Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nykyään varmaan puolella pyöräilijöista on sähköpyörä kun polkevat tuolla?

Vierailija
13.04.2025 |

Näyttää kovin helpolta tuo eteneminen etenkin ylämäessä heillä,onko se edes liikuntaa?

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansa se vaan lihoo ja lihoo ja lihoo...

Vierailija
122/123 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä missä kohtaa liikunnasta on tullut sellainen pyhä lehmä, että kaikkea tekemistään pitäisi ajatella ensisijaisesti liikunnan kautta. 

Itse käyn salilla 4 kertaa viikossa, harrastan tanssia ja joogaa, teen viikonloppuisin pitkiä metsäkävelyitä, hoidan puutarhaa. Kuitenkin minun pitäisi altistaa myös työ- ja kauppamatkani liikunnan alttarille vaikka en tarvitse enää yhtään enempää liikuntaa vaan kulkupelin jolla saan kuljetettua kauppaostoksia ja multasäkkejä sun muuta vaivatta. Sähköpyörä on tähän miljoonasti halvempi, ekologisempi ja kätevämpi vaihtoehto kuin auto, jota varten minun pitäisi ajaa ajokortti, ostaa auto, bensat ja huollot ja stressata parkkipaikoista ym. Silti se nähtäisiin parempana vaihtoehtona kuin sähköpyörä? Ja tämä siitä huolimatta, että autoilussa se liikunnan määrä on tasan nolla, jos se nyt on kerran se tärkein asia elämässä. Eihän tässä ole mitään logiikkaa.

Siis menet sähköpyörällä salille? Kai vielä poljet kuntopyörällä alkulämmittelyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin omassa sähköpyörässä täydellä avustuksella ei voi sanoa kyllä liikunnaksi,lähinnä ulkoilua se on,jalat tavallaan pyörii siinä mukana kun sähkömoottori tekee kaiken työn.Kuntoiluun on sitten tavallinen maantiepyörä ja graveli.

Graveli?!