Naiset aina valittaa että miehet on parisuhdemarkkinoilla vain seksin perässä, mutta kyllä ne naisetkin osaa
Itse haluaisin tutustua toiseen ensin kunnolla ja luoda tietyn henkisen yhteyden ennen seksipuuhia, mutta naisille tämä ei yleensä käy. Seksiä halutaan jo viimeistään kolmansilla treffeillä, vaikka toisia ei kunnolla vielä todellisuudessa edes tunneta. Huvittavaa, että miehiä tunnutaan yleensä syytettävän tästä innokkuudesta, mutta eipä ne naiset sen parempia tunnu asian suhteen olevan.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne naiset tuppaa olemaan kyrvälle persoja, vaikka muuta esittävätkin.
Jos niin ei olisi, tämä laji olisi kuollut sukupuuttoon joskus varhaisella kivikaudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harkitse tarkkaan ketä lähdet edes tapaamaan. Ilmoita asia jo kirjoitus vaiheessa sille toiselle.
Itse en lähde edes tapaamaan miestä, jolla on kiire mun pöksyihin.
N49
Eikö 49-vuotiaan torttu oo jo niin kuiva, ettei siellä mikään luistakaan 🤔
On. Kerran erehdyin noin vanhan naisen pilluun sormen työntämään niin ei reunoja edes tuntunut. Se loppui siihen ja jatkossa vain paljon nuorempia naisia.
Slaavimaissa yleensä odotellaan papin aameneen asti. Mikä estää varaamasta lippuja Bulgariaan tai Turkkiin mihin lentää päivittäin slaaveja? Turkissa pärjää yksi ihminen 500e/kk.
Hah. Jokainen meistä on yksilö. Etenemme kukin tyylillämme ja tapaa. Olen tutustunut tämän maallisen vaellukseni aikana monen tyylisiin naisiin. Suurin osa ei antanut ollenkaan. Ei kiinnostanut jompaa kumpaa tai kumpaakaan yhtä kahta tapaamiskertaa enempää. Osa "antoi" eka kertaa niillä kolmansilla kertoilla. Kukaan ei vaatinut. Eteni siihen pisteeseen, jos eteni. Vasta oma vaimo joskus ns. "vaati" mutta se onkin jo sitten asia erikseen. On sitä ilmankin oltu.
Ajattele, tuon voi tavallinen nainen halutessaan toteuttaa helposti. Komeakaan mies ei.