Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen olet ja minkä ikäiset katselee sua sillä silmällä

Vierailija
12.04.2025 |

Olen 40 vuotias nainen ja noin 35-50 vuotiaat näyttävät katselevan. Maanantaina tuli treffipyyntökin, mutt varattuna en lähtenyt. Aurinkoiset ilmat ovat saaneet miehet selkeästi heräämään ja jo tavallisessa ruokakaupassa näkyy hymyileviä miehiä. :)

Kommentit (129)

Vierailija
41/129 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60vee ja mua katselee 70 -> kuolema ikäiset miehet. Syynä lienee sikahieno auto, jonka sukulainen lainasi minulle, kun oma romuautoni on korjaamolla. 

Papat kuvittelevat, että olen rikas leski... hauskaa kyllä!

Vierailija
42/129 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 75v ja kaiken ikäiset miehet katsoo, kun painan rollilla menemään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/129 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N58, en ole koskaan ollut hyvä havaitsemaan sillä silmällä katselua. Ehkä kukaan ei ole katsellut. Nuorena olin se tyttö, jota lähestytään illan viimeisten hitaiden jälkeen. Että kun ei muilta saanut, niin josko toi antais. 

Vierailija
44/129 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

61. Nelikymppiset kiehnää.

sama. olen pari vuotta nuorempi, nuorempi mies vei mennessään. olemme ihan katu-uskottava pari.

Vierailija
45/129 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43 ja 25-30-vuotiaat liehittelee. Oman ikäisille olen liian lapsellinen.

Vierailija
46/129 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorekas ja viriili 55+ hopeakettu.

Valkoisessa farmariasussa ja trendikkäissä tennistossuissa liikkuessani menen kolmevitosesta ja saan kiinnostuneita ja himokkaitakin katseita 20-30 v naisilta. 

Vierailija
47/129 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M 63, ei kukaan. Koskaan.

Poikkeus - kun ajoin fillarilla naiset usein vilkasivat. Lyhyys ei näy, kypärä peittää kaljun.

Mutta ei haittaa. Olen kai ihan ok tyyppi koska en ole ollut kovin yksinäinen.

Vierailija
48/129 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te tiedätte millä silmällä ne katsoo? Mulla on ainakin sen verran kehno itsetunto että ajattelen aina että ne katsoo sitä että onpa ruma nainen. Ja siis mä olen kropaltani tosi hyvässä kondiksessa mutta naamaani mä en edes halua katsoa itse. 

Vierailija
49/129 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M53. Huomiota saan lähinnä 50-60 vuotiailta.

Vierailija
50/129 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amira 10 vuotias nainen. Ainut joka minua katselee on mieheni 58 vuotias. 

Vierailija
51/129 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v. tsekkitytöt katselee ihmeissään iso suonikas suussaan! Silmät kuin peuralla ja varmaan pelko persiissä että kohta tiukka v halkeaa! T: M65+

Vierailija
52/129 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35v nainen, pitkät ruskeat hiukset, BMI 19. Kauniiksi kehuttu. Ei tatuointeja, lävistyksiä. Luonnollinen meikki, klassinen pukeutumistyyli. 

Kukaan ei katsele, ei minkään ikäiset.

Vierailija
53/129 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen laput silmillä 

Vierailija
54/129 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 35v nainen, pitkät ruskeat hiukset, BMI 19. Kauniiksi kehuttu. Ei tatuointeja, lävistyksiä. Luonnollinen meikki, klassinen pukeutumistyyli. 

Ei ole mahdollista, noilla spekseillä.

Vierailija
55/129 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla lauta. Ei miehiä klassinen kauneus kiinnosta vaan rintavuus ja persevyys.

Vierailija
56/129 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa mahdolllista ottaa jollain salakameralla taltiointi ja lähettää sulle. Todellakaan kukaan ei katsele. Ihan tosi.

Vierailija
57/129 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa mahdolllista ottaa jollain salakameralla taltiointi ja lähettää sulle. Todellakaan kukaan ei katsele. Ihan tosi.

Pistä kuvat alasti edestä ja takaa niin voidaan hirviporukan poikain kanssa arvioida syytä! T: M65+

Vierailija
58/129 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

47-v. nainen, näyttää 30+ ikäiset katselevan. 

Vierailija
59/129 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin mies.  Kiusallista.  Jos lähietäisyydellä, niin yleensä huudan " mikä ttu sua vaivaa! Mulla ei ole RAHAA, enkä osaa LEIPOA PULLAA!  

Vierailija
60/129 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla lauta. Ei miehiä klassinen kauneus kiinnosta vaan rintavuus ja persevyys.

Olen hoikka joo. Rinnat ovat pienet/pienehköt, mutta en ymmärrä minkä takia hoikassa kropassa edes pitäisi olla jotkut jättimelonit, jos sellaisia ei ole luonnon puolesta suotu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä