesää
Hellehulluja, hellettä, kuumaa asuntoa, kesäpukeutumista, Iltalehtien "seurataan vuosisadan lämpimintä päivää" tarinoita jne jne. En osaa pukeutua, inhoan muutenkin paljastavia vaatteita.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Meillä romantiikka on sitä, että sykkiväpilluporani on kuorrutettu kermavaahdolla ja vaahtokarkeilla ja hupakkotyttikseni imutteleekullia sydämenkuvat silmissään ja lopuksi kurkkunainlutkaa reitillä pilluanaalikurkku.
Siehän se vasta sanaseppo olet
Vierailija kirjoitti:
Jaa ei minua ainakaan ilmastoidussa talossani haittaa yhtään 🤭
Juu, ei varmasti haittaa, mutta monilla ei ole mahdollisuutta sellaiseen ylellisyyteen.
Kevään kirkas valo vie voimat, kun aurinko paistaa matalalta suoraan silmiin ilman että minkäänlaiset puiden lehdet suojaisivat, ja katupöly tukkii hengityksen ja silmät ja kolkko kuiva tuuli riepottelee, on todella epämiellyttävä ja vaikea olo. Jos vain voin, niin lähden ulos vasta kun aurinko on menossa mailleen, en kestä tätä kuivaa kevättä. Sataisi edes muutama päivä putkeen, niin helpottaisi.
Ja mielenterveysongelmia ei minulla mielestäni ole. Voihan näitä ongelmia joku pitää kyseisinä, mutta se on hänen asiansa. Sitten helpottaa, kun puihin tulee lehdet ja maasta nousee kasvillisuutta ja ilma raikastuu.
Vierailija kirjoitti:
"Kesäkuun sää sijainnissa Suomi 2025
Suomen lämpötilat vaihtelevat kesäkuussa 12C ja 16C välillä".
Kiitos🙏
Ihan v***n hauskaa olla toppatakki päällä kesällä 🤬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas päinvastoin. En meinaa pärjätä talvella. En kestä pimeää ja kylmää, iho voi huonosti ja astmayskä vaivaa. Rakastan valoa ja lämpöä. Olenkin syntynyt ihan väärään maahan.
Pakkaa tavarasi ja osta matkalippu. EI täällä pakko ole olla!
Mikset noille kesänvihaajille ärise? Siitä vaan matkalippua hankkimaan jos tää 9kk syksyä ei jollekin riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos🙏
Pitääkö joku +12 asteessa vielä toppatakkia?
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas päinvastoin. En meinaa pärjätä talvella. En kestä pimeää ja kylmää, iho voi huonosti ja astmayskä vaivaa. Rakastan valoa ja lämpöä. Olenkin syntynyt ihan väärään maahan.
Minäkin inhoan talvea, varsinkin jatkuvia lumisateita. Pitää alkaa järjestää muuttoa , talo ensin myyntiin ja sitten talveksi etelään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkaa tavarasi ja osta matkalippu. EI täällä pakko ole olla!
Joo, Grönlannissa esim voisi olla kelvollinen sää.
Vierailija kirjoitti:
Olen sisällä koko kesän. En jaksa tehdä mitään.
sama!!! kyl kela maksaa.
Kesä ja ilmalämpöpumppu. Ihanaa aikaa.
ihana helle ja ilta-sanomien kuva aina rannalta ei koskaan et duunarilla haalarit päällä ja vituttaa.
Ihanaa. Parasta on kun menee rannalle, niin emännät tepastelee perseet paljaana stringibikineisssään. Oikeen kilpaa esittelevät perseitään.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa. Parasta on kun menee rannalle, niin emännät tepastelee perseet paljaana stringibikineisssään. Oikeen kilpaa esittelevät perseitään.
Yleiset uimarannat on nykyään yhtä persettä. En käy enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos🙏
Pitääkö joku +12 asteessa vielä toppatakkia?
Ei kai nyt hihaton toppi päälläkään tarkene, zorppa vaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta ilmalämpöpumppu. Meillä on sisäll 20 vaikka ulkona ois 30
Vuokrakämppiin ei lähes koskaan voi tai kannata asentaa, edes moneen taloyhtiöön ei saa omistusasuntoihinkaan asentaa.
Meillä aso ja ilppi on. Kyllä kannatti. Asuttu tässä kauan ja asutaankin.
Vain sairaalloisen lihavat ja mielenterveysongelmaiset eivät pidä kesästä, valosta ja lämmöstä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa ei minua ainakaan ilmastoidussa talossani haittaa yhtään 🤭
Joo minäkin ostin asuntooni Woodsin testivoittaja ilmastointilaitteen ja asensin lämpimän ilman poistoputken tyylikkäästi tuuletusikkunasta kirkkaan pleksin läpi. Nyt voi huoneen pitää viileänä helteillä.🤠
Jokainen ilmalämpöpumppua hehkuttava Kelarotta koko kesäksi ulkotöihin. Siellä on maanteiden pientareita siivottavana, lupiinia kitkettävänä, ojia pelattavana. Loppuu se veronmaksajien rahalla lorvailu!
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on työttömänä nyt kesällä hyvin aikaa lähteä kuolaamaan mammojen paljaita pyrstöjä beachille tai vaikka maauimalaan. Minulla on hyvä ansiosidonnainen niin voin jollekin mukavalla mammalle vaikka jäätelötötterön ostaa. 😍
Syö itse niin ei kiukuta tuolla tavalla