Miksi nykyään varmaan puolella pyöräilijöista on sähköpyörä kun polkevat tuolla?
Näyttää kovin helpolta tuo eteneminen etenkin ylämäessä heillä,onko se edes liikuntaa?
Kommentit (146)
Ostin 2014. Painoni on puolittunut, sokeri- ja verenpainetaudit ovat pudonneet tien varteen. Ajan päivittäin hyötyä ja huvia. Hikipyörällä en halua kärsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se silti liikuntaa verrattuna autolla ajamiseen.
Tämä on ajatusvirhe. Sähköpyöräilyn vastapari ei ole autoilu, vaan pyöräily lihasvoimin.
Ei, vaan se on juurikin autoilu. Kyllä minä varmasti tiedän sinua paremmin että mitä kulkuneuvoa jätän käyttämättä jos kuljenkin sähköpyörällä.
Onhan tuo paljon parempi, että ajaa sähköpyörällä eikä käytä autoa matkoihin.
Porukka alkaa olla niin huonossa kunnossa että tarvii apuvälineitä. Minulla ollut polvissa nivelrikko jo 10 vuotta mutta silti painan menemään 1-vaihteisella mummopyörällä. Ylämäet talutan.
M56
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy pyöräliikkeessä koeajamassa sähköpyörä niin tiedät!
Itse kokeilin vuokrata kesälomalla kolmeksi tunniksi sähköftabiken, sain ajettua akun tyhjäksi kun kokeilin eri avustuksia. Täydellä avustuksella en kyllä laske liikunnaksi, ylämäet ei tunnu missään ja suurin osa kyllä vetää mäet täydellä avustuksella, lähinnä todella kevyttä jalkojen heiluttelua. Vertailuksi löytyy tuhansia ajettuja kilometrejä taustalla ilman sähköä.
mites pienin avustus? Mistä tiedät muiden avustuksen käytön?
Kyllähän tuon nyt mäissä näkee sokeakin kun moottori suhisee eikä mäen nouseminen vaadi raskaan pyörän kanssa minkäänlaista ponnistelua.
mites pienin avustus? Mistä tiedät muiden avustuksen käytön?