Vaimo on 175cm pitkä ja hän painaa 73 kiloa. Haluaa laihduttaa!
Ongelma on se, että en halua hänen laihduttavan!Mielestäni täydellisen näköinen.
Kommentit (48)
Laadukas nainen! Harvinaista suomalaisten naisten joukossa että haluaa omaehtoisesti pysyä normaalipainossa. Noin laadukas nainen on kyllä epäironisesti painonsa arvoinen kullassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 kg ainakin, sillä lihasta tuossa pötkössä tuskin on yhtään.
Kun näkisit. Ap.
Kunpa sinä näkisit varpaasi joskus, pöntsö. Tuollaiset kuormittavat turhaan meidän sairaanhuoltoa.
Teidän painosta on suurin osa vettä ja sitä kertyy kroppaan huonoista elintavoista (liikaa suolaa ja rasvaa). Paino ei paljoa kerro. Tehkää suunnitelma, lopettakaa kokeiluluontoisesti ne herkut (jatkossa niitäkin saa), liikkukaa, pienin askelin ison alun jälkeen. Nauttikaa silti elämästä, se on ainutlaatuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 kg ainakin, sillä lihasta tuossa pötkössä tuskin on yhtään.
Kun näkisit. Ap.
Kunpa sinä näkisit varpaasi joskus, pöntsö. Tuollaiset kuormittavat turhaan meidän sairaanhuoltoa.
Olen 180 jotain ja painan ehkä 85 kg? Kylkiluut näkyvät kun nostan käden ylös.Näen miltä sinä näytät!
Ap.
Ap, sun vaimo on tavannut (töissä? harrastuksessa? kaupassa?) uuden miehen, johon haluaa tehdä vaikutuksen. Ei naiset muuten laihduta vapaaehtoisesti.
Ainakin 13 kiloa ylimääräistä hänellä. Enemmän, jos haluaa näyttää mahdollisimman hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 174 cm ja painan 51 kg. Tämäkin on hyvä paino.
Olet alipainoinen ja se ei ole hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Olen 172cm ja painan 54 kg ja voisin bähän laihduttaa. Aiemmin painoin alle 50 kg.
Sulla on ongelma korvien välissä jos tuossa painossa haluat laihduttaa. En ymmärrä tuota joidenkin pakkomiellettä olla alipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 175cm pitkä ja painan tällä hetkellä 63kg. Hirveän läski olo. Normaali painoni on ollut n. 58kg koko ikäni. Ymmärrän vaimoasi.
Sun ongelma on korvien välissä eikä missään muualla. Ihmeellistä kitinää aikuiselta NORMAALIpainoiselta ihmiseltä. Hoidata pääsi kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Ap, sun vaimo on tavannut (töissä? harrastuksessa? kaupassa?) uuden miehen, johon haluaa tehdä vaikutuksen. Ei naiset muuten laihduta vapaaehtoisesti.
Ei jumaliste mikä idiootti sä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuuden kertojia aina haukutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuuden kertojia aina haukutaan.
Ei vaan idootti sä olet kun kuvittelet, että yksikään nainen ei laihduta vapaaehtoisesti. No mä olen sinkku enkä edes halua miestä ja ihan omasta pudotan painoa. Ihan veen sama mitä muut on mieltä mun painosta. Mä teen tämä itseni vuoksi.
Minä olen 159 cm ja painanut lähes koko aikuisikäni 45 kg.
Vaimosi on ihan hyvissä mitoissa. Minkä ikäinen on? Vanhemmiten kovin laihat naiset näyttää rupsahtaneilta. Eli tuon mittainen nainen 20v. 60kg on hoikka ja 50v. samassa painossa kuiva luukasa.
5-10kg varaa pudottaa. Kesällä kiva olla bikinikunnossa 👍
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää ja huvittavaa kun jotkut luulevat olevan jotenkin hienoa ja tavoiteltavaa olla alipainoinen. Ylipaino ei ole terveellistä, mutta ei ole alipainokaan. Miksi jotkut eivät ymmärrä sellaista asiaa kuin normaalipaino?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää ja huvittavaa kun jotkut luulevat olevan jotenkin hienoa ja tavoiteltavaa olla alipainoinen. Ylipaino ei ole terveellistä, mutta ei ole alipainokaan. Miksi jotkut eivät ymmärrä sellaista asiaa kuin normaalipaino?
Ihan hyvin voin ja terve olen.
Vaimosi on varmasti paljon naisellisempi nyt kuin luurankona. T. Mies42
Vierailija kirjoitti:
Olen 174 cm ja painan 51 kg. Tämäkin on hyvä paino.
Ei ole. Alipaino on vakava terveysriski.
Kolme leukaa ja neljä mahamakkaraa löytyy myös. Ensi viikolla alkavat kesäkuumat ja sitten taas hautuu kivasti, aijai!