Inhoan jo nyt tulevaa kesää
Hellehulluja, hellettä, kuumaa asuntoa, kesäpukeutumista, Iltalehtien "seurataan vuosisadan lämpimintä päivää" tarinoita jne jne. En osaa pukeutua, inhoan muutenkin paljastavia vaatteita.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Jaa ei minua ainakaan ilmastoidussa talossani haittaa yhtään 🤭
Kuse tuubaas!
Olen sisällä koko kesän. En jaksa tehdä mitään.
Mä olen järjestänyt asiani niin, että pääsen viettämään kesät Jäämeren rannoilla. Todella kauan se kesti, mutta kannatti. Valoa, muttei kuumaa, kiitos, enkä halua olla sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelmaiset oireilevat aina keväällä. Kun valo ja lämpö lisääntyy, ja pitää vähentää vaatteita ja kaikki paljastuu.
Olen ymmärtänyt, että syysmasennus on yleisempää, mutta sen sato korjataan keväällä, niin sanotusti.
Minullekin hiipi mieleen tämä ajatus jo eilen kun katsoo sääennustetta ja alkoi jo ahdistamaan.
Ei vain ulkopukeutuminen mutta myös se kuumuden kärsimys asunnossa seuraavat 4kk. Ja ei, yksinelävänä ei ola varaa 200k asuntoon ILPillä
Vierailija kirjoitti:
Sama. Verhot on tiukasti ikkunoiden edessä. Pitäisi hommata pimennysverhot, kun nuo sälekaihtimet ei blokkaa kunnolla auringonpaistetta.
Älä pelkää. Kesästä tulee viileä. Ja sateinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas päinvastoin. En meinaa pärjätä talvella. En kestä pimeää ja kylmää, iho voi huonosti ja astmayskä vaivaa. Rakastan valoa ja lämpöä. Olenkin syntynyt ihan väärään maahan.
Pakkaa tavarasi ja osta matkalippu. EI täällä pakko ole olla!
Miksi sinä et pakkaa kesäksi?
Ei minulla ole ongelmia vuodenaikojen kanssa. Tykkään kun ne vaihtelee hiihtokelistä kesälämpöön. Jos olisi ongelma etsisin maan jonka ilmasto sopii parhaiten, ei kannata kuluttaa energiaansa vihaamalla vuodenaikoja täällä :D
Jäät lähti aikaisin, se tarkoittaa että kesästä tulee kylmä. Helteet menevät tänä vuonna Keski-Eurooppaan, jolloin kylmät matalapaineet vyöryvät Suomeen.
Syö lisää pullaa, Jaffaa, jätskiä ja keksejä, läskıperse.
Osta ilmalämpöpumppu. Meillä on sisäll 20 vaikka ulkona ois 30
Vierailija kirjoitti:
Vuokrakämppiin ei lähes koskaan voi tai kannata asentaa, edes moneen taloyhtiöön ei saa omistusasuntoihinkaan asentaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa ei minua ainakaan ilmastoidussa talossani haittaa yhtään 🤭
Aiot siis viettää koko kesän neljän seinän sisällä?
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, että me kaikki ei voida kökkiä puolta vuotta neljän seinän sisällä ilppiä halaillen? Jotkut meistä käy töissä paikoissa, joissa moista vehjettä ei ole eikä voi olla.
Itse odotan innolla koska olen laihtunut 22 kiloa.
Sama täällä. Ilmastointilaitteen ansiosta pärjään kotona, mutta ulkona on tuskallista. Ihoni ei kestä aurinkoa, joten poistun ulos vain iltaisin kun UV-indeksi on siedettävä.
Jokaisella normaalilla ihmisellä tulisi olla jo pakokauhu. Taas rikotaan ennätyksiä ja oli kuumin kesä ikinä... ja samalla viilein kesä tulevaan katsoen.
Vierailija kirjoitti:
Itse taas olen sisällä koko talven, koska en kestä kylmää ja pimeyttä. Ja vihaan kaikkea talviurheilua. 6kk vuodesta menee aina ihan hukkaan sisällä kököttäessä. Joo väärä maa mulle, tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyse säästä ihan ulkona.
Entäpä syksyllä? Itselläni ei ole mitään mielenterveysongelmia vaikka tykkäänkin syksystä ja talvesta. Jotkut tykkäävät kesästä ja ihan täyspäisiä hekin ovat.