Naiset aina valittaa että miehet on parisuhdemarkkinoilla vain seksin perässä, mutta kyllä ne naisetkin osaa
Itse haluaisin tutustua toiseen ensin kunnolla ja luoda tietyn henkisen yhteyden ennen seksipuuhia, mutta naisille tämä ei yleensä käy. Seksiä halutaan jo viimeistään kolmansilla treffeillä, vaikka toisia ei kunnolla vielä todellisuudessa edes tunneta. Huvittavaa, että miehiä tunnutaan yleensä syytettävän tästä innokkuudesta, mutta eipä ne naiset sen parempia tunnu asian suhteen olevan.
Kommentit (45)
No jos miehet, miksei sitten naisetkin voisi olla pelkän seksin perässä? Vapaa maa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleistäminen puolin ja toisin on idioottimaista.
N45
Kumpaan puoleen sinä kuulut?
Mitä sä sönkötät? Mä olen nainen jonka mielestä on idioottimaista naisten yleistää miehistä ja miesten yleistää naisista asioita. En mä omien paskojen kokemusten perusteella yleistä kaikkia miehiä samanlaisiksi. Miten voi olla noin vaikeaa tajuta mitä mä kirjoitin ekassa viestissä. Ei jumaliste.
N45
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se seksi on aika tärkeä osa suhdetta. Jos se ei toimi, ei toimi suhdekaan. Paitsi toki jos molemmat on aseksuaaleja tms. Olisi kamala jos ehtii jo rakastua ja sitten seksi onkin huonoa ja toinen ei edes yritä muuta. Ei toki tarvitse ekoilla treffeillä jos ei halua, mutta aika pian mielellää
Mies ei rakastu naiseen ilman seksiä, tutkittu juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se seksi on aika tärkeä osa suhdetta. Jos se ei toimi, ei toimi suhdekaan. Paitsi toki jos molemmat on aseksuaaleja tms. Olisi kamala jos ehtii jo rakastua ja sitten seksi onkin huonoa ja toinen ei edes yritä muuta. Ei toki tarvitse ekoilla treffeillä jos ei halua, mutta aika pian mielellää
Mies ei rakastu naiseen ilman seksiä, tutkittu juttu
No minua mies jopa kosi ilman seksiä. Tottakai voi rakastua, se on ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos alusta asti molemmat on kiinnostuneita, niin mitä pahaa varhaisessa seksissä on?
Mistä tietää, onko kiinnostunut, ennen kuin tuntee toisen?
Voi tuntea fyysistä vetoa vaikka tuntemattomaan ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos alusta asti molemmat on kiinnostuneita, niin mitä pahaa varhaisessa seksissä on?
Mistä tietää, onko kiinnostunut, ennen kuin tuntee toisen?
Voi tuntea fyysistä vetoa vaikka tuntemattomaan ihmiseen.
Sinä ehkä voit. Minä kiinnostun persoonasta. Pelkkään kuvaan en tunne mitään vetoa.
Joku on varmasn vähän värittänyt tarinoita.
Vierailija kirjoitti:
Naisia on monenlaisia. Osa saattaa ajatella niinkin, että miehen pitää haluta seksiä, tai ei ole oikeasti kiinnostunut.
Eikö yleensä kiinnostunut nimenomaan halua seksiä?
Eihän heterosuhteet edes perustu muuhun kuin seksiin. Ei ole kummallakaan osapuolella kiinnostusta muuhun eikä mitään annettavaa, luokkaan katsomatta. Samaa epämääräistä itsensätyydytystä toista hyväksikäyttämällä se on kaikilla. Rakkaus ja sielujen sympatiat on satuja aivan kuten joulupukki ja jumala.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne naiset tuppaa olemaan kyrvälle persoja, vaikka muuta esittävätkin.
Nykynaiset himoitsevat uusia kulleja päivittäin vaikka olisivat varattuja. Seksikumppaneita on satoja ellei tuhansia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia on monenlaisia. Osa saattaa ajatella niinkin, että miehen pitää haluta seksiä, tai ei ole oikeasti kiinnostunut.
Eikö yleensä kiinnostunut nimenomaan halua seksiä?
Haluaminen fyysisellä tasolla ja haluaminen tietoisesti tässä vaiheessa on kaksi eri asiaa. Voi haluta fyysisesti, ja silti vielä pitää järkevänä odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykynaiset himoitsevat uusia kulleja päivittäin vaikka olisivat varattuja. Seksikumppaneita on satoja ellei tuhansia.
Jälleen kerran äärettömän idioottimaista ja lapsellista yleistämistä ja omien harhaluulojen levittämistä totuutena. Melkoisen pihalla olet todellisesta elämästä.
N45
Missä Ranskassa sinä a bimp olet käynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle täytyy olla eri kulli aamulla ja illalla ja kolmas, jos ruokatunnilla ehtii paneskelemaan. Kokonaissaldo on varmaan sadoissatuhansissa kunhan pääsen eläkeikään. Elämä on pelkkää panemista ja se on ihanaa. Miten muilla naisilla? Kuinka monta kullia menee päivässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle täytyy olla eri kulli aamulla ja illalla ja kolmas, jos ruokatunnilla ehtii paneskelemaan. Kokonaissaldo on varmaan sadoissatuhansissa kunhan pääsen eläkeikään. Elämä on pelkkää panemista ja se on ihanaa. Miten muilla naisilla? Kuinka monta kullia menee päivässä?
Mulle pitää olla jopa monta kerralla. Monta kertaa päivässä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle pitää olla jopa monta kerralla. Monta kertaa päivässä!
Viikonloppuisin tietysti mullakin vielä normia enemmän. Ja nyt pitkä pääsiäisviikonloppu tulee kyllä olemaan ihan maanista panemista. Munaa munan perään.
Harkitse tarkkaan ketä lähdet edes tapaamaan. Ilmoita asia jo kirjoitus vaiheessa sille toiselle.
Itse en lähde edes tapaamaan miestä, jolla on kiire mun pöksyihin.
N49
Vierailija kirjoitti:
Harkitse tarkkaan ketä lähdet edes tapaamaan. Ilmoita asia jo kirjoitus vaiheessa sille toiselle.
Itse en lähde edes tapaamaan miestä, jolla on kiire mun pöksyihin.
N49
Eikö 49-vuotiaan torttu oo jo niin kuiva, ettei siellä mikään luistakaan 🤔
Vierailija kirjoitti:
Terveen naisen merkki, että on perso.
Mä en sitten ole ilmeisesti keskivertonainen koska mulle miehen kulli ei todellakaan ole toissaijainen asia. Joo haluan kyllä sormia ja kieltä, mutta ne ei poista panetusta kuten kulli poistaa. Mä haluan kullin sisälleni. Mikään dildokaan ei korvaa aitoa vehjettä.
N45