Ystäväni ovat jättäneet minut
Kenestäkään ei kuulu sanaakaan. Varsinkin nyt kesällä kaikki ovat menoissaan, mutta se kuullostaa tekosyyltä. Eräskin joka aina lähetteli viestejä on täysin hiljaa. Olen tähän asti itse ollut melko aktiivinen, mutta olen saanut tarpeekseni siitä ,että minun täytyisi aina itse soittaa tai viestitellä. Ovatko tuollaiset edes todellisia ystäviä?
Kommentit (14)
Eivät ole ystäviä, ei edes kavereita.
Jätä ne siat ja etsi paremmat kamut vaikka taidekerhosta. Siellä on niitä taiteellisia, sydämellisiä ja hauskoja tyyppejä. Ainakin yleensä.
Ei ole. Ehkä on hyvä hankkia muualta tuttuja, jos matchaa. Tai joku aktiivisempi, kunnollinen, ystävällinen. Jätä ne muut someen roikkumaan sitten.
Elämäntilanteet muuttuu. Hanki uusia kavereita. Get over it
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Eivät ole. Sairastuin parantumattomaan syöpään, ja yhtäkkiä kaikilla ystäviksi luulemillani on niin paljon omia ongelmia etteivät he pidä yhteyttä tai vastaa viesteihini.
Todella ikävää sinulle.
Monet ihmiset pelkäävät syöpää ja kuolemaa niin paljon, että kammoavat syöpäpotilastakin.
Syöpäliitosta voisi löytyä ainakin kohtalotovereita ja hyvällä tuurilla kavereitakin.
Vierailija kirjoitti:
Jätä ne siat ja etsi paremmat kamut vaikka taidekerhosta. Siellä on niitä taiteellisia, sydämellisiä ja hauskoja tyyppejä. Ainakin yleensä.
Tuo pitää paikkansa. Olen harrastanut taiteita (en viime vuosina) ja taidetta harrastavat ihmiset ovat olleet aina tosi mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Eivät ole. Sairastuin parantumattomaan syöpään, ja yhtäkkiä kaikilla ystäviksi luulemillani on niin paljon omia ongelmia etteivät he pidä yhteyttä tai vastaa viesteihini.
Apua:( hirveitä ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on omat ongelmansa eikä välttämättä voimavaroja eikä kykyjä kohdata asemassasi olevia.
Kaikkea hyvää kuitenkin sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on omat ongelmansa eikä välttämättä voimavaroja eikä kykyjä kohdata asemassasi olevia.
Eikö yhdelläkään ole muka voimavaroja kohdata? Ei siinä aina suuria sanoja tarvita. Riittää että pysyy vierellä. Aika heikkoja kavereita ovat, jos heti vetäytyvät. Taitaa usein kuitenkin vain lähisukulaiset pysyä vierellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella ikävää sinulle.
Monet ihmiset pelkäävät syöpää ja kuolemaa niin paljon, että kammoavat syöpäpotilastakin.
Syöpäliitosta voisi löytyä ainakin kohtalotovereita ja hyvällä tuurilla kavereitakin.
Minulla on sen verran harvinainen syöpä ettei kohtalotovereita ole. Eikä kaveruudeksi riitä pelkkä sama sairaus.
Sama täällä. En ole koko kesänä nähnyt ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö yhdelläkään ole muka voimavaroja kohdata? Ei siinä aina suuria sanoja tarvita. Riittää että pysyy vierellä. Aika heikkoja kavereita ovat, jos heti vetäytyvät. Taitaa usein kuitenkin vain lähisukulaiset pysyä vierellä.
Ei näköjään ole. Kaksi ns. ystävää ilmoitti olevansa minua varten, mutta molemmat feidasivat. Ehkä he eivät enää tiedä mistä puhua kanssani, tai ehkä he eivät vain jaksa, koska minulla ei ole voimavaroja kuunnella tai yrittää ratkaista heidän ongelmiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo pitää paikkansa. Olen harrastanut taiteita (en viime vuosina) ja taidetta harrastavat ihmiset ovat olleet aina tosi mukavia.
En tiedä taiteen harrastajista, mutta valitettavasti ammattitaiteilijoilla riittää ymmärrystä vain itseään kohtaan. Tunnen kuvataiteilijoita, muusikoita ja kirjailijoita, ja heidän itsekkyytensä ovat jotain pöyristyttävää. No joo, olen itsekin ammattitaiteilija, joten kritisoin myös itseäni ja omaa rajoittunutta empatiakykyäni.