Minkä ikäinen olet ja minkä ikäiset katselee sua sillä silmällä
Olen 40 vuotias nainen ja noin 35-50 vuotiaat näyttävät katselevan. Maanantaina tuli treffipyyntökin, mutt varattuna en lähtenyt. Aurinkoiset ilmat ovat saaneet miehet selkeästi heräämään ja jo tavallisessa ruokakaupassa näkyy hymyileviä miehiä. :)
Kommentit (129)
Olen lähes 50 nainen. Kaikenikäiset katselee, mutta eivät kaikki. Riippuu miehestä.
Olen 49 v ja mua katselee ikääntyneet harmaahapset.
Pers-silmälläkö? Minä ja minua katsellaan silmillä, enkä mielestä tiedä.
38v mies ja naiset viidestäkymmenestä ylöspäin.
52, en ole huomannut kenenkään katsovan silläkään silmällä.
Olen 56v ja ei minua katsele kuin oma mies 59v tai en ainakaan ole huomannut.
Oon liian ujo siihen että katsoisin että katsooko joku :D Tuskin. N
Olen 15 vuotias tyttö ja 35->vuotiaat miehet katselevat.
43v n ja samanlainen puusilmä sillä silmällä katsojien suhteen mitä olen ollut aina. Eli ei mitään käsitystä katseleeko kukaan. Toivottavasti ei.
31 ja vain tuplasti vanhemmat ihmiset tulevat juttelemaan minulle. Oman ikäluokkani ihmiset, sekä miehet että naiset, kohtelevat minua kuin ilmaa, eivätkä lähesty minua missään asiassa.
30-70 -vuotiaat katselee. Vahingossa nuoretkin pojat. Nainen 38 v.
Vierailija kirjoitti:
Olen lähes 50 nainen. Kaikenikäiset katselee, mutta eivät kaikki. Riippuu miehestä.
Niin, millä mielellä katselevat. Toisilla hyvä mielikuvitus.
45 ja 25-35-vuotiaat naiset katselevat sillä silmällä. En edes valehtele, vaan olen poikamaisen näköinen ollut valitettavasti koko ikäni. Itse haluaisin oman ikäiseni naisen, mutta heille olen "liian nuori". Mummot myös tykkäävät ulkonäöstäni.
Oon 56v ja kaiken ikäiset katsoo, yleensä kuitenkin 35v + luulisin. En tunne katsojia niin en tiedä.
M60. Minua katsotaan vain peilistä. Vaimokin saattaa joskus vilkaista.
Enpä tiedä ketkä kahtelee ja ketkä ei
M49
Vierailija kirjoitti:
Olen 49 v ja mua katselee ikääntyneet harmaahapset.
Sama ikä ja papparaiset alkaneet hymyillä joka paikassa. Parempi näin, aiemmin joutunut potkimaan 10 v nuorempia lahkeesta irti.
Jos huomaa katsovansa tähän suuntaan sillä silmällä niin suosittelen optikolla käyntiä ja lääkityksen tarkastamista. Näytän ilmeisen monien mielestä nuoremmalta sitä kuuli viime kesänä ihan tarpeeksi. Olen mä silti aika tylsää katsottavaa. En mä varmaan edes tajuaisi että joku katsoo sillä silmällä.
M.53