Minkä ikäinen olet ja minkä ikäiset katselee sua sillä silmällä
Olen 40 vuotias nainen ja noin 35-50 vuotiaat näyttävät katselevan. Maanantaina tuli treffipyyntökin, mutt varattuna en lähtenyt. Aurinkoiset ilmat ovat saaneet miehet selkeästi heräämään ja jo tavallisessa ruokakaupassa näkyy hymyileviä miehiä. :)
Kommentit (129)
49 m ja sellaiset 8-12 antavat sellaisia katseita
2-kymppisenä katsoi 20-80veet ja nyt 40 katsoo 20-80veet.
Vierailija kirjoitti:
Olen ikäistäni nuoremman näköinen hyväkuntoinen 51v mies, ja viimeksi minua lähestyi "sillä silmällä" ja tositarkoituksella 34v nainen, joka luuli minua max. 40-vuotiaaksi.
Oliko ylläsi nuorekas farmariasu ja tennarit? Onko solariumrusketus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 35v nainen, pitkät ruskeat hiukset, BMI 19. Kauniiksi kehuttu. Ei tatuointeja, lävistyksiä. Luonnollinen meikki, klassinen pukeutumistyyli.
Kukaan ei katsele, ei minkään ikäiset.
Tässä taitaa olla kyse siitä, etteivät miehet uskalla lähestyä mallinnäköistä naista, kun olettavat automaattisesti, että takuuvarmat pakit on tulossa.
En ole mallin näköinen, en edes mallin mitoissa (162cm) Muuten vain normaali perusnätti nainen. Mutta Suomessa melkolaillla ilmaa kaikille. En ole käynyt paljon ulkomailla, en tiedä olisiko tilanne siellä eri.
Olen mies 32v. Pitkä ja hyvän tai ainakin normaalin näköinen. Mistä sinut löytää😍
<
Olet sopivan ikäinen😘 asun melkein keskellä Suomea. Voisitko tarkentaa missä päin haluaisin nähdä sinut vaikutat kiinnostavalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 35v nainen, pitkät ruskeat hiukset, BMI 19. Kauniiksi kehuttu. Ei tatuointeja, lävistyksiä. Luonnollinen meikki, klassinen pukeutumistyyli.
Tässä taitaa olla kyse siitä, etteivät miehet uskalla lähestyä mallinnäköistä naista, kun olettavat automaattisesti, että takuuvarmat pakit on tulossa.
En ole mallin näköinen, en edes mallin mitoissa (162cm) Muuten vain normaali perusnätti nainen. Mutta Suomessa melkolaillla ilmaa kaikille. En ole käynyt paljon ulkomailla, en tiedä olisiko tilanne siellä eri.
Olen mies 32v. Pitkä ja hyvän tai ainakin normaalin näköinen
Jyväskylästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollista, noilla spekseillä.
Taitaa olla lauta. Ei miehiä klassinen kauneus kiinnosta vaan rintavuus ja persevyys.
Olen hoikka joo. Rinnat ovat pienet/pienehköt, mutta en ymmärrä minkä takia hoikassa kropassa edes pitäisi olla jotkut jättimelonit, jos sellaisia ei ole luonnon puolesta suotu.
Ei ehkä pitäisi mutta jättimelonit ja muhkut
En ole tikkulaihakaan😂 Vartalo mallia tiimalasi, eli vyötärö erottuu. Mutta ei kait siinä, meneehän se näinkin. Suomalaiset miehet viehättyy varmaan erilaisesta naistyypistä.
Mitat?
26 v ja katselijat väliltä 18-65 v... :D
Katseita saa parhaiten, jos on pukeutunut hyvin, on hyvätuulinen ja sinut itsensä kanssa. Jos mököttää harmaissa kuteissa, ei kauniskaan kerää katseita.
Mistä minä tietäisin?
En ole koskaan kiinnittänyt toljottajiin mitään huomiota.
48v ja kaupungilla arkena +60v miehet flirttailee.
Yöelämässä 40-50v tulevat jutulle ja jokunen alta 30-vuotias tullut iskemään.
Suomessa ei katso kukaan.
Japanissa lomamatkoilla 21-30 -vuotiaat naiset katselee ja tulee juttelemaan baareissa ja yökerhoissa.
M27
42 ja tuntuu kiinostavan kymmenen vuotta nuorempia, sekä kaksikymmentä plus vuotta vanhempia. Siinä välissä onkin sitten vähän hiljaisempaa. Vähän harkinnut pitäisikö sitä vaihteeksi lähteä tuommoisen vähän varttuneemman daamin matkaan, ties vaikka tykkäisin.
Nyt 55+ miehenä katselee 30+ naiset.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin, näin se varmaan menee 🥱
Vierailija kirjoitti:
Aivaan taatusti tsekkaan perseen kun olet mennyt ohitseni.
Vierailija kirjoitti:
42 v mies. Minua on katsottu yksi kerta sillä silmällä niin, että olisin reksiteröinyt asian. Se oli ehkä noin 25 vuotias mies. :(
Sinuu katselee siis toiset miehet? Oletkos jomo itsekin?
Vierailija kirjoitti:
48v ja kaupungilla arkena +60v miehet flirttailee.
Yöelämässä 40-50v tulevat jutulle ja jokunen alta 30-vuotias tullut iskemään.
Samahko jakauma 52-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Monikin mies. Kiusallista. Jos lähietäisyydellä, niin yleensä huudan " mikä ttu sua vaivaa! Mulla ei ole RAHAA, enkä osaa LEIPOA PULLAA!
Entäs se tärkein kysymys eli nieletkö? T: M65+
Ei kyllä minkään ikäiset.
Olen yhtä kiinnostava, kuin ylivuotinen mopsin jätös kengänpphjassa kevätsäillä.
Olen + 50 kaljupää ja kaikenikäiset alkoivat katsella sillä silmällä kun laitoin liikkeelle huhun rikastumisestani.