Näin tämä 69-vuotias mummo kuuntelee ZZ-Toppia
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhat ihmiset yleensä kuuntelee vanhaa musiikkia, joten asia ei ihmetytä.
No kuka voisi edes kuunnella mitään räppiä. Aivan paskaa.
No ei ihan kaikki, mutta suurin osa!
KAIKKI hyvät biisit on tehty jo ajat sitten!
t. buumeri
Vierailija kirjoitti:
Tää on hyvä https://www.youtube.com/watch?v=s5WB5ouP-8c
Oliks tää samalla lätyllä ku sleeping bag?
ZZ top on paljon monipuolisempi kuin suurin osa luulee. Teema näytti bändistä dokkarin muutama vuosi sitten ja siinä esiteltiin aivan erilainen bändi kuin MTV sukupolven tuntema . Oli hieno dokkari, voisi tulla uusintana. Itse tykkään vanhemmasta, raa'emmasta tuotannosta enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on hyvä https://www.youtube.com/watch?v=s5WB5ouP-8c
Oliks tää samalla lätyllä ku sleeping bag?
Ei, on paljon vanhempaa. Studioversio siis on albumilla Fandango! (1975)
Oon 58v nainen, tykkään Opethista, Pineapple thiefistä, Porcupine treestä, ja hissimusasta. Vihaan Katri Helenaa ja kaikkea iskelmää, äiti soitti niitä aina..
Vierailija kirjoitti:
Tätäkin kuuntelen.
- ap
Täähän on Kirkaa 😁
Voiko nautinnollisemmin enää kitarankieliä venyttää?
Oon miettiny aika ajoin että mitä sitten kun itse tai nykypäivän 6-kymppiset joutuu vanhaikotiin joskus 80-100-vuotiaina niin saako siellä vanhainkodissa luukuttaa heavya vai väkistenkö järkkäillään hartauksia ja laulatetaan virsiä kun "tapoihin kuuluu" vanhainkodeissa näin toimia?
Vierailija kirjoitti:
Oon miettiny aika ajoin että mitä sitten kun itse tai nykypäivän 6-kymppiset joutuu vanhaikotiin joskus 80-100-vuotiaina niin saako siellä vanhainkodissa luukuttaa heavya vai väkistenkö järkkäillään hartauksia ja laulatetaan virsiä kun "tapoihin kuuluu" vanhainkodeissa näin toimia?
Yksi työkaveri kertoili veljestään joka soitteli palvelutalossa tai vastaavassa 1960-luvun musiikkia ja ei se oikein kaikki miellyttänyt. Muistelin itse siinä kun vahingossa eksyin Tammisaaren kesäfestareille 1990-luvun alussa ja siellä oli yllätyksekseni soittamassa Wigwam ja Procol Harum..
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten heti perään Metellicaa...t.61-v. papparainen
Metellicaa, onko tuo jokin kannanotto?
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään. Entiset nuoret kuuntelevat entisten nuorten tekemää musiikkia ja luulevat olevansa edelleen "nuorekkaita". Ehkä myös pukeutuvat omasta mielestään trendikkäästi viime vuosituhannen muoti-ilmiöihin. Pirteän punainen lyhyt kampaus varmaan joka toisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä vanha ihminen, mutta musiikkimaku ei muutu.
- ap
Näin. Itselläni on kyllä laajentunut.
Niin. Nyt mummot kuuntelee dingoa ja Maukka Perusjätkää. Samoilla vuosiluvuilla mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä vanha ihminen, mutta musiikkimaku ei muutu.
- ap
Minun musiikkimakuni on muuttunut. Olin 70-luvulla progetyttö mutta en jaksa enää kuunnella sen ajan musiikkia. Nyt kuuntelen mieluiten Rammsteinin uutta tuotantoa.
Minä en nyt ymmärrä miksi te niin kovasti korostatte ja " alennatte " itsenne: " papparainen, mummu, muori, vanhus. Vähän vastaavaa kuin jos ei itse arvosta työtään niin ei sitä arvosta muutkaan. Nyt ylös sieltä itsensä alentamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Nyt mummot kuuntelee dingoa ja Maukka Perusjätkää. Samoilla vuosiluvuilla mennään.
Eivät kuuntele. Olen samaa ikäluokkaa kuin Dingo enkä voinut sietää niitä edes silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuka voisi edes kuunnella mitään räppiä. Aivan paskaa.
Yleensä on. Eminem on poikkeus.
T:62 vee mummo.
Tääkin vielä: