Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle ei ole viikkoon soittanut kukaan kaveri.

Vierailija
15.03.2007 |

Mieheni on soittanut ja lääkäri.

Aika mielenkiintoista! Huomasin että mä pidän näköjään yksipuolisesti yhteyttä, jos en minä soita, niin ei sitten mullekaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä itsekään mikään kovin hyvä yhteydenpitäjä. Joskus harmittaa, mutta harvemmin mitenkään kärsin yksinäisyydestä.

Vierailija
2/6 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mulle soittelis kaverit joka viikko. Mä en ole mikään puhelimessa lörpöttelijä muuten kun äitini kanssa ehkä lörpöttelen. Enkä mä tässä elämäntilanteessa juurikaan kaipaa niitä ystäviä niin paljon. Mulle riittää oma perhe ja sillon tällön kaverit. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä sähköpostin ja tekstarien välityksellä. Enkä kaipaa joka pv kaverien näkemistä, kun kotihommat ja perhe vie aikaa.

Vierailija
4/6 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En ole kyllä itsekään mikään kovin hyvä yhteydenpitäjä. Joskus harmittaa, mutta harvemmin mitenkään kärsin yksinäisyydestä.

Mua ärsyttää seurustelevat kaverit ku ei muuten voida pitää yhteyttä ku sit vasta ku tuntee itsensä yksinäisesti, vittu mitä ihmisiä.

turha tääl on sit ruikuttaa jos yhtäkkiä havahtuu siihen et ei oo kavereita..

Vierailija
5/6 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihan mielelläni juttelisin jonkun kanssa, edes kerran päivässä.

Tai vaikkapa edes joka toinen päivä. Sitä mä pelkään että, kohta ei ole yhtään kavereita. Mies on ihana, mutta välillä kaipaan naisnäkökulmaa asioihin. Ja onhan se kiva jos voi pyytää jonnekin ulos, kahville tai muuta sellaista.

ap

Vierailija
6/6 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekaan ei ole soittanut kukaan pitkään aikaan. Täytyy myöntää, että mäkin liian harvoin, mutta enemmän ne alotteet mun puolelta tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan