Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein jos jätän menemättä sisaruksen yo-juhliin?

Vierailija
12.04.2025 |

Jätän muistamatta kokonaan ja menen sen sijaan bariin baariin kavereiden kanssa ja vietän viikonlopun yhen komistuksen (uus miesystävä) mökillä. Se on kuitenkii yks päivä muiden joukossa ja haluisin kerranki nauttii omas seurassa kun kuitenkin yyoo on pala paperia ja joku kämänen lakki enkäs haluais laittaa rahaa turhaan. Mut on kutsuttu mutta en ole ilmoittanu päätöstä. Aloitus ei sitte oo provo että tiedoksi vaan teillekin. Ei kait se niin pahaa tee jos mä oon komistuksen kans sen mökillä?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Sinua ei siellä kaivata. Kukaan ei edes huomaa ettet ole paikalla.

Vierailija
22/33 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin nauttia omassa seurassa kuulostaa aika pirun huonolta tekosyyltä! Sinullako ei ole 51 viikonloppua vuodessa tuota mahdollisuutta?! Ja silloin lakkiaislauantainakin voit käydä lakkiaisissa sen sinun komistuksesi kanssa ja sitten lähteä sinne baariisi vetämään pään täyteen ja römpsääsi jakamaan! En yhtään ihmettele, että muu perhe ei ole pyytänyt sinua auttamaan juhlien järjestelyissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisaruksesi tulee muistamaan koko loppuelämänsä sen kuinka väheksyit hänen ylioppilaslakkia.

Vierailija
24/33 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et mene sisaruksesi ylioppilasjuhliin, koska olet niin hiton kateellinen hänelle, ettet kestä nähdä toisen onnea hetkeäkään. Olet kyllä säälittävä tyyppi. 

Tiedätkö mitä, en usko, että sisaruksesi kaipaa hapanta naamaasi sinne juhliin. Eli voit mennä hyvillä mielin sinne mökille. Mutta tiedoksi, ettei tuollainen kateus ja vähättely ole enää normaalia.

Vierailija
25/33 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on se tyhmempi sisarus ja sekös häntä harmittaa.

Vierailija
26/33 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pala paperia?

Joo, onhan se. 3 vuoden kovan työn tulos, jolla parhaimmat pääsee suoraan esim. lääkikseen.

Tuolla asenteella mitään ei kannattais juhlia, kun ne on vaan "päiviä muiden joukossa".

Taidat tosiaan olla kateellinen, mutta et suostu sitä myöntämään - edes itsellesi.

Vierailija
27/33 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitti Jannica 16v.

Ihan aikuinen olen mutta vanhemoi kuin tuleva yo oppilas.

Mutta anna mä arvaan: et ole ylioppilas. Matala koulutusasteesi kyllä huokuu paitsi kirjoitustaidossasi, myös asenteessasi.

Mene sinäkin lukioon, niin ei tarvitse kadehtia siskoa. 

Vierailija
28/33 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä mene, mutta älä ihmettele, jos sisaruksesi ei osallistu tuleviin juhliisi häät ym.

En oo menossa naimisiin ikinä

Vierailija
29/33 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sukujuhlat ovat perseestä kun sukulaiset ovat tuollaisia kuin ap.

Näin on ja kortistoon työttömäksi menevää pitää juhlistaa

Vierailija
30/33 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin nauttia omassa seurassa kuulostaa aika pirun huonolta tekosyyltä! Sinullako ei ole 51 viikonloppua vuodessa tuota mahdollisuutta?! Ja silloin lakkiaislauantainakin voit käydä lakkiaisissa sen sinun komistuksesi kanssa ja sitten lähteä sinne baariisi vetämään pään täyteen ja römpsääsi jakamaan! En yhtään ihmettele, että muu perhe ei ole pyytänyt sinua auttamaan juhlien järjestelyissä?

En mä mitään juhlia järjestele ja en oo viemässä uutta miesystävää sukulaisille pällisteltäväksi koska ei olla virallisesti yhes. Mies inhoaa suku juhlia joten baaris ja mökillä saadaan olla kaikes rauhassa

Vierailija
31/33 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitti Jannica 16v.

Ihan aikuinen olen mutta vanhemoi kuin tuleva yo oppilas.

Mutta anna mä arvaan: et ole ylioppilas. Matala koulutusasteesi kyllä huokuu paitsi kirjoitustaidossasi, myös asenteessasi.

Mene sinäkin lukioon, niin ei tarvitse kadehtia siskoa. 

Sisarus on suvun eka yyoo ja mä oon amis joka on työelämässä mukana. En oo yyoo eikä kiinnosta opiskelu kun en mä oo koskaan tykänny lukea kirjoja sun muuta enkä pärjäis noin turhassa opinahjos kuin lukio

Vierailija
32/33 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pala paperia?

Joo, onhan se. 3 vuoden kovan työn tulos, jolla parhaimmat pääsee suoraan esim. lääkikseen.

Tuolla asenteella mitään ei kannattais juhlia, kun ne on vaan "päiviä muiden joukossa".

Taidat tosiaan olla kateellinen, mutta et suostu sitä myöntämään - edes itsellesi.

Ällään tarvii älliä ja sitä ei runoja rustaavalla sisaruksella oo. epäilen ettei been tai ceen paperilla pääse mihkään eli kortistoon vaan kesäksi mutta oispa hakenut amikseen niin sais töitä tuosta vaan

Vierailija
33/33 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä juuri luin? Voi Luoja! Parempi ap, kun jätä menemättä sisaruksesi juhliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän