Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskoisitko että mies on väärin diagnosoitu, syytetty syyttä raiskauksesta jne?

Vierailija
12.04.2025 |

Olen tavannut hämmentävän miehen. On sydämmellinen, hyvin empaattinen ja lämmin ihminen.

Silti hänen kertomuksensa menneisyydestä tuntuu yhä omituisemmalta. Psykologi on kuulemma diagnosoinut hänet väärin narsistiksi, koska oli ollut liian kontrolloiva ja huolestunut ex-puolisonsa voinnista. Diagnoosin on kumonnut toinen psykologi tai psykiatri.

Lisäksi häntä on nuoruudessaan väärin syytetty raiskauksesta ja stalkkaamisesta, vaikka tämä nainen itse ahdisteli häntä.

Tarinat alkavat olla yhä uskomattomampia ja mietin vain onko tämä mahdollista? Uskallanko jatkaa suhdetta?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et.

Vierailija
2/32 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lääkärit kumoa toistensa diagnooseja. Juokse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kumoaa, minulla diagnosoitiin nuorena epävakaa, nyt vanhempana lääkäri muutti diagnoosin autismiksi.

Vierailija
4/32 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan, jolla ei ole mielenterveysongelmia ei joudu dianosoitavaksi. Eikä raiskaus- ja stalkkaussyytösten kohteeksi aiheetta. 

Vierailija
5/32 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kumoaa, minulla diagnosoitiin nuorena epävakaa, nyt vanhempana lääkäri muutti diagnoosin autismiksi.

Ei se kumoa sitä vanhaa, uusi diagnoosi tulee vanhojen päälle.

6/32 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko saanut tuomion? Käräjäoikeuden asiakirjat on usein julkisia ja tilattavissa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
7/32 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on vain väärin ymmärretty kultainen mies.

Ole kuitenkin varuillasi jos häneltä löytyy ikkunanpesuainetta,  narua ja nahkahanskat.

Vierailija
8/32 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katson asiaa ulkoapäin, näyttää tietysti että on epäuskottavaa. Mutta käytännössä on hyvin vaikea kuvitella että valehtelisi. On niin sympaattinen ja hyvä tyyppi.

Ja toisekseen ihmettelen, miksi hän kertoisi minulle kaiken tämän, aika lyhyen tapailun jälkeen? Eikö jättäisi kertomatta jos näitä asioita häpeäisi tai jutut eivät olisi kuten sanoo?

-ap

Vierailija
9/32 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kumoa sitä vanhaa, uusi diagnoosi tulee vanhojen päälle.

Kyllä väärän diagnoosin voi purkaa. Mitähän ihmettä nyt taas. 

Vierailija
10/32 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan, jolla ei ole mielenterveysongelmia ei joudu dianosoitavaksi. Eikä raiskaus- ja stalkkaussyytösten kohteeksi aiheetta. 

Nyt oli aika hurja lausunto. Onhan näitä ollut huru mykke tapauksia, joissa toista on syytetty raiskauksesta aiheetta, kostoksi.

Vierailija
11/32 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katson asiaa ulkoapäin, näyttää tietysti että on epäuskottavaa. Mutta käytännössä on hyvin vaikea kuvitella että valehtelisi. On niin sympaattinen ja hyvä tyyppi.

Ja toisekseen ihmettelen, miksi hän kertoisi minulle kaiken tämän, aika lyhyen tapailun jälkeen? Eikö jättäisi kertomatta jos näitä asioita häpeäisi tai jutut eivät olisi kuten sanoo?

-ap

Ajattelee että uskot, kun on "rehellinen". Jos saat tietää jostain muualta, ei auta enää selittelyt. Itse en uskoisi, kyllähän kuka vaan voi esittää vaikka mitä ja pitkän aikaakin. 

Vierailija
12/32 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Se on vaan aloittanut manipuloinnin ajoissa. 

Vierailija
13/32 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli aika hurja lausunto. Onhan näitä ollut huru mykke tapauksia, joissa toista on syytetty raiskauksesta aiheetta, kostoksi.

Narsismia nyt ei kuitenkaan lääkäri diagnosoi normaalille ihmiselle, jos siitä ei ole merkkejä. 

Vierailija
14/32 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ajattelee että uskot, kun on "rehellinen". Jos saat tietää jostain muualta, ei auta enää selittelyt. Itse en uskoisi, kyllähän kuka vaan voi esittää vaikka mitä ja pitkän aikaakin. 

Kohta se tekee ap:lle samat asiat ja sitten uhriutuu että "nyt sinäkin syytät minua aiheetta noista asioista". 

Vierailija
15/32 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kertoo koska narsistilla on syvä usko siihen, että selviää puhumalla mistä vaan. Todistaa siinä sitä itselleen, kun kertoo sinulle kaiken ja silti pysyt siinä.

Vierailija
16/32 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko vain syytetty vai oliko saanut tuomionkin? 

Vierailija
17/32 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä ystäviä? Onko riidoissa kaikkien sukulaistensa kanssa? Eikö olekin? Ja pomo on hullu ja työkaverit kaikki kusipäitä? Eikö? Narsistien lähipiiri on tällainen. He eivät tule toimeen kenenkään kanssa, joten ei ole sukulaisia tai ystäviä joita esittelisi sinulle. Äiti tai isä ehkä ja kun tapaat heidät niin ovat kumman vaitonaisia.

Vierailija
18/32 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykologia ei diagnosoi.

Vierailija
19/32 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole varma menikö oikeuteen asti. Tästä on kauan aikaa ja tapahtui ulkomailla.

-ap

Vierailija
20/32 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole varma menikö oikeuteen asti. Tästä on kauan aikaa ja tapahtui ulkomailla.

-ap

Niin eli hän on ulkomaalainen, yrittää naimisiin kanssasi ja saada pysyvän oleskeluluvan ja tietää että saat rikokset tietoon siinä vaiheessa kun haette aviopuolisoina hänelle oleskelulupaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä